dm··4 min

Umění střídá příroda. Ta bude v následujících měsících inspirovat díky kampani dm drogerie

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

Inspirace přírodou

Společnost dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Fáze, pro kterou bylo inspirací umění, nedávno vyvrcholila malbou mural artu v Praze a v Plzni. Pro nadcházející měsíce pak bude inspirací samotná příroda. Právě ta je často místem, kde mají lidé možnost být sami sebou, odkud čerpají novou energii a uvolnění.

První část celoroční kampaně Zažij sílu inspirace je u konce. Během ní rozzářili umělci Prahu, Brno a Plzeň svými malbami. Využili k tomu novodobý umělecký směr mural art. Jako poslední vzniklo dílo na pilířích mostu plzeňské náplavky, kde se štětců chopila malířka Yeve. Malby tří žen dokončila v rámci eventu, jenž symbolicky zakončil první fázi kampaně. „Mojí hlavní inspirací jsou pouště Blízkého východu a Střední Asie, tamní příroda a hmotná kultura. V pouštích se dostáváte k pocitům, že jste v nějaké mimozemské lokalitě, obzvlášť když zde není civilizace,“ popisuje umělkyně.

Následující měsíce bude inspirací příroda

Při tvorbě muralů mysleli umělci i na životní prostředí, a proto pracovali s ekologickými barvami, které díky své speciální technologii rozdýchají pomalovaná místa a alespoň částečně ve městech nahradí zeleň. Právě příroda bude inspirací v další fázi kampaně. Hraje nejrůznějšími barvami, vůněmi i zvuky. I ona je zdrojem mnoha uměleckých děl. Jen těžko by vznikl například Monetův obraz Jezírko s lekníny nebo Smetanova symfonická báseň Vltava, kdyby autoři neměli přírodu jako svou múzu.

Neinspiruje ale pouze umělce. Je každodenním zdrojem inspirace i pro běžný život. Proto je třeba se k ní chovat šetrně a zachovat ji tak i pro příští generace. Právě to chce ve druhé části své kampaně ukázat i společnost dm drogerie markt. „Příroda je kolem nás každý den. Může být proto inspirací i pro naše jednání a vnímání. V dm jsme přesvědčeni o tom, že se společnými silami dokážeme zasadit o změnu k lepšímu. V prodejnách nabízíme produkty šetrnější k životnímu prostředí, které zákazníci snadno rozpoznají díky zelené cenovce. Chceme tak přispět k udržitelnějšímu způsobu života a lepší budoucnosti našich dětí,“ vysvětluje manažer komunikace dm drogerie Jiří Peroutka.

Myšlenka trvalé udržitelnosti je součástí filozofie společnosti dm, ta jí proto věnuje velkou pozornost také v rámci vlastního fungování. V prodejnách tam, kde je to možné, využívá zelenou energii, na budovách centrály v Českých Budějovicích a logistického centra v Jihlavě má solární panely. „V každém krajském městě je jedna prodejna, která disponuje plnicí stanicí na ekologickou drogerii značky Tierra Verde. Důkazem kvality našich výrobků je rovněž to, že řada produktů Pro Climate letos získala pečeť Green Brand. Značky dmBio a alverde na ni dosáhly dokonce už podruhé,“ uvádí Peroutka.

Kampaň Zažij sílu inspirace se blíží do poloviny

Až do října letošního roku tak bude společnost dm drogerie markt inspirovat přírodou. Následovat bude poslední fáze kampaně, která potrvá od října do prosince a ponese se v duchu inspirace samotnými lidmi. Cílem celé kampaně je brát inspiraci jako emocionální podporu a vnímat ji jako zdroj nových podnětů a nápadů ve všech oblastech lidského života. „Smyslem kampaně je pomoci zákazníkům i spolupracovníkům najít sebe sama, ve změnách vidět příležitosti a vytvořit prostředí a komunikaci, které budou inspirovat k opakovaným návštěvám prodejen i online shopu dm.cz,“ uzavírá Peroutka.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
| dm
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
| dm