AAA Auto··4 min

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

AAA Auto

AAA Auto

AAA Auto International, a.s. je provozovatel autobazarů AAA AUTO se sídlem v České republice, kde také vyvíjí největší část svých podnikatelských aktivit, na Slovensku (AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s.), v Maďarsku a v Polsku (Autocentrum AAA AUTO sp.z o.o.).

Tisková zpráva

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.

Glavinić Pivoňková se zaměří na kvalitu zákaznické zkušenosti ve všech kontaktních bodech, od akvizice až po poprodejní servis a řešení reklamací. Bude pravidelně sledovat klíčové ukazatele zákaznické spokojenosti, jako je NPS a zákaznická retence, a přinášet konkrétní návrhy na zlepšení. V úzké spolupráci s vedením společnosti a členy představenstva propojí pohled zákazníka s obchodními cíli a firemní kulturou. Do AURES Holdings přichází po úspěšné kariéře na vedoucích pozicích v předních finančních společnostech Deutsche Leasing, Citibank nebo EY.

„Do AURESu jsem přišla, protože věřím v sílu firem, které mají odvahu se dívat dopředu. AURES je nejen lídrem trhu, ale i společností s obrovským potenciálem ještě více posílit důvěryhodnost svých značek a stát se takzvaným „trust brandem“. Mým cílem je pomoci AURESu udělat další krok – od skvělé obchodní firmy ke společnosti, která je synonymem pro výjimečnou zákaznickou zkušenost a na trhu udává trendy. Chci, aby každý klient měl pocit, že mu rozumíme, že jsme féroví partneři a proto se k nám rád vracel. A zároveň aby každý zaměstnanec věděl, že se na tomto výsledku přímo podílí, a že jeho práce má skutečný dopad,“ uvádí Glavinić Pivoňková.

Mezi její první kroky patří řada hloubkových pohovorů se zákazníky i kolegy a intenzivní práce na tvorbě zákaznické strategie. V rámci analýzy prostoru ke zlepšení navštíví jednotlivá autocentra, prověří procesy výkupu, prodeje a financování a práci call center. Zaměří se také na rychlá opatření, která obratem přinesou pozitivní dopad.

Generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings Karolína Topolová k tomu dodává: „Jsme nadšeni, že se Lenka Glavinić Pivoňková připojila k našemu týmu. Její zkušenosti a vize jsou klíčové pro posílení zákaznické důvěry, která je nezbytná pro splnění našeho letošního cíle prodat rekordních 120 000 aut a cílů, které si stanovujeme do dalších let. Přeji Lence mnoho úspěchů na nové pozici a věřím, že společně dokážeme posunout AURES a jeho služby pro zákazníky na další úroveň.“

Skupina AURES Holdings již v minulosti s cílem zlepšit klientský zážitek vytvořila pozici zákaznického ombudsmana a zprovoznila také novou verzi CRM systému. V posledních několika letech se také věnuje digitalizaci výkupního a prodejního procesu, což přineslo jejich významné zkrácení, úsporu času pro zákazníky a také možnost výběru a nákupu vozu on-line, což se osvědčilo v době koronavirové pandemie.

Zdroj: www.aaaauto.cz

Další články

Další články od AAA Auto

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto