Toyota··5 min

Toyota je opět partnerem festivalu Rock for People, poprvé zde vytvoří unikátní zónu s Drink & Drive barem

Toyota

Toyota

Toyota je japonská automobilka, kterou založil v roce 1937 Kičiro Tojoda. Je největším výrobcem automobilů na světě a vyrábí jak osobní automobily, tak dodávky, nákladní auta, motory, autobusy, roboty a jiné. Je to zároveň osmá největší společnost světa. Firma sídlí ve městě Tojota v prefektuře Aiči. Pod křídla společnosti spadají i poměrně mladé automobilky Lexus a Scion

Tisková zpráva
Toyota je opět partnerem festivalu Rock for People, poprvé zde vytvoří unikátní zónu s Drink & Drive barem

Hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People je i v letošním roce české zastoupení automobilky Toyota. Pro festival poskytne flotilu 20 nízkoemisních vozů včetně bateriových elektromobilů a vodíkové Toyoty Mirai. Budou sloužit pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů. Světovou premiérou bude rozsáhlá zážitková zóna s Drink & Drive barem, která ve spolupráci s Toyotou nabídne nealkoholické koktejly po celou dobu festivalu.

Letošní ročník Rock for People se uskuteční 12. až 15. června tradičně v Parku 360 v Hradci Králové. Novinkou bude zcela nová aktivační zóna Toyoty. Návštěvníci ji opět najdou před hangárem s prodejem merchandisingu. Oproti loňskému roku se ale zvětší a své návštěvníky bude lákat nejen k prohlédnutí vystavené Toyoty Mirai a bezplatné dobíjení telefonů v charge boxech, ale úplně poprvé nabídne i nealkoholický bar.

„Toyota Mirai na speciálním stojanu s charge boxy se v loňském roce stala v rámci areálu přirozeným místem setkávání i odpočinku. To nás pro letošní rok inspirovalo vytvořit útulnou zónu, kde mohou návštěvníci festivalu v klidu posedět. Protože řada návštěvníků koncertů přijíždí na festival autem, rozhodli jsme se pro ně připravit nealkoholické koktejly, po kterých mohou sednout do auta a odjet. A tak vznikl koncept Drink & Drive,“ vysvětluje Michal Velička, marketingový ředitel Toyota ČR.

Epicentrem zóny budou dva designové kontejnery Drink & Drive. V prvním bude velká premiéra v rámci festivalového světa „Drink & Drive bar“. Komplexní nabídka míchaných nápojů z nealkoholických destilátů Vassa na bázi vodky, rumu nebo ginu. Ve druhém bude zajištěn servis nealkoholických vín, sektů a míchaných nápojů od evropského lídra, německé společnosti Kolonne Null. To vše v originální mixologii z rukou profesionálních barmanů. Součástí zóny bude i oblíbené Silent Disco, a to po celé čtyři dny festivalu.

„Zřejmě největším a určitě prvním nealkoholickým barem mezi festivaly podporujeme myšlenku odpovědného a bezpečného řízení. Vycházíme zároveň vstříc stále rostoucímu počtu návštěvníků, kteří si chtějí festival užít s čistou hlavou. A zdaleka nejde jen o nejmladší generaci Z. Poptávka po nealku v originálních aranžích nám skokově roste už několik let. Je pro nás dokladem, že dostatečně aktivující zážitky naši návštěvníci nacházejí v hudebním i nehudebním programu,“ doplňuje Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People.

Toyota je opět partnerem festivalu Rock for People, poprvé zde vytvoří unikátní zónu s Drink & Drive barem

Uhlíková neutralita do roku 2030

Toyota pro letošní Rock for People opět zajistí kompletní dopravní servis pro účinkující i VIP hosty festivalu. V nízkoemisní flotile vozů se objeví bateriový elektromobil Toyota bZ4X i vodíkový elektromobil Toyota Mirai.

Již druhým rokem se tak bude Toyota podílet na záměru organizátorů festivalu dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. K tomu zásadní měrou přispívá právě přechod na nízkoemisní dopravu.

Dobíjení vozů přímo v areálu festivalu

Elektromobily Toyoty budou opět nabíjeny přímo na festivalu, vodíková Mirai se bude tankovat klasicky na vodíkové čerpací stanici.

Elektroauta včetně Toyoty bZ4X bude nabíjet vodíkový generátor H2BASE od české společnosti DEVINN, který bude zároveň z energie vyrobené ze zeleného vodíku zásobovat významnou část festivalového areálu. Další spotřebu čisté energie pokryjí fotovoltaické články, které budou od začátku června instalovány na ploše více než 60 m2.

Bohatý doprovodný program

V rámci doprovodného programu na festivalu Rock for People vystoupí mimo jiné Cirk La Putyka, jehož je Toyota rovněž partnerem.

Ředitel Toyoty Martin Peleška se pak spolu s Karlem Součkem ze společnosti Devinn objeví v debatním panelu online magazínu CzechCrunch k budoucnosti vodíku na Conference Stage.

Automobilka bude rovněž partnerem pořadu Rock for People Zblízka, který každý večer v hlavním vysílacím čase České televize přinese několik minut shrnutí toho nejdůležitějšího z dění na festivalu. Moderovat ho bude opět Tereza Ramba, ambasadorka sesterské prémiové značky Lexus.

#JeduRFP

V rámci online propagace festivalu probíhá í marketingová kampaň s hashtagem #JeduRFP, která má za cíl identifikovat jak návštěvníky, tak partnery i umělce 29. ročníku. Toyota propojí své marketingové aktivity a kanály s kampaní festivalu v rámci online i offline prostředí, sociálních sítí, obsahu i public relations.

Zdroj: www.toyotanews.eu

Další články

Další články od Toyota

Poslední možnost pořídit si v Česku Toyotu Highlander, zákazníci ušetří až 291 000 korun

Poslední možnost pořídit si v Česku Toyotu Highlander, zákazníci ušetří až 291 000 korun

České zastoupené automobilky Toyota přichystalo od října akční nabídku svého největšího SUV modelu Highlander. V rámci akce Final Edition jej nyní zákazníci pořídí se slevou 15 procent, tedy až 291 000 korun. Pro ČR je dostupných 100 posledních kusů, poté model v Evropě končí.
| Toyota
Prodejce Toyoty Autostyl otevřel v Trutnově unikátní prémiový showroom pro ojeté vozy

Prodejce Toyoty Autostyl otevřel v Trutnově unikátní prémiový showroom pro ojeté vozy

Prodejce vozů Autostyl Trutnov otevřel zcela nový prémiový showroom Toyota Prověřené vozy zaměřený na ojeté vozy. Vznikl rekonstrukcí budovy bývalé textilky z poloviny 19. století v Horské ulici a nabízí prostor až pro 100 aut. V Česku jde již o druhou krytou prodejní plochu značky Toyota Prověřené vozy, dohromady má po celé ČR již 18 prodejních míst.
| Toyota
Speciální edice GR Yaris Ogier a Rovanperä Edition se vydražily za celkem 9 500 000 korun

Speciální edice GR Yaris Ogier a Rovanperä Edition se vydražily za celkem 9 500 000 korun

Sportovní vozy Toyota GR Yaris ve dvou speciálních verzích Rovanperä Edition a Ogier Edition se ve včerejší veřejné aukci v pražském hotelu Hilton vydražily na celkem 9,5 milionu korun. Vyvolávací cena každého z celkem čtyř dražených vozů byla 1,8 milionu korun.
| Toyota
Z kolínského závodu Toyota vyjel dvoumiliontý vůz

Z kolínského závodu Toyota vyjel dvoumiliontý vůz

Kolínský výrobní závod Toyota Motors Manufacturing vyrobil toto léto již dvoumiliontý vůz. Šlo o model Aygo X, který si jeho nová majitelka nyní přebrala u dealera Toyota Tsusho Průhonice.
| Toyota
Mezinárodní úspěch: Čtyřletá česká malířka vyhrála v soutěži Toyota Dream Car 5000 dolarů

Mezinárodní úspěch: Čtyřletá česká malířka vyhrála v soutěži Toyota Dream Car 5000 dolarů

V mezinárodní výtvarné soutěži Toyota Dream Car namalovala čtyřletá Daniela Šmausová z Plzně létající auto. V národním kole vyhlašovaném na jaře se umístila druhá, nyní ovšem získala také jednu z cen celosvětového finále Grand Prize.
| Toyota
Toyota bude v Praze dražit dvě speciální rallyeové edice modelu GR Yaris

Toyota bude v Praze dražit dvě speciální rallyeové edice modelu GR Yaris

Automobilka Toyota přichystala na středu 25. září aukci speciálních edicí modelu GR Yaris. V pražském hotelu Hilton bude od 13:00 hodin dražit dva vozy GR Yaris Rovanperä Edition a dva vozy GR Yaris Ogier Edition. Vyvolávací cena každého vozu bude 1,8 milionu korun.
| Toyota
Toyota připravila podzimní roadshow zaměřenou na užitkové vozy Professional

Toyota připravila podzimní roadshow zaměřenou na užitkové vozy Professional

České zastoupení automobilky Toyota i letos startuje podzimní turné po svých dealerstvích. Tentokrát bude Toyota Professional Roadshow zaměřena na prezentaci kompletní řady užitkových vozů a uskuteční se po celé ČR od 9. září do 11. listopadu.
| Toyota
Toyota v srpnu upevnila pozici dvojky na českém trhu

Toyota v srpnu upevnila pozici dvojky na českém trhu

Automobilka Toyota v srpnu prodala 1967 vozů a s tržním podílem 10,5 procenta upevnila pozici druhé nejprodávanější značky na českém trhu. Zatímco celý trh zaznamenal v osmém měsíci meziroční pokles o téměř devět procent, Toyota udržela prodeje na loňské úrovni.
| Toyota
V rámci zářijového Toyota Víkendu budou modely Toyota C-HR i benzínový Yaris a Corolla k dostání za výhodné ceny

V rámci zářijového Toyota Víkendu budou modely Toyota C-HR i benzínový Yaris a Corolla k dostání za výhodné ceny

Zářijový Toyota Víkend by měli využít všichni, kdo si chtějí pořídit benzínovou variantu oblíbených modelů dříve, než se úplně přestane vyrábět.
| Toyota
Toyota vyprodává benzínové modely Yaris a Corolla Sedan v akční nabídce Klasik

Toyota vyprodává benzínové modely Yaris a Corolla Sedan v akční nabídce Klasik

Toyota připravila speciální edici skladových vozů Yaris a Corolla Sedan s benzínovým motorem 1,5 pod názvem Klasik. Nabízí je s cenovým zvýhodněním 65 000 korun, respektive 188 000 korun. Po vyprodání skladových zásob se tyto vozy již nebudou vyrábět.
| Toyota