AAA Auto··4 min

AURES Holdings získal za práci na zvyšování zákaznické spokojenosti ocenění od Insight Sofa

AAA Auto

AAA Auto

AAA Auto International, a.s. je provozovatel autobazarů AAA AUTO se sídlem v České republice, kde také vyvíjí největší část svých podnikatelských aktivit, na Slovensku (AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s.), v Maďarsku a v Polsku (Autocentrum AAA AUTO sp.z o.o.).

Tisková zpráva

Společnost AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna, jako jediná mezi prodejci ojetých vozů ve střední Evropě sleduje zákaznickou spokojenost pomocí ukazatele Net Promoter Score (NPS). Ten vyjadřuje ochotu zákazníka doporučit prodejce svým známým a přátelům a je celosvětově uznávaným standardem měření zákaznické spokojenosti. Díky svým výsledkům v měření NPS v uplynulém roce se AURES Holdings dostal do elitního klubu 10 nejlepších firem, které ocenila renomovaná společnost Insight Sofa plaketou „Výjimečné CX 2024“. InsightSofa je pokročilý software poháněný umělou inteligencí pro měření a práci se zákaznickou (CX) a zaměstnaneckou zkušeností (EX).

„Využíváme nezávislou metodiku NPS pro měření zákaznické loajality. Jsme jediní v oboru, kdo NPS sbírá a zároveň veřejně prezentuje. Měření NPS řadíme do strategických aktivit. Zákazník je pro nás středobodem všeho. Zpětnou vazbu z měření NPS používáme pro zlepšování prodejních a výkupních procesů a zvyšování jejich efektivity. Cílem je, aby zákazníci byli spokojení a měli důvod se k nám vracet,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings.

Hodnocení zákaznické spokojenosti NPS realizovaných obchodů v síti AAA AUTO a Mototechna v roce 2024
Česká rep.Celoročně Zlepšení
Prodej45 bodů+15 bodů
Výkup40 bodů+12 bodů
Slovensko
Prodej44 bodů+13 bodů
Výkup40 bodů+13 bodů
Polsko
Prodej39 bodů+15 bodů
Výkup43 bodů+12 bodů

Zákaznická zkušenost, odborně nazývaná CX neboli Customer Experience, je laicky řečeno hodnocení, které v nejjednodušší podobě najdete na spoustě prodejních platforem, ale i například ve vyhledávači Google ve formě hvězdiček a bodů. Třeba při webovém vyhledání hlavní prodejní pobočky AAA AUTO v Praze-Dolních Chabrech aktuálně uvidíte hodnocení 4,5 bodu z maximálních 5 na základě 8,5 tisíce zákaznických recenzí. Renomovaná společnost InsightSofa však měří zákaznickou spokojenost odborně, na základě klíčových faktorů, mezi nimiž jsou efektivní řešení požadavků nespokojených klientů, zvyšování spokojenosti zákazníků a celková péče o klienty v průběhu celého roku. V případě sítě AAA AUTO byl celkový vzorek zákazníků, kterých se společnost dotazovala, 23 tisíc; tedy násobně víc než u recenzí na internetovém vyhledávači.

„S potěšením jsme udělili plaketu ‚Výjimečné CX‘ v segmentu prodejců ojetých vozidel, kde práce se zákaznickou zkušeností často nebývá hlavní prioritou. Gratuluji AURES Holdings k tomuto úspěchu a přeji jim, aby i v roce 2025 pokračovali v takto výjimečném přístupu k CX,“ uvedl CEO InsightSofa Aleš Rouček.

„Za loňský rok jsme v AURES Holdings na trzích v České republice, na Slovensku a v Polsku udělali velký pokrok – v hodnocení NPS za celý loňský rok jsme skončili na 42 bodech, což považuji za skvělý výsledek. V České republice jsme výsledek NPS za rok zlepšili o 15 bodů na prodeji a o 12 bodů na výkupu. Ve všech zemích jsme si polepšili na výkupu i na prodeji minimálně o 12 bodů. Důležité pro růst hodnocení bylo zapojení všech oddělení a zpracování každého zákaznického komentáře. Zlepšení NPS vidíme také jako jeden z rozhodujících faktorů pro náš loňský prodejní rekord, který dosáhl bezmála 109 000 aut a znamenal růst o 11 procent,“ doplnila Karolína Topolová.

Zdroj: www.aaaauto.cz

Další články

Další články od AAA Auto

Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Když před dvěma měsíci vyhlásil AURES Holdings, provozovatel sítí AAA AUTO a Mototechna, spolu s Asociací obchodu ojetými automobily AOOA anketu, v níž vyzvali veřejnost k hlasování o nejoblíbenější automobil sekundárního trhu, nebylo vůbec jisté, jak celý projekt dopadne. Nikdo v Česku totiž soutěž o Ojeté auto roku ještě nikdy nezorganizoval. Premiérový ročník však přinesl několik překvapení. Tím prvním byla účast – svým favoritům dalo hlas 4 219 lidí. A druhým to, že 1 456 z nich poslalo „na bednu“ elektromobil Škoda Enyaq.
| AAA Auto
Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Když před dvěma měsíci vyhlásil AURES Holdings, provozovatel sítí AAA AUTO a Mototechna, spolu s Asociací obchodu ojetými automobily AOOA anketu, v níž vyzvali veřejnost k hlasování o nejoblíbenější automobil sekundárního trhu, nebylo vůbec jisté, jak celý projekt dopadne. Nikdo v Česku totiž soutěž o Ojeté auto roku ještě nikdy nezorganizoval. Premiérový ročník však přinesl několik překvapení. Tím prvním byla účast – svým favoritům dalo hlas 4 219 lidí. A druhým to, že 1 456 z nich poslalo „na bednu“ elektromobil Škoda Enyaq.
| AAA Auto
AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

Značky skupiny AURES Holdings prošly letos na jaře transformací. Kromě názvů jednotlivých brandů se také změnila jejich pozice v nabídce AAA AUTO. Zcela se oddělila značka Mototechna, která se stala samostatnou entitou s posláním prodávat zánovní a prémiové vozy nejnáročnějším zákazníkům. Její místo zaujala nová značka AAA AUTO Plus.
| AAA Auto
AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

Značky skupiny AURES Holdings prošly letos na jaře transformací. Kromě názvů jednotlivých brandů se také změnila jejich pozice v nabídce AAA AUTO. Zcela se oddělila značka Mototechna, která se stala samostatnou entitou s posláním prodávat zánovní a prémiové vozy nejnáročnějším zákazníkům. Její místo zaujala nová značka AAA AUTO Plus.
| AAA Auto
Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Když před dvěma měsíci vyhlásil AURES Holdings, provozovatel sítí AAA AUTO a Mototechna, spolu s Asociací obchodu ojetými automobily AOOA anketu, v níž vyzvali veřejnost k hlasování o nejoblíbenější automobil sekundárního trhu, nebylo vůbec jisté, jak celý projekt dopadne. Nikdo v Česku totiž soutěž o Ojeté auto roku ještě nikdy nezorganizoval. Premiérový ročník však přinesl několik překvapení. Tím prvním byla účast – svým favoritům dalo hlas 4 219 lidí. A druhým to, že 1 456 z nich poslalo „na bednu“ elektromobil Škoda Enyaq.
| AAA Auto
AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

Značky skupiny AURES Holdings prošly letos na jaře transformací. Kromě názvů jednotlivých brandů se také změnila jejich pozice v nabídce AAA AUTO. Zcela se oddělila značka Mototechna, která se stala samostatnou entitou s posláním prodávat zánovní a prémiové vozy nejnáročnějším zákazníkům. Její místo zaujala nová značka AAA AUTO Plus.
| AAA Auto
Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Když před dvěma měsíci vyhlásil AURES Holdings, provozovatel sítí AAA AUTO a Mototechna, spolu s Asociací obchodu ojetými automobily AOOA anketu, v níž vyzvali veřejnost k hlasování o nejoblíbenější automobil sekundárního trhu, nebylo vůbec jisté, jak celý projekt dopadne. Nikdo v Česku totiž soutěž o Ojeté auto roku ještě nikdy nezorganizoval. Premiérový ročník však přinesl několik překvapení. Tím prvním byla účast – svým favoritům dalo hlas 4 219 lidí. A druhým to, že 1 456 z nich poslalo „na bednu“ elektromobil Škoda Enyaq.
| AAA Auto
AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

Značky skupiny AURES Holdings prošly letos na jaře transformací. Kromě názvů jednotlivých brandů se také změnila jejich pozice v nabídce AAA AUTO. Zcela se oddělila značka Mototechna, která se stala samostatnou entitou s posláním prodávat zánovní a prémiové vozy nejnáročnějším zákazníkům. Její místo zaujala nová značka AAA AUTO Plus.
| AAA Auto
Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Překvapení: Ojetým autem roku je Škoda Enyaq, zabodovaly i další škodovky

Když před dvěma měsíci vyhlásil AURES Holdings, provozovatel sítí AAA AUTO a Mototechna, spolu s Asociací obchodu ojetými automobily AOOA anketu, v níž vyzvali veřejnost k hlasování o nejoblíbenější automobil sekundárního trhu, nebylo vůbec jisté, jak celý projekt dopadne. Nikdo v Česku totiž soutěž o Ojeté auto roku ještě nikdy nezorganizoval. Premiérový ročník však přinesl několik překvapení. Tím prvním byla účast – svým favoritům dalo hlas 4 219 lidí. A druhým to, že 1 456 z nich poslalo „na bednu“ elektromobil Škoda Enyaq.
| AAA Auto
AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

AURES Holdings transformoval své značky, „Plusko“ nahrazuje Mototechnu

Značky skupiny AURES Holdings prošly letos na jaře transformací. Kromě názvů jednotlivých brandů se také změnila jejich pozice v nabídce AAA AUTO. Zcela se oddělila značka Mototechna, která se stala samostatnou entitou s posláním prodávat zánovní a prémiové vozy nejnáročnějším zákazníkům. Její místo zaujala nová značka AAA AUTO Plus.
| AAA Auto