Značky skupiny AURES Holdings prošly letos na jaře transformací. Kromě názvů jednotlivých brandů se také změnila jejich pozice v nabídce AAA AUTO. Zcela se oddělila značka Mototechna, která se stala samostatnou entitou s posláním prodávat zánovní a prémiové vozy nejnáročnějším zákazníkům. Její místo zaujala nová značka AAA AUTO Plus.
Mototechna se oddělila od mateřského AAA AUTO také fyzicky, vybudováním nového luxusního showroomu v Praze na Kolbenově ulici; v plánu jsou další dva, v Brně a v Ostravě. Aktuálně nabízí skladem přes 600 zánovních a prémiových vozů. „Jsou to prověřená auta, v podstatě jako nová, všechna mají nízký nájezd, jasnou historii a většinu z nich si zákazník může odvézt ještě tentýž den,“ popisuje generální ředitel AURES Holdings Petr Vaněček. Bezkonkurenční je podle něj paleta nabízených služeb. „Třeba nákup z domova, přičemž vůz je možné rezervovat online a doručit ho až ke dveřím zákazníka kamkoliv po celé republice. Novinkou je také možnost nechat si auto vyhledat podle specifických požadavků na jeho konfiguraci – stačí, když zákazník řekne, jaké auto hledá, a my ho najdeme v rámci Česka nebo v zahraniční síti partnerů. Prověříme, dovezeme, přihlásíme, takže zákazník jen převezme klíčky,“ nastiňuje šíři služeb Petr Vaněček. Samozřejmostí je pak komplexní pojištění, výhodné povinné ručení i havarijní pojištění včetně asistence a připojištění GAP. Firma také nabízí vlastní „Mototechna záruku“, která chrání i po skončení té tovární; vztahuje se na běžné vozy i na elektromobily a platí napříč celou sítí autorizovaných servisů. „Prodejem to však pro Mototechnu nekončí, o auto se může starat i nadále. Zajistí běžnou údržbu, přezouvání pneumatik, výměny kapalin i garanční prohlídky, případně i profesionální čištění a leštění exteriéru i interiéru včetně oprav kožených sedaček,“ doplňuje Vaněček.
Novou vlajkovou lodí nabídky AAA AUTO se stává značka AAA AUTO Plus, která převzala původní segment zánovních aut Mototechny. V nabídce má aktuálně zhruba dva tisíce aut, výhradně zánovních s nízkým nájezdem kilometrů, ve skvělém stavu a za velmi dobré peníze – což znamená slevu až 40 % oproti novému vozu. „Velmi často mají tovární záruku od výrobce, ke každému je poskytováno zdarma nezávislé prověření vozu od Cebie. Každý vůz má garanci prodloužené záruky Carlife, garanci servisní historie a garanci původu,“ zdůrazňuje šéf „Áček“.
Hlavním brandem s nejširší nabídkou až 19 000 prověřených vozů zůstává značka AAA AUTO. „Zdůrazňuji slovo prověřených, protože při výkupu kontrolujeme 260 parametrů auta, přičemž odmítáme až 65 procent nabízených vozů,“ vypichuje Vaněček s tím, že i na běžné vozy nabízejí nejširší garance na trhu. „Například doživotní záruku na legální původ vozu, prodlouženou záruku Carlife na mechanický stav auta na až 36 měsíců, až 60 dnů na výměnu auta za jiné z naší nabídky bez udání důvodu, nezávislé prověření vozu od společnosti Cebia. K tomu během roku probíhají nejrůznější slevové kampaně, při nichž dokážeme nabídnout slevu až 90 tisíc korun,“ podtrhuje Petr Vaněček.
Levné vozy, většinou ty, které byly zákazníky nabídnuty při nákupu novějšího auta na protiúčet, nyní figurují pod značkou AAA AUTO Diskont; aktuálně jich je přes tisícovku. „Ovšem i u nich prověřujeme kvalitu a nabízíme nezávislé prověření od Cebie. Jsou to auta s nejnižší možnou cenou pro méně náročné zákazníky, kteří požadují spíše mechanickou odolnost a nezáleží jim tolik na vizuální stránce vozu nebo nízkém nájezdu kilometrů,“ říká Vaněček.
Počátkem června otevřel AURES Holdings specializované centrum pro prodej užitkových vozů ve Zdibsku nedaleko Klecan na okraji Prahy pod názvem AAA AUTO Užitkové vozy. „Jeho kapacita je až 250 vozů, už nyní je v nabídce 150 dodávek, 40 mikrobusů a 30 pickupů. Zákazníci samozřejmě mohou vybírat z celkové nabídky užitkových vozů sítě AAA AUTO, která v Česku přesahuje 750 kusů. Do budoucna vyhodnocujeme možnost rozšíření o nabídku aut s obytnými vestavbami,“ přibližuje Vaněček centrum pro podnikatele a živnostníky. Takzvaným B2B (business to business) klientům, ať už jsou to firmy nebo OSVČ, nabízejí v AAA AUTO lepší servis a obsluhu. „Pro větší firmy máme tým obchodníků, kteří se jim věnují individuálně. Byznysové zákazníky odbavujeme na pobočkách prioritně, víme, že čas jsou peníze a v B2B segmentu to platí mnohonásobně víc. Máme pro ně také takzvaný balíček výhod, který obsahuje například přihlášení vozu za majitele, servisní prohlídku po 12 měsících, garantovaný odkup vozu, satelitní monitoring auta na rok zdarma, množstevní slevy už od dvou koupených vozů či slevu deset tisíc korun na pojištění mechanických a elektronických závad,“ uzavírá Petr Vaněček.
Zdroj: www.aaaauto.cz