Limitovaná edice produktů dmBio u příležitosti Veganuary
Začít nový rok vegansky se v posledních letech řadí k oblíbeným novoročním předsevzetím. Výzva „Veganuary“ v lednu inspiruje lidi po celém světě k čistě rostlinné stravě. Společnost dm drogerie markt u této příležitosti letos ve spolupráci s influencerkou Biancou Zapatka opět zpestřuje veganský jídelníček limitovanou edicí privátní značky dmBio.
Stále více lidí se již trvale či alespoň příležitostně vzdává potravin živočišného původu. Nejčastějším důvodem je zájem o dobré životní podmínky zvířat, starost o vlastní zdraví a ochrana životního prostředí. Udržitelnost veganské stravy se dá snadno převést na čísla. Pokud se pro ni kdokoliv z nás rozhodne, ušetří ročně dvě tuny emisí skleníkových plynů (Poore, Joseph (2018). Reducing food’s environmental impacts through producers and consumers. Science. Vol. 360, Issue 6392, pp. 987-992). „V dm máme v sortimentu přibližně 770 čistě rostlinných potravin a doplňků stravy, z nichž více než 440 pochází ze sortimentu značky dmBio,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Exkluzivní výběr produktů pro veganský měsíc
Veganuary má za cíl inspirovat k veganskému životnímu stylu a vyzývá, aby se lidé na začátku roku nebo i kdykoli jindy rozhodli po dobu jednoho měsíce pro čistě rostlinnou stravu. Společnost dm chce zájemcům přechod na veganskou stravu usnadnit: Pro větší kulinářskou rozmanitost vyvinula společně s food influencerkou Biancou Zapatkou nové dmBio produkty. Patří k nim například dmBio veganské arašídové košíčky, dmBio veganská rýžová kaše s kokosem a jablky a dmBio veganská houbová omeleta. Další produkty, ale také recepty, rady a spoustu další inspirace najdou zákazníci na dm.cz/veganuary.
Veganská rozmanitost ve všech sortimentních kategoriích
Veganský životní styl nezahrnuje pouze rostlinnou stravu, ale znamená také vyhýbání se živočišným produktům v dekorativní kosmetice, péči o tělo či pracích a čisticích prostředcích. Tyto produkty běžně obsahují složky živočišného původu jako elastin, glycerin, kreatin a kolagen. Ve veganských variantách jsou nahrazeny látkami rostlinného původu. Aby byly v regálech lépe k poznání, jsou produkty označeny logem s obrázkem zeleného listu na žlutém podkladu nebo nápisem „vegan“. Označení „vegan“ v zeleném kolečku najdou pak zákazníci i na cenovce. „V dm online shopu si zákazníci mohou nastavit tzv. veganský filtr, který jim umožní vyhledávat výhradně v sortimentu rostlinných produktů," vysvětluje Jiří Peroutka.
Celkem dm v současné době nabízí přibližně 1 110 veganských produktů péče o tělo, více než 70 veganských pracích a čisticích prostředků a více než 790 produktů veganské dekorativní kosmetiky. Veganský symbol mají mimo jiné produkty dm značky alverde NATURKOSMETIK. Celkově je v sortimentu dm téměř 3 000 veganských produktů.
Zdroj: www.dm.cz