AAA Auto··7 min

Potenciál prémiových vozů roste. Mototechna se proto osamostatní a k exkluzivním autům přidá špičkové služby

AAA Auto

AAA Auto

AAA Auto International, a.s. je provozovatel autobazarů AAA AUTO se sídlem v České republice, kde také vyvíjí největší část svých podnikatelských aktivit, na Slovensku (AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s.), v Maďarsku a v Polsku (Autocentrum AAA AUTO sp.z o.o.).

Tisková zpráva

Se začátkem nového roku společnost AURES Holdings zjednodušuje portfolio svých značek pro prodej jednotlivých segmentů zánovních a ojetých vozů. Největší změnou je, že značka zánovních vozů Mototechna se v rámci skupiny AURES Holdings osamostatnila – nově se soustředí na prodej a výkup prémiových vozů a komplexní řešení mobility na novém místě ve vlastním designovém showroomu v pražské Kolbenově ulici. Její místo v síti autocenter AAA AUTO zaujme nová značka AAA AUTO Plus, která se zaměří na zánovní vozy. Přehlednější rozdělení značek i osamostatnění prémiového segmentu jsou faktory, které mají přispět k cíli skupiny AURES prodat letos až 120 000 vozů.

Mototechnu se nám za posledních 13 let podařilo na trhu úspěšně etablovat. V podstatě od embrya dospěla v dobře rozvinutou značku pro prodej nejexkluzivnějšího segmentu ojetých vozů v rámci skupiny AURES Holdings. Vzhledem k novým trendům, které zaznamenáváme na sekundárním trhu, jsme se nyní rozhodli prestiž značky Mototechna posunout o úroveň výš. Proto se osamostatnila a už od čtvrtka tohoto týdne bude obsluhovat zákazníky ve vlastním showroomu v Kolbenově ulici v pražských Vysočanech, kde nabídne zánovní a prémiové vozy vyšších cenových kategorií,“ řekl Petr Vaněček, generální ředitel a člen představenstva AURES Holdings s tím, že v tomto segmentu bude Mototechna konkurovat dealerům nových aut – avšak kromě individuálních služeb dokáže nabídnout větší výběr napříč všemi značkami. Součástí přerodu Mototechny ve značku určenou výhradně pro prodej exkluzivních vozů je po 76 letech její existence i revoluční změna vizuální image, včetně nového loga. „Posunujeme se od dřívějšího retro designu do nového století,“ zdůraznil Petr Vaněček.

Nabídka nové Mototechny se zaměřuje na zánovní a prémiové vozy v cenovém rozpětí od 500 tisíc korun za malá zánovní vozidla až do pěti milionů u luxusních a sportovních vozů, přičemž většina aut bude dostupná v cenovém rozmezí od 700 tisíc do 1,5 milionu korun. „Tímto cenovým segmentem chceme oslovit náročné klienty, kteří hledají vysokou kvalitu služeb,“ uvedl ředitel Mototechny Jan Hrubý. „Většinu naší nabídky budou tvořit zánovní auta okolo dvou let stáří s průměrným nájezdem kolem 40 tisíc km. Zaměříme se ale i na prémiové modely do stáří šesti let, ve specifických výbavách a s prověřeným stavem, u nichž bude možné dokoupit speciální záruční program. Lidé si tak budou moci pořídit prvotřídní prémiový vůz v top stavu za skvělou cenu,“ dodal. Kromě důrazu na modely SUV a novinky mainstreamových značek jako jsou Škoda, Kia a Hyundai se Mototechna od začátku února zaměří i na prémiové značky, mezi nimiž budou BMW, Audi a Mercedes-Benz, ale také na vysloveně exkluzivní modely jako například Porsche 911 nebo Mercedes-Benz třídy G. V nabídce budou rovněž elektromobily, jejichž výkup i prodej v rámci skupiny AURES Holdings je za posledních několik let již velmi dobře otestovaný a meziročně násobně roste. „Nabídku chceme rozšířit o individuální poptávky na vozidla, která budeme pro klienty vykupovat po celé Evropě,“ doplňuje Jan Hrubý.

