Volkswagen··8 min

Volkswagen představil prodlouženou verzi reklamy „An American Love Story“ u příležitosti 58. Super Bowlu

Volkswagen

Volkswagen

Volkswagen AG nebo jen VW je německá automobilka sídlící ve Wolfsburgu. Je členem skupiny Volkswagen Group. Její název v překladu znamená lidový vůz. Byla založena v roce 1937 jako Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH a později přejmenována na Volkswagenwerk GmbH.

Tisková zpráva

Lance Acord, tvůrce historicky nejoblíbenější reklamy značky VW, „The Force“, se vrací jako režisér ve spojení s kreativní agenturou Johannes Leonardo. Dvouminutové prodloužené video ukazuje 75letou historii značky od dovozu prvních Brouků do USA v roce 1949 až po představení elektrického MPV ID. Buzz v roce 2024. 60sekundová verze videa „An American Love Story“ bude prvním americkým reklamním spotem značky Volkswagen pro Super Bowl za posledních 10 let.

Praha - Společnost Volkswagen of America, Inc. zveřejnila dvouminutovou prodlouženou verzi reklamního spotu "An American Love Story" v rámci oslav 75 let svého působení v Americe a odpočítávání do začátku finálového utkání amerického fotbalu, které se uskutečnilo v neděli 12. února 2024. Šedesátisekundová verze se vysílala v průběhu třetí čtvrtiny utkání na televizní stanici CBS.

Video "An American Love Story", které Volkswagen vytvořil v partnerství s renomovanou kreativní a reklamní agenturou Johannes Leonardo, vezme diváky na intenzivní, nostalgickou cestu 75letou historií značky VW v Americe, na jejímž počátku bylo vylodění prvních vozů Typu 1 - láskyplně přezdívaných "The Beetle", Brouk - dovezených nizozemským obchodníkem Benem Ponem v roce 1949. Video propojuje fascinující historické a znovu vytvořené filmové záběry, které stručně dokumentují roli značky Volkswagen v nejvýznamnějších okamžicích kulturního vývoje Ameriky, a zdůrazňuje přitom její sjednocující vliv. Diváci ve snímku uvidí mimo jiné scény z filmů a seriálů Herbie a stará dáma (Herbie Rides Again), Herbie jede rallye (Herbie Goes to Monte Carlo), Simpsonovi (The Simpsons) i postavy ze Star Wars, které mohou sledovat spolu s dalšími oblíbenými díly ze studií Disney, Pixar a Marvel, multimediální franšízy Star Wars a televizního kanálu National Geographic prostřednictvím streamovací služby Disney+. Video končí záběrem na Volkswagen ID. Buzz, vůz, který v dalším průběhu roku 2024 posílí zaměření značky na elektromobilitu a připraví půdu pro dalších 75 let její historie v USA.

Video režíroval Lance Acord, držitel ocenění Emmy za televizní tvorbu, jenž stojí také za reklamním spotem "The Force", který Volkswagen uvedl v roce 2011. Reklamní spot "The Force" byl vyhlášen nejlepší reklamou roku 2011 časopisem Adweek, webovým portálem Creativity a internetovou platformou YouTube, a pravidelně se objevuje na seznamech historicky nejoblíbenějších reklam vysílaných v průběhu finále amerického fotbalu.

"An American Love Story" doprovází vášnivý hit "I Am… I Said" Neila Diamonda z roku 1971. Tato skladba stejně jako Brouk a jeho nesmělá jízda větší a lepší Amerikou souzní s lidmi, kteří chtějí najít pocit sounáležitosti a porozumět světu, v němž žijí.

Poprvé v historii reklamy pro finálové utkání amerického fotbalu byla prodloužená verze videa představena v rámci speciálního promítání během dnešního novinářského dnu na autosalonu v Chicagu. Volkswagen ještě umocnil svůj jedinečný přístup zasláním tohoto "milostného dopisu" současným majitelům vozů Volkswagen prostřednictvím aplikace myVW App. Video ukazuje také výrobní závod Chattanooga, v němž 5500 zaměstnanců montuje elektrická SUV ID.4 a modely Atlas a Atlas Cross Sport, rovněž z kategorie SUV.

"'An American Love Story' je srdečnou poctou trvalému spojení značky Volkswagen s Amerikou," vysvětluje Rachael Zaluzecová, první viceprezidentka společnosti Volkswagen of America, Inc., odpovědná za spokojenost zákazníků a marketing značky. "V uplynulých 75 letech jsme se stali neoddělitelnou součástí této země, která zrcadlí jejího ducha a vývoj. Tímto krátkým videem nejenže oslavujeme naši historii, ale také vycházíme vstříc budoucnosti založené na inovacích a trvalé udržitelnosti. Naleznete v něm také několik odkazů na kreativní práci značky VW z minulosti, které reprezentují ono charakteristické mrknutí, jímž jsme se proslavili. Je to náš způsob, jak Americe poděkovat za to, že je součástí našeho příběhu. Současně je to také pozvánka, aby s námi i nadále zůstala v době, kdy začínáme psát nové vzrušující kapitoly."

"Když jsme před pěti lety začali se značkou Volkswagen spolupracovat, bylo naším cílem znovu probouzet v Američanech lásku k Volkswagenu a současně přitom zachovávat jeho charakteristický humor a kouzlo. A tak je tomu i v současnosti," říká Jonathan Santana, kreativní ředitel kreativní agentury Johannes Leonardo. "Všichni máme nějaký příběh spojený se značkou VW a tento příběh je maximálně americký. Epický příběh o tom, jak domnělý outsider s velkými sny byl nejen přijat, ale stal se neoddělitelnou součástí pestré tkaniny americké kultury. Nemůžeme se dočkat, až budeme sledovat předávání štafetového kolíku lásky ke značce Volkswagen nové generaci, díky níž se staneme stejnou ikonou i v nadcházejících 75 letech."

Volkswagen v uplynulých několika týdnech zveřejnil sedm videí s medailonky - včetně snímku "Car Meetup". Tyto spoty byly vysílány 3. února během televizní show Saturday Night Live. Všechna tato videa oslavují americký lid a klíčové kulturní okamžiky z legendární 75leté americké historie značky Volkswagen. Veškeré upoutávky jsou včetně prodlouženého videa k dispozici on-line na webových stránkách věnovaných 75. výročí na portálu vw.com.

Po nedělním utkání bude 60sekundová verze videa "An American Love Story" k dispozici on-line včetně Instagramu jako součást kampaně oslavující na sociálních sítích 75. výročí značky Volkswagen v USA.

Volkswagen of America

Volkswagen of America, Inc. je obchodní jednotkou společnosti Volkswagen Group of America, která je součástí koncernu Volkswagen AG. Volkswagen of America se sídlem v Restonu (stát Virginie) prodává modely Arteon, Atlas, Atlas Cross Sport, Golf GTI, Golf R, ID.4, Jetta, Jetta GLI, Taos a Tiguan prostřednictvím více než 600 nezávislých prodejců v USA. Volkswagen Group of America provozuje nejmodernější montážní závod ve městě Chattanooga (stát Tennessee), který vyrábí vozidla značky Volkswagen, včetně modelů Atlas, Atlas Cross Sport a ID.4. Globální koncern Volkswagen je jedním z největších výrobců osobních automobilů na světě a největší evropskou automobilkou. Více informací o společnosti a značce Volkswagen naleznete on-line na www.vw.com nebo media.vw.com.

