DM··3 min

Společnost dm zvýšila mzdy, nejvíce si polepšili spolupracovníci na nižších pozicích

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

dm drogerie markt od ledna zvyšuje mzdy

Společnost dm od 1. ledna 2023 zvýšila mzdy všem svým spolupracovníkům. Nejvíce si polepší lidé na nižších pracovních pozicích, kterým bude mzda zvýšena o 12 procent. Společnost dm tak chce zamezit rozevírání nůžek mezi jednotlivými pozicemi. V dm drogerii se jedná již o třetí zvýšení mezd za uplynulých 13 měsíců.

TZ_zvyseni_mezd

Rozdílné zvýšení zamezuje rozevírání nůžek mezi pozicemi

Spokojenost spolupracovníků a atraktivita jako zaměstnavatele je pro společnost dm drogerie markt jedním z dlouhodobých cílů. Společnost proto hned na začátku roku 2023 zvýšila mzdy. „Mzdy všech spolupracovníků byly zvýšeny rozdílně. Větší procentuální zvýšení se týká prodavaček/pokladních prodejen a skladových dělníků našich logistických center, kterým byla mzda zvýšena o 12 procent,“ přibližuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. Upozorňuje, že takových pozic je ve společnosti dm většina, a dodává, že průměrný nárůst mezd představuje celkem 10,98 procenta.

Tímto krokem reaguje dm drogerie markt na ekonomické změny. „Věříme, že opatření alespoň částečně zmírní pokles reálných mezd a pomůže všem spolupracovníkům lépe zvládnout aktuální nelehké období. Přestože inflace dopadá na nás všechny, osobám s nižšími příjmy přináší výraznější komplikace, proto jsme se rozhodli pro procentuálně rozdílné zvýšení,“ vysvětluje Peroutka.

Za poslední rok přitom dm drogerie markt zvyšovala mzdy již potřetí. K 1. lednu 2022 byly zvýšeny o 4 procenta a dále mimořádně také 1. července o 8 procent pro nemanažerské pozice a o 4 procenta pro pozice manažerské. Společnost dm může k těmto krokům přistoupit zejména díky ekonomické stabilitě, kterou prokázala i v minulém složitém období, a díky růstu produktivity práce. V obchodním roce 2021/2022 zvýšila dm obrat o 11,38 procenta na 13,8 miliardy korun. „Dynamického růstu bychom nedosáhli bez společného úsilí všech našich spolupracovníků, kteří odvádějí skvělou práci, za což jim děkujeme,“ zdůrazňuje závěrem Peroutka.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm se i v letošní kampani zaměřuje na menstruační chudobu

Společnost dm se i v letošní kampani zaměřuje na menstruační chudobu

České Budějovice, 28.05.2025. Společnost dm se dlouhodobě zaměřuje na oblast ženského zdraví a podporuje povědomí o otázkách týkajících se fyzické, duševní i emoční pohody. Spolu s letošní kampaní Ženské zdraví proto spouští mezinárodní iniciativu, která upozorňuje na problematiku menstruační chudoby a nedostatečný přístup k menstruačním potřebám na veřejných místech. V rámci této iniciativy vybaví společnost dm 265 základních škol po České republice menstruačními potřebami zdarma. Speciální zásobníky s hygienickými vložkami budou k dispozici všem žákyním vybraných škol.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt dmBio kešu pasta s malinami 250 g

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt dmBio kešu pasta s malinami 250 g

České Budějovice, 27.05.2025. Nelze vyloučit, že se ve výše uvedeném produktu může vyskytovat salmonela. Konzumace potravin kontaminovaných salmonelou může vést k průjmu, bolestem hlavy a břicha, malátnosti, zvracení a mírné horečce. Zvláště ohroženi jsou kojenci, malé děti a starší lidé nebo lidé s oslabenou imunitou. Pokud byl výše uvedený produkt již zkonzumován a objevily se uvedené příznaky, měli byste vyhledat lékaře.
| DM
Společnost dm spouští dm babybonus

Společnost dm spouští dm babybonus

České Budějovice, 26.05.2025. Společnost dm spouští 26. 5. 2025 nový dm babybonus, který poskytne komplexní podporu nastávajícím rodičům a rodinám s malými dětmi. Díky relevantnímu obsahu, exkluzivním eKuponům a malým překvapením nabízí dm babybonus cenné informace a výhody, které usnadňují a zpříjemňují každodenní rodinný život.
| DM
Společnost dm startuje jarní kolo Sbírky potravin

Společnost dm startuje jarní kolo Sbírky potravin

České Budějovice, 24.04.2025. Společnost dm se i letos zapojuje do Sbírky potravin a ve spolupráci s Potravinovými bankami pomůže lidem v nouzi. Fyzické jarní kolo sbírky proběhne v sobotu 26. dubna 2025, zákazníci společnosti dm se však mohou podílet také zakoupením virtuálních balíčků, které jsou v prodejnách dm, v online shopu dm.cz a v aplikaci Moje dm dostupné od 22. dubna až do 6. května 2025.
| DM
Společnost dm drogerie markt pokračuje v inovacích. Novinkami reaguje na měnící se potřeby zákazníků

Společnost dm drogerie markt pokračuje v inovacích. Novinkami reaguje na měnící se potřeby zákazníků

České Budějovice, 18.03.2025. Společnost dm drogerie markt pokračuje v investicích do zlepšování zákaznické zkušenosti a představuje tři nové služby, které posouvají nakupování v dm na lepší úroveň. Nově spuštěné služby jako Scan&Go, možnost uplatnění dm active beauty bodů při online nákupech a expresní doručení potvrzují pozici dm jako inovativního lídra v oblasti drogerie a péče o zákazníky.
| DM
Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM