dm··4 min

Umění střídá příroda. Ta bude v následujících měsících inspirovat díky kampani dm drogerie

Inspirace přírodou

Společnost dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Fáze, pro kterou bylo inspirací umění, nedávno vyvrcholila malbou mural artu v Praze a v Plzni. Pro nadcházející měsíce pak bude inspirací samotná příroda. Právě ta je často místem, kde mají lidé možnost být sami sebou, odkud čerpají novou energii a uvolnění.

První část celoroční kampaně Zažij sílu inspirace je u konce. Během ní rozzářili umělci Prahu, Brno a Plzeň svými malbami. Využili k tomu novodobý umělecký směr mural art. Jako poslední vzniklo dílo na pilířích mostu plzeňské náplavky, kde se štětců chopila malířka Yeve. Malby tří žen dokončila v rámci eventu, jenž symbolicky zakončil první fázi kampaně. „Mojí hlavní inspirací jsou pouště Blízkého východu a Střední Asie, tamní příroda a hmotná kultura. V pouštích se dostáváte k pocitům, že jste v nějaké mimozemské lokalitě, obzvlášť když zde není civilizace,“ popisuje umělkyně.

Následující měsíce bude inspirací příroda

Při tvorbě muralů mysleli umělci i na životní prostředí, a proto pracovali s ekologickými barvami, které díky své speciální technologii rozdýchají pomalovaná místa a alespoň částečně ve městech nahradí zeleň. Právě příroda bude inspirací v další fázi kampaně. Hraje nejrůznějšími barvami, vůněmi i zvuky. I ona je zdrojem mnoha uměleckých děl. Jen těžko by vznikl například Monetův obraz Jezírko s lekníny nebo Smetanova symfonická báseň Vltava, kdyby autoři neměli přírodu jako svou múzu.

Neinspiruje ale pouze umělce. Je každodenním zdrojem inspirace i pro běžný život. Proto je třeba se k ní chovat šetrně a zachovat ji tak i pro příští generace. Právě to chce ve druhé části své kampaně ukázat i společnost dm drogerie markt. „Příroda je kolem nás každý den. Může být proto inspirací i pro naše jednání a vnímání. V dm jsme přesvědčeni o tom, že se společnými silami dokážeme zasadit o změnu k lepšímu. V prodejnách nabízíme produkty šetrnější k životnímu prostředí, které zákazníci snadno rozpoznají díky zelené cenovce. Chceme tak přispět k udržitelnějšímu způsobu života a lepší budoucnosti našich dětí,“ vysvětluje manažer komunikace dm drogerie Jiří Peroutka.

Myšlenka trvalé udržitelnosti je součástí filozofie společnosti dm, ta jí proto věnuje velkou pozornost také v rámci vlastního fungování. V prodejnách tam, kde je to možné, využívá zelenou energii, na budovách centrály v Českých Budějovicích a logistického centra v Jihlavě má solární panely. „V každém krajském městě je jedna prodejna, která disponuje plnicí stanicí na ekologickou drogerii značky Tierra Verde. Důkazem kvality našich výrobků je rovněž to, že řada produktů Pro Climate letos získala pečeť Green Brand. Značky dmBio a alverde na ni dosáhly dokonce už podruhé,“ uvádí Peroutka.

Kampaň Zažij sílu inspirace se blíží do poloviny

Až do října letošního roku tak bude společnost dm drogerie markt inspirovat přírodou. Následovat bude poslední fáze kampaně, která potrvá od října do prosince a ponese se v duchu inspirace samotnými lidmi. Cílem celé kampaně je brát inspiraci jako emocionální podporu a vnímat ji jako zdroj nových podnětů a nápadů ve všech oblastech lidského života. „Smyslem kampaně je pomoci zákazníkům i spolupracovníkům najít sebe sama, ve změnách vidět příležitosti a vytvořit prostředí a komunikaci, které budou inspirovat k opakovaným návštěvám prodejen i online shopu dm.cz,“ uzavírá Peroutka.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.