Do tří let až čtyři pobočky

V první fázi nová Mototechna nabízí 400 aut, svou nabídku postupně rozšíří až na 600. A plánuje i další showroomy. „Naše expanze je ambiciózní, a proto už nyní plánujeme otevření druhé pobočky v České republice. Naší strategií je ovšem přenést vysoký standard služeb i do dalších zemí, v nichž působíme. Do tří let chceme otevřít až čtyři pobočky, abychom zákazníkům poskytli co nejširší přístup k našim prémiovým a zánovním vozidlům,“ zdůraznil Jan Hrubý.

Nová Mototechna se bude řešení mobility věnovat komplexně. „Kromě prodeje zánovních a prémiových vozidel budeme poskytovat také služby výkupu vozidel včetně komisního prodeje a rovněž krátkodobý i dlouhodobý pronájem aut. Naším cílem je nabídnout komplexní řešení a poradenství, proto u nás klienti najdou i nejlepší nabídky finančních produktů, včetně výhodného financování a pojištění. Zkrátka chceme být první volbou při řešení mobility v jakémkoliv směru,“ říká Jan Hrubý s tím, že Mototechna každému zákazníkovi nabízí maximálně individuální přístup v rodinné atmosféře.

Architektonického řešení interiéru showroomu nové Mototechny se ujalo studio MORIS design, které má zkušenosti s předchozí úspěšnou spoluprací se skupinou AURES. „Velmi si vážíme důvěry a příležitosti znovu spolupracovat na dalším projektu pro Mototechnu. Je pro nás ctí být hlavním designérem prostoru a generálním dodavatelem nábytku i interiéru. Naše vize byla jasná – vytvořit prostředí, které nejen osloví designem, ale také zajistí maximální komfort pro zákazníky i zaměstnance. Přejeme Mototechně, aby nový autosalon přinesl mnoho spokojených zákazníků i skvělé pracovní zázemí pro celý tým,“ uvedl spolumajitel MORIS design Adam Klofáč.

Architekti využili dlouhé prosklené fasády existující budovy i rozlehlého vnitřního prostoru k tomu, aby vytvořili luxusní prostředí pro prodej prémiových vozů. „Původně jsme uvažovali o aplikaci předchozího úspěšného konceptu Mototechna Drive v ulici Dopraváků v Praze, který získal několik ocenění na české i zahraniční scéně. Nicméně po první obhlídce prostor nám bylo jasné, že tady půjdeme trochu odlišnou, odvážnější cestou,“ zdůraznil Petr Tošovský, šéfdesigner MORIS design.

Slavnostní otevření designového showroomu samostatné Mototechny proběhne v polovině května. Do té doby bude autosalon fungovat ve zkušebním provozu.

Zánovní vozy v AURESU nadále pod značkou AAA AUTO Plus

Mainstreamové zánovní vozy, které se dosud pod značkou Mototechna prodávaly ve všech více než 30 autocentrech AAA AUTO v České republice a na Slovensku, budou nadále nabízeny pod značkou AAA AUTO Plus. Běžné automobily ve stáří 5-8 let zákazníci stejně jako v uplynulých desetiletích najdou pod značkou AAA AUTO. Levné vozy, pocházející z protiúčtů, které se dříve prodávaly pod značkou 1. AUTO Diskont, ponesou nyní označení AAA AUTO Diskont. „Rozhodli jsme se zjednodušit orientaci zákazníků v naší nabídce. To nejlepší, co nabízíme, tedy zánovní vozy, budeme nadále nabízet pod značkou AAA AUTO Plus, největší množství vozů pod značkou AAA AUTO a vozy z protiúčtů pod značkou AAA AUTO Diskont. Všechny tři tradiční značky v síti našich autocenter tak zastřeší dominantní mateřská značka, kterou nejlépe znají naši zákazníci i většinová populace,“ vysvětlil Petr Vaněček.