Johannes Leonardo

Johannes Leonardo je nezávislou kreativní agenturou vybudovanou pro svět, v němž jsou lidé nejvlivnějšími nástroji pro šíření myšlenek a nápadů. Agentura založená v roce 2007 v New Yorku vytváří transformační nápady pro nejvýznamnější světové značky, mezi něž patří adidas, Kraft-Heinz, Instagram, Volkswagen a Uber. www.johannesleonardo.com

Informace o značce Volkswagen

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 30 závodech ve 13 zemích. V roce 2021 vyrobil Volkswagen 4,9 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Polo, T-Roc, Golf, Tiguan nebo Passat, ale také úspěšné modely elektromobilů ID.3 a ID.4. V uplynulém roce předala společnost zákazníkům na celém světě více než 260 000 elektromobilů, což je dosud nejvyšší počet. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 184 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců a servisních partnerů s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen svou strategií ACCELERATE důsledně urychluje transformaci na softwarově orientovaného poskytovatele mobility.

Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.

Zdroj: www.volkswagen.cz

Další články

Další články od Volkswagen

Světová premiéra nového modelu Tayron: Všestranné SUV nabídne až sedm sedadel

Světová premiéra nového modelu Tayron: Všestranné SUV nabídne až sedm sedadel

Nové SUV pro evropský trh: Tayron je po modelu Touareg druhé největší SUV značky Volkswagen v Evropě. Důkladně promyšlený všestranný automobil: extrémně prostorná zadní část interiéru pro cestující i zavazadla, pět nebo na přání sedm sedadel a nejvyšší přípustná hmotnost přívěsu až 2,5 tuny. Inovativní plug-in hybridní pohon: Tayron eHybrid nabízí suverénní výkonovou charakteristiku a díky dojezdu na elektřinu více než 100 km zvládne každodenní provoz jako elektromobil. Předprodej v České republice bude zahájen na přelomu října a listopadu. Nový Tayron eHybrid oslaví českou výstavní premiéru na eSalonu v Praze, který se uskuteční ve dnech 7. až 10. listopadu.
| Volkswagen
Unikát zrozený z ohně a ledu: Model ID.3 GTX FIRE+ICE oslavil premiéru na Setkání ID.

Unikát zrozený z ohně a ledu: Model ID.3 GTX FIRE+ICE oslavil premiéru na Setkání ID.

Vzpomínka na speciální model Golf II Fire and Ice2 – znovu ve spolupráci s módní značkou BOGNER. Automobilový unikát přesvědčí exkluzivním lakem karoserie a překvapivými detaily. Interiér s originálními materiály a doplňky.
| Volkswagen
Volkswagen zahajuje předprodej modelů Golf GTI Clubsport a Golf R

Volkswagen zahajuje předprodej modelů Golf GTI Clubsport a Golf R

Golf GTI Clubsport1 s pohonem předních kol je nejvýkonnější GTI díky výkonu 221 kW (300 k) a elektronicky řízené uzávěrce předního diferenciálu. Golf R2 a Golf R Variant3 disponují pohonem všech kol 4MOTION, systémem R-Performance Torque Vectoring a výkonem 245 kW (333 k). Prostorný Golf R Variant nabízí zavazadlový prostor o objemu 1642 litrů. Exkluzivní výbavový paket Black Edition4 pro Golf R s tmavým designem a funkcemi, jakými jsou stopky GPS pro měření časů na kolo a ukazatel zrychlení.
| Volkswagen
Ikonické modely Golf, bohatý program a tisíce fanoušků. Začátek GTI Fanfest se blíží.

Ikonické modely Golf, bohatý program a tisíce fanoušků. Začátek GTI Fanfest se blíží.

Třídenní GTI Fanfest s rodinným programem a mottem „Icons Coming Home“. Více než 700 majitelů se pochlubí svými vozy GTI a R. Nabitý program „od fanoušků pro fanoušky“. O motoristických tématech budou hovořit legendy značky Volkswagen Benjamin „Benny“ Leuchter, Hans-Joachim „Strietzel“ Stuck a Klaus-Joachim „Jochi“ Kleint.
| Volkswagen
Volkswagen je nejinovativnější mainstreamovou značkou v oblasti elektrického pohonu

Volkswagen je nejinovativnější mainstreamovou značkou v oblasti elektrického pohonu

