Vodafone··4 min

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Vodafone

Vodafone

Vodafone (zkratka angl. voice-data-fone) je druhý největší mobilní operátor na světě . Působí v 28 zemích pěti kontinentů. Aktuálně má skupina Vodafone 650 milionů zákazníků, při tržní hodnotě firmy 105,5 mld dolarů.

Tisková zpráva

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.

Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu

Překvapilo mě, že jste se s novou kampaní na rychlejší síť vydali cestou bez Martina Hofmanna, proč?

Česko je už třetí trh, na kterém působím, a ze svých zkušeností z Turecka i Albánie můžu říct, že komunikace týkající se sítě je „game changer“. Došli jsme k milníku, kdy můžeme nabídnout nejdostupnější a nejrychlejší datovou síť s rychlostí dvě giga za sekundu. Nejde ale jen o komunikaci funkčních benefitů, to bychom se bavili o komoditě, kterou můžete mít odkudkoli. Nekupujete si jen rychlost stahování a nahrávání, ale spolehlivou konektivitu, která vám pomáhá zlepšovat život. Proto musíme komunikaci giga sítě, jeden ze stěžejních pilířů značky, propojit s důležitými životními momenty zákazníků, abychom s nimi posílili vztah. Je třeba zdůraznit emoce.

Takže se chcete přiblížit zákazníkům. O to se ale snaží i další operátoři…

Jenže přinášíme výjimečný produkt a tomu musí odpovídat komunikace. Hlavní brandový spot se soustředí na reálné rodinné situace. Naše giga síť rodinu provází od narození dítěte a je u všech malých i velkých momentů. Jak dítě roste a objevuje svět, až po chvíli, kdy vyrazí do zahraničí a rodiče s ním díky síti zůstávají v kontaktu.

Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu

To máme možná podobné. Ostatně náš dlouhodobý globální slogan je „Together we can“ a naším cílem je být s našimi zákazníky v každé jejich životní fázi. Strategii tedy můžeme mít podobnou, ale odlišujeme se exekucí, která je z pohledu kreativity a brandu obrovsky důležitá. Pro kampaň jsme vybrali reálnou životní zkušenost rodiny.

Tím se vracíme k první otázce – proč to nešlo s Martinem Hofmannem?

Protože se do komunikační strategie snažíme zakomponovat více různých stylů. Někdy prostě chceme zdůraznit lidskost a komunikace sítě je přesně ta oblast, která to potřebuje. Někdy je komunikace taktičtější nástroj a volíme tomu odpovídající způsob, jako to bylo třeba se startem služby Flex. Pro B2B řešení, která jsou dalším důležitým pilířem značky, můžeme využít adaptaci globálních kampaní. A pak jsou situace, pro které je přínosné využít spolupráci s celebritou. Může jít o Vánoce nebo „back to school“ kampaně, které mají za cíl budovat povědomí ve velkém. Podle mě takový mix komunikace přináší větší hodnotu i vyšší návratnost.

Celý rozhovor si můžete přečíst v týdeníku Marketing & Media. Článek je přístupný pouze pro předplatitele a odkaz vás dovede do čtenářské zóny k platbě za aktuální číslo.

Zobrazit další související témata

Rozhovor

Zdroj: www.vodafone.cz

Další články

Další články od Vodafone

Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

CyberWall je moderním řešením pro podnikatele, jehož klíčovou předností je maximální uživatelská jednoduchost. Aplikaci dostupnou na všechny platformy, jako je Android, iOS, Windows či macOS, mohou zákazníci Vodafonu prakticky jen nainstalovat a o nic dalšího se nemusí starat. CyberWall přitom navzdory důrazu kladenému na uživatelskou přívětivost zajistí pokročilou ochranu před různými hrozbami. Uživatele ochrání před viry, škodlivými aplikacemi, zkontroluje bezpečnost odkazů i souborů – to vše v reálném čase a bez negativního dopadu na výkon zařízení či jeho výdrž na baterii. Nyní navíc v rámci multilicence za 145 Kč měsíčně bez DPH. Služby firemním zákazníkům Vodafone rozšiřuje i o technologii 5G WTTx.
| Vodafone
Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

CyberWall je moderním řešením pro podnikatele, jehož klíčovou předností je maximální uživatelská jednoduchost. Aplikaci dostupnou na všechny platformy, jako je Android, iOS, Windows či macOS, mohou zákazníci Vodafonu prakticky jen nainstalovat a o nic dalšího se nemusí starat. CyberWall přitom navzdory důrazu kladenému na uživatelskou přívětivost zajistí pokročilou ochranu před různými hrozbami. Uživatele ochrání před viry, škodlivými aplikacemi, zkontroluje bezpečnost odkazů i souborů – to vše v reálném čase a bez negativního dopadu na výkon zařízení či jeho výdrž na baterii. Nyní navíc v rámci multilicence za 145 Kč měsíčně bez DPH. Služby firemním zákazníkům Vodafone rozšiřuje i o technologii 5G WTTx.
| Vodafone
Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

CyberWall je moderním řešením pro podnikatele, jehož klíčovou předností je maximální uživatelská jednoduchost. Aplikaci dostupnou na všechny platformy, jako je Android, iOS, Windows či macOS, mohou zákazníci Vodafonu prakticky jen nainstalovat a o nic dalšího se nemusí starat. CyberWall přitom navzdory důrazu kladenému na uživatelskou přívětivost zajistí pokročilou ochranu před různými hrozbami. Uživatele ochrání před viry, škodlivými aplikacemi, zkontroluje bezpečnost odkazů i souborů – to vše v reálném čase a bez negativního dopadu na výkon zařízení či jeho výdrž na baterii. Nyní navíc v rámci multilicence za 145 Kč měsíčně bez DPH. Služby firemním zákazníkům Vodafone rozšiřuje i o technologii 5G WTTx.
| Vodafone
Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

Jednoduchá a účinná ochrana podnikání na všech platformách? CyberWall od Vodafonu pomůže i tam, kde selhává lidský faktor

CyberWall je moderním řešením pro podnikatele, jehož klíčovou předností je maximální uživatelská jednoduchost. Aplikaci dostupnou na všechny platformy, jako je Android, iOS, Windows či macOS, mohou zákazníci Vodafonu prakticky jen nainstalovat a o nic dalšího se nemusí starat. CyberWall přitom navzdory důrazu kladenému na uživatelskou přívětivost zajistí pokročilou ochranu před různými hrozbami. Uživatele ochrání před viry, škodlivými aplikacemi, zkontroluje bezpečnost odkazů i souborů – to vše v reálném čase a bez negativního dopadu na výkon zařízení či jeho výdrž na baterii. Nyní navíc v rámci multilicence za 145 Kč měsíčně bez DPH. Služby firemním zákazníkům Vodafone rozšiřuje i o technologii 5G WTTx.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.
| Vodafone