Zdroj: www.aaaauto.cz

Další články

Další články od AAA Auto

Potenciál prémiových vozů roste. Mototechna se proto osamostatní a k exkluzivním autům přidá špičkové služby

Potenciál prémiových vozů roste. Mototechna se proto osamostatní a k exkluzivním autům přidá špičkové služby

Se začátkem nového roku společnost AURES Holdings zjednodušuje portfolio svých značek pro prodej jednotlivých segmentů zánovních a ojetých vozů. Největší změnou je, že značka zánovních vozů Mototechna se v rámci skupiny AURES Holdings osamostatnila – nově se soustředí na prodej a výkup prémiových vozů a komplexní řešení mobility na novém místě ve vlastním designovém showroomu v pražské Kolbenově ulici. Její místo v síti autocenter AAA AUTO zaujme nová značka AAA AUTO Plus, která se zaměří na zánovní vozy. Přehlednější rozdělení značek i osamostatnění prémiového segmentu jsou faktory, které mají přispět k cíli skupiny AURES prodat letos až 120 000 vozů.
| AAA Auto
Valentýn: Ženy milují SUV více než muži, ti zase chtějí víc koní pod kapotou

Valentýn: Ženy milují SUV více než muži, ti zase chtějí víc koní pod kapotou

Když už nás zítra čeká Valentýn – svátek všech zamilovaných, víte jaká auta vybírají ženy a jaká muži? Mladší a bezdětné ženy preferují stále menší praktické hatchbacky, ty s dětmi ale nedají dopustit na praktické městské crossovery. Auto vybírají podle svých aktuálních i budoucích potřeb. Muži jsou při výběru auta daleko náročnější. Více než praktické využití řeší doplňkovou výbavu a výkon motoru. Nejprodávanějšími modely jsou ale u obou pohlaví Škoda Octavia a Fabia. Vyplývá to z analýzy prodejů automobilů největšího prodejce zánovních a ojetých aut u nás AAA AUTO.
| AAA Auto
AURES Holdings se začátkem sezóny hledá 150 lidí, převážně na pozice podpory prodeje

AURES Holdings se začátkem sezóny hledá 150 lidí, převážně na pozice podpory prodeje

Praha 11. února 2025 – Skupina AURES Holdings, provozovatel mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO a značky Mototechna, aktuálně hledá zaměstnance na 150 pracovních pozic v České republice, na Slovensku a v Polsku. Skupina loni prodala bezmála 109 tisíc automobilů a letos má v plánu prodat až 120 tisíc. Cíle chce dosáhnout rozvojem využití AI a pokračující expanzí, k čemuž bude potřebovat nové zaměstnance, kterých má nyní téměř 3500.
| AAA Auto
AAA AUTO nabízí nový detailní pohled na sekundární trh: počty prodaných vozů

AAA AUTO nabízí nový detailní pohled na sekundární trh: počty prodaných vozů

Analytici skupiny AURES Holdings, provozovatele největší středoevropské prodejní sítě ojetých a zánovních vozů AAA AUTO a Mototechna, přichází s novými údaji, mapujícími situaci na celém českém sekundárním trhu. Exkluzivně začíná zveřejňovat statistiky skutečných prodejů, které se v kalendářním měsíci uskutečnily, nikoli pouze počty vozů nabízených v inzerci. Zájemci tak dostávají k dispozici jedinečné údaje, které dosud nebyly k dispozici. V prvním měsíci letošního roku se podle nové analýzy na českém trhu ojetin prodalo 68 516 aut s průměrnou cenou 305 322 korun.
| AAA Auto
Recyklovat pneumatiky a autobaterie můžete i na jedné z pět a dvaceti poboček AAA AUTO

Recyklovat pneumatiky a autobaterie můžete i na jedné z pět a dvaceti poboček AAA AUTO

Skupina AURES Holdings, která vloni prodala rekordních 109 000 aut, považuje za svoji povinnost každoročně posilovat aktivity v rámci společenské odpovědnosti. Proto v rámci individuálního plnění dle zákona o výrobcích s ukončenou životností zajišťuje již několik posledních let mimo jiné i zpětný odběr pneumatik a automobilových baterií nebo akumulátorů. Zákazníci najdou sběrná místa na všech dvaceti pěti pobočkách AAA AUTO. Recyklace je zdarma.
| AAA Auto
Rekordní zájem o ojeté vozy pokračuje, v „Áčkách“ se za leden prodalo nejvíc aut v historii

Rekordní zájem o ojeté vozy pokračuje, v „Áčkách“ se za leden prodalo nejvíc aut v historii

Společnost AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna, zaznamenala v minulém měsíci nejsilnější lednové prodeje za celou svou historii. Vůbec poprvé překonaly psychologickou hranici 8 000 aut – oproti loňským 7 951 vozům si jich zákazníci letos odvezli 8 363. Růst byl silný také u alternativních pohonů – během ledna se prodalo tolik elektromobilů jako za celý rok 2022 a zároveň 14 % celoročního loňského výsledku.
| AAA Auto
Vyhřívané sedačky a skla jsou v autech dvakrát častější než před deseti lety

Vyhřívané sedačky a skla jsou v autech dvakrát častější než před deseti lety

Kolikrát už jste ráno při odvozu dětí do školy dostali menší záchvat vzteku při zjištění, že bez oškrábání zamrzlého předního okna neodjedete? A zalitovali, že nemáte vyhřívané čelní sklo? Nejste v tom sami, tato výbava získává každoročně na popularitě. Podle statistik největší tuzemské prodejní sítě ojetých vozů AAA AUTO mělo vyhřívané čelní sklo před deseti lety pouhých 5,5 procenta aut, která v roce 2015 prodali. Loni, o devět let později, už to byl dvojnásobek. Stejný poměr je pak i u další „zimní vymoženosti“ – vyhřívaných sedadel.
| AAA Auto
Boom aut ze sekundárního trhu u podnikatelů a firem: prodeje AURESu vzrostly o 8,5 %

Boom aut ze sekundárního trhu u podnikatelů a firem: prodeje AURESu vzrostly o 8,5 %

Společnost AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna, v loňském roce prodala rekordní množství ojetých a zánovních aut zákazníkům z „B2B“ sektoru, tedy podnikatelům a firmám. Meziročně se tyto prodeje v rámci skupiny, tedy v České republice, v Polsku a na Slovensku celkově zvýšily o 8,5 procenta. Prodeje táhl český a polský trh, kde byly prodeje vyšší více než o desetinu. Celkově v loňském roce prodal AUREs bezmála 109 000 vozů, což byl oproti roku 2023 růst o 11 %.
| AAA Auto
Zánovních aut na českém trhu poprvé od covidu přibylo, ceny rostou minimálně

Zánovních aut na českém trhu poprvé od covidu přibylo, ceny rostou minimálně

V roce 2024 se na českém sekundárním trhu prodalo přes 82 tisíc zánovních aut, což oproti předloňskému roku představuje nárůst celých 13 procent. Je to poprvé za poslední postcovidové roky, co nabídka zánovních vozů, definovaných hranicí 50 tisíc ujetých kilometrů a pětiletým stářím, vzrostla. Zánovní automobily velmi často nahrazují stále ještě nedostatkové nové vozy. A to hlavně díky okamžité dostupnosti, až o 40 procent nižší ceně oproti novým a nízkému věku i nájezdu kilometrů.
| AAA Auto
AURES Holdings získal za práci na zvyšování zákaznické spokojenosti ocenění od Insight Sofa

AURES Holdings získal za práci na zvyšování zákaznické spokojenosti ocenění od Insight Sofa

Společnost AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna, jako jediná mezi prodejci ojetých vozů ve střední Evropě sleduje zákaznickou spokojenost pomocí ukazatele Net Promoter Score (NPS). Ten vyjadřuje ochotu zákazníka doporučit prodejce svým známým a přátelům a je celosvětově uznávaným standardem měření zákaznické spokojenosti. Díky svým výsledkům v měření NPS v uplynulém roce se AURES Holdings dostal do elitního klubu 10 nejlepších firem, které ocenila renomovaná společnost Insight Sofa plaketou „Výjimečné CX 2024“. InsightSofa je pokročilý software poháněný umělou inteligencí pro měření a práci se zákaznickou (CX) a zaměstnaneckou zkušeností (EX).
| AAA Auto