AutomotiveINNOVATIONS Award 2024: Volkswagen boduje inovacemi v mnoha oblastech od dojezdu přes nabíjecí výkon a spotřebu až po elektrický ekosystém. CAM každoročně analyzuje inovační aktivity přibližně 100 automobilových značek v Evropě, Asii a USA. V letošním roce bylo vybráno a vyhodnoceno cca 1000 inovací, které mohou v tvrdé konkurenci na globálních automobilových trzích poskytovat rozhodující zákaznickou výhodu. Předseda představenstva značky Volkswagen Schäfer: „Ocenění dokládá inovační posun u všech nových modelů ID.“
| Volkswagen
Volkswagen zařazuje do nabídky akční modely R-Line People s mimořádně bohatou výbavou a výhodnými cenami

Volkswagen zařazuje do nabídky akční modely R-Line People s mimořádně bohatou výbavou a výhodnými cenami

Akční modely vychází z výbavové linie R-Line a obsahují bohatou příplatkovou výbavu, která je již započítána v základní ceně modelu. Lídry akční nabídky R-Line People jsou nové modely Golf, Golf Variant, Tiguan a Passat. S mimořádně bohatou výbavou a výhodnými cenami mohou zákazníci objednávat také další oblíbené modely: Polo, Taigo, T-Cross a T-Roc.
| Volkswagen
Volkswagen zahájil prodej ID.3 GTX

Volkswagen zahájil prodej ID.3 GTX

Sportovní ID.3 GTX je možné objednávat za cenu od 1 244 900 Kč. Nový úsporný a zároveň dynamický elektromotor původem z ID.7 s výkonem 210 kW (286 k) a točivým momentem 545 N.m umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy. Rychlé je i nabíjení – z 10 na 80 procent za pouhých 26 minut. Na jedno plné nabití lze ujet až 604 km dle WLTP. Dotace 200 000 Kč pro firemní klientelu včetně financování s 0% úrokem a servisem na 5 let zdarma.
| Volkswagen
Pět hvězd pro nový Passat: Nejvyšší hodnocení v testech bezpečnosti Euro NCAP

Pět hvězd pro nový Passat: Nejvyšší hodnocení v testech bezpečnosti Euro NCAP

Výsledky ve všech čtyřech kategoriích testů na velmi vysoké úrovni. Všestranný rodinný automobil nabízí výbornou ochranu dětských cestujících. Passat získal nejvyšší počet pěti hvězd i ve své nové generaci.
| Volkswagen
Nejvýkonnější Golf slaví světovou premiéru: Nové modely Golf R a Golf R Variant přijíždějí na start s výkonem 245 kW (333 k)

Nejvýkonnější Golf slaví světovou premiéru: Nové modely Golf R a Golf R Variant přijíždějí na start s výkonem 245 kW (333 k)

Modely R s pohonem všech kol mají v sériové výbavě ještě ostřejší design, vylepšený interiér a nový informační a zábavní systém. Na přání dodávaný paket R Performance umožňuje mimo jiné ještě větší nejvyšší rychlost a zahrnuje rozměrnější střešní spoiler plus jako novinku i stopky pro měření časů na kolo a ukazatel zrychlení. Volkswagen R představil ve světové premiéře rovněž exkluzivní speciální edici Golf R Black Edition.
| Volkswagen
ChatGPT je již dostupný v mnoha modelech značky Volkswagen

ChatGPT je již dostupný v mnoha modelech značky Volkswagen

Online hlasového asistenta IDA z vlastního vývoje značky Volkswagen doplňuje ChatGPT. Zákazníci mohou s vozidlem komunikovat hovorovým jazykem a získávat mnoho dodatečných informací. Volkswagen je jedním z prvních velkoobjemových výrobců, kteří ve spolupráci s technologickým partnerem Cerence zavedli ChatGPT do svých vozidel. Vyhledávací nástroj je využitelný ve všech nových modelech ID., Golf, Tiguan a Passat.
| Volkswagen