V dm drogerii zákazníci lovit slevy nemusejí. Společnost garantuje dlouhodobě výhodné ceny

|

V dm nakoupí zákazníci vždy výhodně

Pilířem cenové strategie společnosti dm drogerie markt je garance dm dlouhodobých cen. Zákazníci tak mají jistotu, že zvolené produkty pořídí vždy výhodně a v momentě, kdy je skutečně potřebují. „Zákazník v nás může mít důvěru, že mu nabízíme produkty za výhodné ceny, které garantujeme minimálně po dobu čtyř měsíců. Přinášíme tím zákazníkům jistotu cenové stability, aby si mohli naplánovat své nákupy a zboží pořídit v době, kdy ho skutečně potřebují. Šetří tak nejen svým časem, ale i penězi,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. „Taková byla i zásada Götze W. Wernera, zakladatele společnosti dm. Řídíme se jí dodnes,“ doplňuje.

Sleva trvá v dm drogerii minimálně čtyři měsíce

V drogerii dm přitom zůstávají ceny snížené minimálně po dobu čtyř měsíců. Zákazníci tedy nemusejí nakupovat své oblíbené produkty do zásoby a hnát se za slevami. Naopak je zakoupí pohodlně tehdy, kdy potřebují, a v čase, který se jim hodí.

Podle průzkumu společnosti dm, který realizovala agentura STEM/MARK v roce 2020, totiž 64 procent českých žen v akcích často nakoupí i zboží, které sice obvykle používají, v daný moment je ale nepotřebují. Celá čtvrtina žen pak ve slevách nakupuje i zboží, které běžně nepoužívá a jediným motivem k jeho nákupu je právě sleva.

Garance dlouhodobých cen se v dm týká celého sortimentu a je dostupná pro všechny, kteří v oblíbené drogerii nakupují. K jejímu využití totiž nejsou potřeba věrnostní karty ani slevové kupony. Za stejnou cenu potom lidé pořídí své oblíbené produkty jak v prodejnách, tak na online shopu dm i v aplikaci Moje dm. „Naše strategie dlouhodobých cen prohlubuje důvěru mezi námi a zákazníkem. Díky tomu patří dm mezi nejúspěšnější značky na trhu,“ dodává Peroutka.

Mnoho zákazníků se do dm vrací i díky oblíbeným privátním značkám. Skoro každý druhý produkt v nákupním košíku zákazníků pochází z řad dm značek. Zákazníci mohou vybírat z více než 4 600 produktů od celkem 32 dm značek, které nabízejí skvělý poměr mezi kvalitou a cenou.

Společnost dm oceňuje loajalitu a věrnost zákazníků, a proto nabízí věrnostní program dm active beauty, v němž je v současné době registrováno více než 2,4 milionu zákazníků, kteří za posledních 12 měsíců při nákupu alespoň 1× použili kartu. Registrace v programu a aktivní využívání aplikace Moje dm představuje pro zákazníky výhodu. Body nasbírané za provedené nákupy mohou proměnit ve slevu na celý nákup. Díky exkluzivním eKuponům v aplikaci Moje dm mohou sbírat body ještě rychleji, a tím častěji využívat možnosti slevy na nákup.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Online shop společnosti dm slaví pět let, zboží na internetu prodává stále více

Svůj online shop spustila společnost dm poprvé před pěti lety. Od té doby objem online objednávek neustále stoupá. Za rok 2022 byl o 28 procent vyšší než v předešlém roce. Přes internet zákazníci nejčastěji nakupují zboží pro své domácí mazlíčky či papírový a baby sortiment. V únoru navíc mohou využít speciální narozeninovou aktivitu. Ke každé objednávce nad 1 000 Kč automaticky obdrží 500 bodů do věrnostního programu dm active beauty.

dm

Alternativní menstruační pomůcky vyzkoušela skoro polovina mladých Češek. Nejčastěji sáhnou po kalíšku, hlavním důvodem je přitom ekologie

Osobní zkušenost s používáním alternativních menstruačních pomůcek má v Česku 45 procent mladých žen. Dvě třetiny z nich uvedly, že preferují kalíšek, zatímco menstruační kalhotky vyhovují necelé polovině. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti dm drogerie markt. Hlavní motivací k užívání alternativních metod během menstruace je ekologie a pohodlí. Lze pozorovat, že zájem o tyto alternativy převažuje u mladších respondentek.