DM··5 min

3+1 tip na líčení do slunného počasí

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

Novinky od dm značky trend !t up

Jaro přišlo v plné síle a teplé počasí zalité slunečními paprsky vyvolává náladu na pestré a veselé barvy. Ty se pak směle promítají do našich kosmetických taštiček. Vybavte tu svou produkty clean philosophy z nejnovější řady dm značky trend !t up. Jsou veganské, balené v trvale udržitelných obalech a neobsahují parabeny, mikroplasty, minerální oleje, silikony ani další kontroverzní látky. Jak se s nimi nalíčit a podtrhnout tak svou individualitu?

obrazek_do_tela

1) Podklad je základ

Před samotnou aplikací líčení je na místě pleť řádně připravit. Vhodným základem je tak použití primeru. Ten pokožku nejen vyživí, hydratuje a sjednotí, použití kvalitní podkladové báze navíc dovede výrazně prodloužit výdrž make-upu. Primer gel Matcha Awake s extraktem ze zeleného čaje zpomaluje stárnutí pokožky a má protizánětlivé vlastnosti, je tak vhodný nejen jako podklad pod make-up, ale i pro pravidelnou každodenní péči. Stejně dobře poslouží i obličejové sérum Maracuja, jehož hydratační účinky vydrží až 24 hodin.

Na připravenou, hydratovanou pleť naneste make-up či alespoň tónovací krém. Sjednocení pleti sice patří mezi první kroky dokonalého líčení, zároveň je ale jeho pomyslnou třešinkou na dortu. Zejména majitelky mastné a smíšené pleti by vrstvu make-upu měly zafixovat fixačním sprejem. Prodlouží trvanlivost líčení, hydratuje a výslednému looku dodá přirozený nádech.

2) Koukej se mi do očí

Dávno se ví, že oči o člověku leccos prozradí. Ukažte, že nemáte co skrývat, a přitáhnete k nim pozornost výrazným líčením. Trendy nepadají z nebe, ale určují je lidé, jako jste vy. Poslední dobou se můžete setkávat s principem „více je více“. U líčení očí se tedy nemusíte nijak omezovat. Nechte se inspirovat novými líčidly a hrajte si. Vytvářejte linky nejrůznějších tvarů a barev – podle nálady. Lze je kombinovat se stíny v nude barvách, ale i v těch kontrastních. Oči nakonec orámujte nalíčením řas. Pro výraznější efekt sáhněte po umělých řasách. Dávno už nejsou výsadou plesů a společenských akcí, vhodné jsou i pro běžné každodenní nošení.

V dm najdete celou řadu produktů, které zvýrazní vaše obočí. Pomocí linek či řasenek na obočí vytvarujete a dobarvíte pěstěné obočí dle vašich preferencí.

3) Zdravé rty, krásné rty

Kosmetické značky dnes nabízí nepřeberné množství rtěnek, letos navíc hlásí velký comeback lesky. Barvu volte nejen podle tónu pleti, ale i tvaru rtů. Obecně platí, že užší pusa si lépe rozumí se světlejšími barvami, nositelky plných rtů si mohou dovolit i velmi temné odstíny. I když to již není striktním pravidlem a fantazii se meze nekladou, k výrazným očím rty netřeba tolik líčit. Zajímavé jsou i osvědčené nude odstíny, postačí však i vrstva balzámu. Hydratační balzám s olejem z avokáda dodá rtům svěží vzhled. Na zdravých ústech pak i jakákoliv barevná rtěnka vypadá a drží lépe.

4) Tečka za dnem

Poslední tip se netýká ani tak líčení, jako spíše odličování. Jedná se totiž o nedílnou součást kosmetického rituálu a je nesmírně důležité pro zachování zdravé a krásné pleti. Zklidňující odličovač s levandulovým extraktem díky svému složení odlíčí i voděodolný make-up, aniž by dráždil citlivé okolí očí a rtů.

Rady kosmetičky Kateřiny Hrabalové

„Doporučuji pravidelně každé ráno a večer použít například čisticí pěnu či pleťové mléko, které v kombinaci s lehce navlhčenou pletí udělá mnohem větší službu než jen obyčejné mýdlo. Pleť lehce namočte a pomocí pěny, gelu či mléka ji masírujte. Poté vše opláchněte teplejší, ne ovšem horkou vodou. Příliš horká voda může způsobit popraskání žilek, rozšíření pórů a podráždění. Naopak studená voda póry až příliš stáhne a pleť se tak nevyčistí dostatečně do hloubky. Pokud je pleť nalíčená, nezapomeňte obličej před touto procedurou důkladně odlíčit. Obličej následně osušte a dočistěte tonikem, pleťovou vodou nebo tonizační vodou. Můžete nanést na tampon a pokožku s ním jemně stírat. Až je tamponek čistý, pleť doporučuji namazat sérem a následně pleťovým krémem. Dobré je pamatovat na to, že micelární voda nenahrazuje tonikum či pleťovou vodu a měla by být po použití vždy omyta vodou.“

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| DM
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| DM
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
| DM
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| DM
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| DM