Zájemci si již mohou zajistit vstupenky na dlouho očekávaný festival pro fanoušky vozů GTI ve Wolfsburgu. Hlavní webová stránka se všemi informacemi o akci je online. Pestrý program se uskuteční ve dnech 26. až 28. července 2024 v okolí fotbalového stadionu Volkswagen Arena. Akce je připravována na základě ohlasů od fanoušků z celého světa.
Praha - Za necelé čtyři měsíce odstartuje velká party GTI. Legendární GTI Treffen se uskuteční od 26. do 28. července 2024 s mottem "Icons Coming Home", protože místem konání bude poprvé okolí fotbalového stadionu Volkswagen Arena ve Wolfsburgu. Na www.volkswagen.de/gtifanfest jsou k dispozici kompletní informace o předprodeji vstupenek. Jednodenní vstupenka stojí 19,76 eura, třídenní VIP vstupenka přijde na 119,76 eura. Navíc je do nabídky zařazen omezený počet zážitkových vstupenek, které zahrnují 2,5 hodiny zkušebních jízd se sportovními modely Volkswagen na zkušebním polygonu v obci Ehra nedaleko Wolfsburgu. Zájemci naleznou veškeré potřebné informace o setkání na webové stránce k této akci, která bude průběžně aktualizována. Kromě prezentací vozidel, pódiových vystoupení a klubových setkání se pro fanoušky vozů GTI a značky Volkswagen i jejich rodiny uskuteční mnoho dalších akcí a překvapení. Vstup pro děti a mládež mladší 18 let bude zdarma.
Festival pro fanoušky vozů GTI se uskuteční od 26. do 28. července ve Wolfsburgu
Imelda Labbé, členka představenstva značky Volkswagen odpovědná za prodej, marketing a poprodejní služby, říká: "Festival věnovaný vozům GTI bude party organizovaná fanoušky pro fanoušky. Ti totiž hrají rozhodující roli a dělají tradiční setkání tím, čím je: srazem naplněným vášní pro tyto vozy a značku Volkswagen." Očekávání této komunity je obrovské. Organizátoři počítají s tím, že na akci celkově přivítají až 35 000 návštěvníků z celého světa.
Při sestavování kreativního programu akce se obzvlášť přihlíželo k individuálním přáním fanoušků se snahou vyhovět požadavkům komunity. Příkladem je individualizace tenisek. Obuvní návrhář, který je členem komunity GTI, vyvinul speciální designy GTI pro bílé tenisky. Účastníci GTI Treffen si budou moci tyto sběratelské kousky zakoupit na jeho stánku. Alternativně si mohou přinést také své vlastní tenisky a nechat si je na místě zušlechtit.
Mezi další highlighty posledního červencového víkendu bude patřit představení nové lifestylové kolekce GTI, slavnostní projížďka výrobním závodem značky Volkswagen ve Wolfsburgu a prezentace vozidel fanoušků. Přihlásit se do ní bude možné na místě.
V okolí stadionu účastníka nejvyšší německé fotbalové soutěže VfL Wolfsburg si budou návštěvníci moci prohlédnout modely GTI ze všech osmi generací Golfu a také modely Lupo, Polo1) a up!2) ve verzích GTI. Volkswagen navíc připraví i výhled na zcela elektrickou budoucnost značky sportovními variantami GTX modelů ID. a prezentací studie ID. GTI Concept3). Influencer JP Performance představí ve Wolfsburgu svůj "super Golf" a "Thunder Bunny". Společnost mu budou dělat vozidla dalších členů komunity a speciální koncepční vozy Volkswagen. Na parkovišti pro řidiče modelů GTI a R bude k dispozici mobilní válcový dynamometr. Součástí festivalu pro fanoušky vozů GTI budou rovněž vystoupení DJ, živé koncerty, foodtrucky i slavná klobása "Volkswagen Currywurst".
1) Polo GTI - kombinovaná spotřeba paliva: 6,8-6,5 l/100 km; kombinované emise CO2: 156-149 g/km; emisní třída: F-E. Uvedené údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou závislé na zvolené výbavě vozidla.
2) up! GTI - kombinovaná spotřeba paliva: 5,5 l/100 km; kombinované emise CO2: 125-124 g/km; emisní třída: D. Uvedené údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou závislé na zvolené výbavě vozidla.
3) ID. GTI Concept - studie.
Informace o značce Volkswagen
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 30 závodech ve 13 zemích. V roce 2021 vyrobil Volkswagen 4,9 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Polo, T-Roc, Golf, Tiguan nebo Passat, ale také úspěšné modely elektromobilů ID.3 a ID.4. V uplynulém roce předala společnost zákazníkům na celém světě více než 260 000 elektromobilů, což je dosud nejvyšší počet. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 184 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců a servisních partnerů s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen svou strategií ACCELERATE důsledně urychluje transformaci na softwarově orientovaného poskytovatele mobility.
Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.
Zdroj: www.volkswagen.cz