Albert··2 min

S osmi nasbíranými body zákazníci získají produkty se slevou ve výši až 60 %. Termohrnky tak pořídí s vyplněnou kartičkou za 99,90 Kč, skleněnou konvici na čaj za 159 Kč anebo dvoustěnný french press na kávu za 249 Kč.

Albert

Albert

Albert je řetězec supermarketů a hypermarketů vlastněný nizozemskou skupinou Ahold Delhaize. V červenci 2023 bylo v Česku celkem 337 prodejen Albert. Za rok 2021 měl Albert v Česku tržby ve výši 61,44 mld. Kč, a byl tak po řetězcích Lidl a Kaufland třetím největším obchodníkem v zemi podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, která navazuje na oblíbené podzimní kampaně minulých let. V kampani mohou zákazníci sbírat body na designové produkty značky Perla, které promění každodenní chvilky s čajem a kávou v příjemný rituál. Na zákazníky čekají produkty v moderním minimalistickém designu v kombinaci černé barvy, skla a dřevěného dekoru z akátu.

Za 8 bodů výrazná sleva

Mechanika kampaně zůstává stejná, za každých utracených 200 korun získá zákazník jeden bod. Bod navíc je možné získat také za nákup některého z označených partnerských produktů nebo za nákup jakéholiv čaje nebo kávy z řady Perla. Zákazníci, kteří budou body sbírat elektronicky v aplikaci můj Albert, najdou v kartičce již tři body předvyplněné. Zákazníci, kteří sbírají body fyzicky, si mohou sběratelskou kartičku vyzvednout v prodejnách se dvěma předtištěnými body. Bonus si Albert přichystal pro všechny, kteří využijí doručení nákupu domů skrze službu Albert Online, ty řetězec odmění plně vyplněnou kartičkou ke každému nákupu.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 11. 9. do 29. 10 2024, nebo do vyprodání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert a na stránkách www.albert.cz/perla.

Zdroj: www.albert.cz

Další články

Další články od Albert

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert