Prima+··5 min

Media Club opět porazil komerční konkurenci. Prima KRIMI a CNN Prima NEWS zaznamenaly své nejúspěšnější měsíce

Prima+

Prima+

Prima+ je internetová videoslužba z portfolia online služeb televize Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu prostřednictvím vašeho počítače, mobilu nebo na chytré TV.

Tisková zpráva

Media Club i v březnu zvítězil nad komerční konkurencí. V prime time ovládl cílovou skupinu 15+, v celodenním vysílání i skupinu 18–69. Mezi malými tematickými stanicemi meziročně nejvíce posílily Prima KRIMI a CNN Prima NEWS. Pro Prima KRIMI byl březen v CS 15+ i CS 18–69 historicky nejlepším měsícem od začátku jejího vysílání. Pro CNN Prima NEWS znamenal březen v CS 15+ druhý nejlepší měsíce od spuštění stanice v celodenním vysílání i v prime time. Skupině Prima se podařilo napříč sociálními sítěmi dosáhnout 800 milionů impresí.

Media Club komerční konkurenci porazil v celodenním vysílání v obou sledovaných cílových skupinách a v CS 15+ také v prime time. Celodenní share za březen 2025 dosáhl 34,89 % v CS 15+ a 33,04 % v CS 18–69. Prime time share činil 32,77 % v CS 15+; 31,14 % v CS 18–69.

Skupina Prima si za březen 2025 připsala celodenní share 27,36 % v CS 15+ a 25,69 % v CS 18–69. Prime time share dosáhl na hodnotu 26,57 % v CS 15+ a 25,24 % v CS 18–69.

Nejsledovanějšími březnovými pořady stanice Prima byly opět pořady vlastní tvorby. Nejvíce diváků si získaly premiérové díly seriálu Kamarádi a Hrdina. Dále zabodovaly i HLAVNÍ ZPRÁVY a Máme rádi Česko. Stálice televizních obrazovek Prostřeno! zaznamenalo 6. března svůj nejlepší letošní share 15,74 % v CS 15+. Zábavný pořad Inkognito vidělo 20. března 454 000 diváků při sharu 18,54 %, což je jeho nejlepší letošní sledovanost i share. V neděli 30. března se dařilo hobby pořadům. Všechny si připsaly letošní nejlepší share. Pro Receptář prima nápadů to bylo 15,12 %, Libovky Pepy Libického 14,20 %, Vychytávky Ládi Hrušky 13,27 % a Zahradník po ruce 14,23 %.

Z malých tematických kanálů meziročně nejvíce narostly stanice Prima KRIMI a CNN Prima NEWS. Celodenní vysílání bylo v březnu pro Prima KRIMI v CS 15+ i CS 18–69 historicky nejlepším měsícem od začátku vysílání stanice. V cílové skupině 15+ dosáhla na share 4,71 % a v cílové skupině 18–69 share 3,98 %. Nejúspěšnější měsíc to byl v CS 15+ i v prime time, kdy share vyšplhal na 4,08 %. Pro CNN Prima NEWS byl březen v CS 15+ druhým nejlepším měsícem od startu stanice jak v celodenním vysílání (share 2,44 %), tak v prime time (share 1,81 %).

Nejsledovanějším pořadem Prima LOVE byl film Rosamunde Pilcher: Pralinky k snídani, který byl 17. března favoritem pro 126 000 diváků při sharu 3,62 %. Na Prima KRIMI zvítězily 21. března Stíny smrti – 219 000 diváků při sharu 6,97 % a staly se zároveň nejsledovanějším pořadem stanice za letošní rok. Na Prima MAX zvítězil v březnu film Dvojí obvinění, 26. března si ho zvolilo 185 000 diváků při sharu 5,54 %. Na Prima COOL nejlépe uspěl film Hon na ponorku. 15. března ho vidělo 110 000 diváků při sharu 3,80 %. Na Prima ZOOM dosáhl nejvyšší sledovanosti pořad Říše vikingů. 11. března si ho naladilo 64 000 diváků při sharu 2,08 %. Na CNN Prima NEWS byla nejsledovanějším pořadem druhá část Partie Terezie Tománkové z 9. března, kterou sledovalo 255 000 diváků při sharu 14,57 %.

V březnu na prima+ úspěšně slavilo svůj začátek hned několik novinek. Reality show StarHouse se od svého uvedení probojovala u platících uživatelů na druhé místo z hlediska video views, hned za ZOO Nové začátky. Ke konci měsíce měl premiéru také komediální seriál Jakub a Sara, který zahájil u platících na druhém místě z hlediska počtu diváků. Hned za ním na třetím místě pak odstartovala kriminálka plná mladých hvězd Případ tanečnice. Své věrné obecenstvo si také našla druhá série Vandráků, kde Pavel Liška a Jan Révai prožívají další dobrodružství při svých cestách, tentokrát po Nové Guineji. True crime fanoušky a fanynky pak potěšila první epizoda nového seriálu České vraždy, který se zaměřuje na osm děsivých českých případů.

Skupině Prima se podařilo napříč sociálními sítěmi dosáhnout 800 milionů impresí. Na TikToku profily zaznamenávají v metrice zobrazení příspěvků tempo růstu + 98 % a sdílení příspěvků + 80 %. Návštěvnost instagramového profilu Prima se v Q1 navýšila o 70 %. Mezi divácky oblíbené formáty patří Máme rádi Česko, Inkognito a ZOO Nové začátky. Mezi nejúspěšnější social media kampaně v rámci proma nových formátů patří vztahový seriál Jakub a Sara. Launch kampaň dosáhla 20 milionů impresí napříč platformami Meta, TikTok, YouTube. Ve spolupráci s tvářemi se podařilo natočit autentický a aktuální trendy obsah, díky kterému příspěvky nasbíraly interakce v řádu milionů. Formát je populární zejména na YouTube, kde se již týden drží v Trendech na první příčce. Rekordní měsíc březen zaznamenaly i zpravodajské profily CNN Prima NEWS, které přesáhly 200 milionů impresí.

