Albert··2 min

Ctirad Nedbálek přechází do vedení Ahold Delhaize, opouští pozici viceprezidenta HR v Albertu

Albert

Albert

Albert je řetězec supermarketů a hypermarketů vlastněný nizozemskou skupinou Ahold Delhaize. V červenci 2023 bylo v Česku celkem 337 prodejen Albert. Za rok 2021 měl Albert v Česku tržby ve výši 61,44 mld. Kč, a byl tak po řetězcích Lidl a Kaufland třetím největším obchodníkem v zemi podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Po devíti letech úspěšného působení na pozici viceprezidenta pro HR ve společnosti Albert odchází Ctirad Nedbálek do Nizozemska, kde bude od 1. září 2024 zastávat roli ředitele oddělení GSO HR&People and Organizational Development v mateřské společnosti Ahold Delhaize.

Rád bych poděkoval všem svým kolegyním a kolegům nejen v HR za nádherných devět let, během kterých se nám podařilo dostat zaměstnaneckou značku Albert na samotný vrchol českého retailového trhu. Je pro mě velkou výzvou, ale především nesmírnou ctí pokusit se přenést některé z dobrých zkušeností z České republiky také do mezinárodního prostředí a do zemí, ve kterých skupina Ahold Delhaize celosvětově působí,“ uvedl Nedbálek.

V Albertu byl Ctirad Nedbálek členem představenstva společnosti. Jeho nástupce bude v brzké době oznámen.

Albert vyváží manažerské talenty do zahraničí

Potvrzením dobré práce s talenty na všech stupních řízení není pouze postup kolegy Ctirada Nedbálka. Že expaty či zahraničními experty mohou být také čeští manažeři odcházející na vysoké řídící funkce do zahraničí, potvrdili v nedávné době další naši dva členové představenstva,“ říká Jiří Mareček, ředitel komunikace ve společnosti Albert. V nedávné minulosti totiž přesídlil do řecké společnosti Alfa Beta Vassilopoulos Michal Pavelka, Senior Viceprezident pro Operativu, a zaujal stejnou pozici ve vedení prodejen tamního řetězce, který je afilací Ahold Delhaize. Také Hana Čermáková, členka představenstva a komerční ředitelka, odešla z českého Albertu zastávat stejnou roli mimo Evropskou unii do srbského řetězce Maxi.Zatímco AB Vassilopoulos je tradičním prodejcem potravin s historií od roku 1939, mladší srbský řetězec Maxi má kratší, moderní 24letou historii. Oba řetězce pak nabízí zákazníkům rozsáhlou síť s více než pěti sty prodejnami.

Zdroj: www.albert.cz

Další články

Další články od Albert

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert