DM··4 min

Společnost dm spouští třetí část kampaně Zažij sílu inspirace. Připomíná v ní, že bychom měli myslet na druhé

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

Inspirace lidmi

S koncem roku vstupuje dm drogerie do poslední fáze kampaně Zažij sílu inspirace. Jako zdroj nových podnětů tentokrát do popředí staví samotné lidi. Ve svých sděleních zdůrazňuje důležitost vzájemného setkávání, laskavosti a solidarity. V listopadu proběhne další ročník aktivity Giving Friday, kdy 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu věnuje prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám v tíživé životní situaci.

Společnost dm drogerie markt spustila třetí a zároveň poslední část své celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Tentokrát chce podtitulem „Inspirace lidmi“ zdůraznit jedinečnost každého z nás. „Kampaň spouštíme před Vánoci a chtěli bychom v ní zdůraznit hodnoty, které se s těmito svátky tradičně pojí. Jde zejména o lásku, laskavost a vzájemnou solidaritu,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie.

Do Sbírky potravin přispěli zákazníci dm téměř 16 tun zboží

Oblíbená drogerie se i letos zapojila do dobročinné aktivity Sbírka potravin. Možnost pomoci druhým využili také zákazníci dm, kteří 12. listopadu do potravinových bank přispěli 11,97 tuny drogistického zboží a 3,9 tuny potravin. Díky Sbírce potravin tak budou produkty rozděleny osamělým seniorům, rodičům samoživitelům, rodinám v nouzi a dalším, kteří je potřebují.

Ve znamení dobročinnosti se ponese i zbytek listopadu. Slevové šílenství Black Friday se totiž dm drogerie rozhodla proměnit v Giving Friday. V rámci loňského ročníku této dobročinné aktivity darovala společnost dm 3,3 milionu korun na pomoc obětem domácího násilí. Letos věnuje 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám ohroženým chudobou. „Vzhledem k současné ekonomické situaci věříme, že právě těmto lidem náš finanční dar nejvíce pomůže k lepším životním podmínkám. Stojíme totiž před jedním z nejtěžších období,“ zdůrazňuje Peroutka. Dodává, že společnost dm darované peníze ještě navýší výnosem z dražby a prodeje digitálních obrazů Múzy Inspirace. Prodej limitovaných NFTs neboli Non-Fungible Tokenů bude pro zájemce spuštěn 25. listopadu na www.dm-muzy.cz.

S kalendářním rokem inspirace nekončí

Společnost dm však nechce inspirovat pouze ke konání dobrých skutků. „Po dvou letech, kdy se rodiny a známí nemohli pořádně potkávat kvůli pandemii koronaviru, chce společnost dm svým zákazníkům připomenout, jak vzácné jsou okamžiky strávené s blízkými. Nachystali jsme pro ně proto různé tipy na drobné radosti, které zákazníci najdou v samotných prodejnách dm nebo na online shopu dm.cz. Navíc se mohou na stránkách časopisu dm ACTIVE BEAUTY či v dm podcastu seznámit s řadou inspirativních osobností. V tom listopadovém svou práci přibližuje moderátorka České televize Jana Peroutková. Koncem roku v podcastu zase promluví zpěvačka Ridina Ahmedová o bodyshamingu,“ přibližuje Peroutka.

Tyto kanály budou ostatně zdrojem inspirace také příští rok. „Začátek nového roku je pro každého čas plný předsevzetí. I v tuto dobu chceme podat zákazníkům pomocnou ruku a být jim v začátcích inspirací,“ uvádí Peroutka.

Inspirace ostatně stála v popředí celé kampaně dm drogerie, která odstartovala v únoru tohoto roku. V její první fázi hrály hlavní roli mural art malby, které rozzářily Prahu, Plzeň a Brno. Navíc díky tomu, že vznikaly za použití speciálních ekologických barev, pročistily vzduch pomocí procesu fotokatalýzy. Právě životní prostředí se dostalo do popředí v druhé části kampaně, která nesla název „Inspirace přírodou“. Společnost dm v ní rozšířila nabídku produktů, které jsou šetrné k životnímu prostředí, o značku no planet b z upcyklovaných ingrediencí.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| DM
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| DM
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
| DM
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| DM
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| DM