Zdroj: ATO-Nielsen, CS 15+, pokud není uvedeno jinak, Google Analytics, META, TikTok a Youtube za březen 2025.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima+

Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Nové výsledky poslechu rádií v ČR Radioprojekt potvrzují Media Club jako lídra trhu s rádiovou reklamou. Podíl na poslechu vlastněných a obchodně zastupovaných rozhlasových stanic přeskočil poprvé v historii hranici 47 % a postupně šplhá k polovičnímu podílu na celkovém rádiovém trhu.
| Prima+
Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima meziročně narostla v CS 15+ i CS 18–69 v celodenním vysílání i v prime time, stejně tak se dařilo také vlajkové stanici. Media Club je stále nad komerční konkurencí v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání vítězí u 15+ i 18–69. Z malých tematických kanálů si nejvíce polepšily Prima KRIMI a CNN Prima NEWS.
| Prima+
Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Rozkvetlá Grébovka v rámci sedmého ročníku DERMACOL LOVE DAY 1. května 2025 nabídla nejzamilovanější prvomájovou akci s bohatým kulturním programem, který přilákal několik desítek tisíc návštěvníků. Spousta různorodých aktivit oslavovala lásku a krásu a nabídla zábavu pro celou rodinu. Vrcholem byla oslava 14. narozenin kanálu Prima LOVE za účasti moderátorů a herců z televize Prima. Dvě pódia roztančili přední čeští a slovenští hudební interpreti – Tereza Mašková, Adam Mišík, Majk Spirit, Petr Kotvald, Simon Opp, Jana Rychterová a další.
| Prima+
CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

International u příležitosti pátého výročí multiplatformy na konferenci MONEY MONEY MONEY a nešetřili chválou na českou multiplatformu. Zpravodajský kanál CNN Prima NEWS zatím každý rok rostl. Za letošek, do poloviny dubna, zaznamenal podíl na sledovanosti 2,36 % v CS 15+. Divákům redakce CNN Prima NEWS přinesla nový publicistický pořad Souvislosti Markéty Fialové na hlavním kanále TV Prima. Hned premiérové vydání odstartovalo velkou investigativní reportáží o Guru Járovi, kterou citovala většina hlavních médií.
| Prima+
Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Ikonická značka, která déle než tři desetiletí formovala českou mediální a lifestylovou scénu, se loučí. V červenci letošního roku vyjde poslední číslo české edice časopisu Playboy. Číslo 07/2025 (na stáncích bude od poloviny června do konce července 2025) bude zároveň speciálním „best of“ – výběrem toho nejlepšího z celé historie tuzemské verze magazínu.
| Prima+
Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Letos na jaře slaví Asociace komerčních televizí osm let od svého založení. I nadále se aktivně zapojuje do boje proti internetovému pirátství, kde v uplynulém období dosáhla významných úspěchů, a naplňuje i své další cíle jako je osvěta v oblasti podpory televize jako silného a účinného reklamního mediatypu nebo aktivní participace na legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů.
| Prima+
Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.
| Prima+
CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

Multiplatforma CNN Prima NEWS u příležitosti blížícího se 5. výročí připravuje exkluzivní business konferenci s názvem Money Money Money, na kterou dorazí i světová novinářská hvězda Richard Quest ze CNN International. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, motorem jsou vždy peníze. Připravovaná konference, která se uskuteční 30. dubna, proto nabídne řadu hostů s expertním vhledem do ekonomických témat a současných výzev. Mezi hosty budou guvernér ČNB Aleš Michl, exguvernér Miroslav Singer, bývalý ministr financí a prezident republiky Václav Klaus a mnoho dalších. Celodenním programem provedou moderátoři Terezie Tománková a Petr Suchoň.
| Prima+
Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Televize Prima poprvé ve své historii přichází s nedělním publicistickým pořadem s názvem Souvislosti. Zkušená novinářka a moderátorka Markéta Fialová nabídne divákům souhrn nejzásadnějších témat uplynulého týdne přehledně, s nadhledem, a hlavně v souvislostech. Třicetiminutový magazín každou neděli po 22. hodině představí témata, která by nikomu z nás neměla uniknout, viděná očima zkušených reportérů CNN Prima NEWS. Nebude chybět investigativa ani překvapivá odhalení. Souvislosti startují už 27. dubna na Primě.
| Prima+
Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí novou řídicí strukturu založenou na pěti produktových segmentech. Vedoucí segmentů reportují představenstvu. Cílem této strategické změny je urychlit rozhodovací procesy a efektivněji reagovat na dynamické změny na mediálním trhu. Zároveň skupina Prima posiluje tým vedení. Od 1. května se vedení platformy prima+ ujme zkušený mediální odborník Jan Maxa, který má za sebou dvanáctileté působení v České televizi, kde vedl jak vývoj nových pořadů, tak v posledních letech také digitální divizi. Petr Král se posouvá do čela nového produktového segmentu Distribuce a OTT. Jeho hlavním úkolem bude rozvoj produktové propozice skupiny Prima na rostoucím trhu IPTV.
| Prima+