Toyota··4 min

Toyota je novým partnerem festivalu Rock for People

Toyota

Toyota

Toyota je japonská automobilka, kterou založil v roce 1937 Kičiro Tojoda. Je největším výrobcem automobilů na světě a vyrábí jak osobní automobily, tak dodávky, nákladní auta, motory, autobusy, roboty a jiné. Je to zároveň osmá největší společnost světa. Firma sídlí ve městě Tojota v prefektuře Aiči. Pod křídla společnosti spadají i poměrně mladé automobilky Lexus a Scion

Tisková zpráva

Hlavním partnerem na poli mobility hudebního festivalu Rock for People, který se letos uskuteční již 8. – 11. června tradičně v Parku 360 v Hradci Králové, je české zastoupení automobilky Toyota. Pro festival zajistí kompletní shuttle service, ve kterém budou převažovat nulově emisní vozy Toyota bZ4X a Toyota Mirai. Využijí je i největší hvězdy letošního ročníku jako jsou MUSE, The 1975, Slipknot nebo Machine Gun Kelly. Toyota zapůjčila několik vozů už pro přípravnou fázi festivalu. Na ose Praha – Hradec Králové se budou pohybovat s výrazným brandingem #JeduRFP, který vychází z aktuální stejnojmenné kampaně.

Z měření uhlíkové stopy festivalu Rock for People v roce 2022 vyplynul nejvyšší podíl emisí právě v oblasti dopravy. Proto se organizátoři rozhodli v rámci organizace celého festivalu nahradit spalovací motory v co největší míře alternativními pohony. A to rovněž s důrazem na vodík. Festival má cíl dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality, Toyota plánuje do stejného data prodávat v Evropě 100 % elektrifikovaných vozů a míří i směrem k uhlíkové neutralitě ve všech evropských výrobních závodech.

„Právě Toyota se snižováním emisí u svých vozů zabývá už více než dvě dekády a nyní nabízíme kromě full hybridní a plug-in hybridní technologie také bateriové a vodíkové elektromobily. Spojení s Rock for People tak z našeho pohledu přináší přidanou hodnotu nad rámec obvyklých partnerství, což v každé partnerské spolupráci vždy hledáme,“ vysvětluje Michal Velička, šéf marketingu českého zastoupení značky Toyota.

Toyota jako hlavní partner mobility zajistí kompletní dopravu pro kapely a hosty festivalu. Ve festivalové flotile se objeví zejména nulově emisní modely, bateriově elektrická Toyota bZ4X a vodíkový elektromobil Toyota Mirai. Shuttle service během celého festivalu odbaví stovky jízd, a to nejen pro organizátory a VIP hosty festivalu, ale i samotné umělce. Požadavek na čistou mobilitu se v jejich požadavcích objevuje stále častěji.

„Těší nás, že na Rock for People oblast čisté mobility zastřeší náš nový partner Toyota. Předpokládáme, že model Mirai s vodíkovým pohonem, který bude poprvé k dispozici umělcům a dalším významným hostům, bude vedle účinkujících další hvězdou festivalu,“ říká ředitel festivalu Michal Thomes. Vybrané vozy Toyoty budou instalovány v rámci aktivační zóny mezi očekávanými 40 000 návštěvníky festivalu.

Dobíjení vozů přímo v areálu festivalu

Elektromobily Toyoty budou nabíjeny přímo na festivalu v zóně Komerční banky FutureFest 2030, která bude prezentovat možnou podobu festivalů v kontextu klimatického závazku a tranzice do roku 2030. Vodíková Mirai se bude tankovat klasicky na vodíkové čerpací stanici v Praze na Barrandově.

Elektroauta včetně Toyoty bZ4X bude nabíjet vodíkový generátor H2BASE od české společnosti DEVINN, který bude zároveň z energie vyrobené ze zeleného vodíku zásobovat významnou část festivalového areálu. Další spotřebu čisté energie pokryjí fotovoltaické články, které budou od poloviny května instalovány na ploše více než 100 m2.

H2BASE funguje jako vodíkový generátor s podpůrným nabíjením elektromobilů. Jeho maximální výkon je 230 kW, jako palivo využívá čistý vodík a funguje bez nutnosti lidské obsluhy v místě nabíjení, má vzdálené ovládání a monitoring. Samozřejmě má nulové emise CO₂ a hluk srovnatelný s klimatizací v autě. Společnost DEVINN tuto bezemisní alternativu k dieselovým agregátům doplňuje mobilní semi-autonomní nabíječkou elektromobilů H2BOT.

#JeduRFP

V rámci online propagace festivalu probíhá í marketingová kampaň s hashtagem #JeduRFP, která má za cíl identifikovat jak návštěvníky, tak partnery i umělce 27. ročníku. Toyota propojí své marketingové aktivity a kanály s kampaní festivalu v rámci online i offline prostředí, sociálních sítí, obsahu i public relations.

Zdroj: www.toyotanews.eu

Další články

Další články od Toyota

Toyota otevřela v Kolíně logistický Mega Hub za 425 milionů

Toyota otevřela v Kolíně logistický Mega Hub za 425 milionů

Společnost Toyota Motor Europe (TME) v Kolíně slavnostně otevřela svůj první Mega Hub zajišťující logistické služby vozidel Toyota a Lexus. Kolínský Mega Hub, do jehož vybudování automobilka investovala 17 milionů eur, v přepočtu asi 425 milionů korun, je největším Toyota zařízením svého druhu v Evropě a disponuje kapacitou až pro 350 000 vozidel ročně. Nový Mega Hub bude obsluhovat Německo, Rakousko, Česko, Slovensko, Maďarsko a Polsko, a přispěje tak ke zkrácení čekacích lhůt zájemců o vozy Toyota a Lexus. Äreál je prostřednictvím železnice propojen s několika evropskými výrobními závody Toyota, což napomůže k výraznému snížení uhlíkové stopy vlivem logistiky vozidel.
| Toyota
Listopadový Toyota Víkend nabídne (nejen) končící modely za výhodnější ceny

Listopadový Toyota Víkend nabídne (nejen) končící modely za výhodnější ceny

V listopadu proběhne poslední Toyota Víkend letošního roku a přinese s sebou také poslední akční nabídku oblíbených modelů i výhodné ceny příslušenství.
| Toyota
Suzuki a Toyota prohloubí spolupráci v oblasti elektrifikovaných vozidel

Suzuki a Toyota prohloubí spolupráci v oblasti elektrifikovaných vozidel

Společnosti Suzuki Motor Corporation a Toyota Motor Corporation se rozhodly posílit spolupráci, kdy Suzuki bude Toyotě dodávat SUV s čistě elektrickým pohonem (BEV) z vlastního vývoje Suzuki. Výroba nového modelu by měla být spuštěna na jaře 2025 v indickém závodu Suzuki Motor Gujarat.
| Toyota
Toyota ve Velké Británii už vyrobila pět milionů vozů

Toyota ve Velké Británii už vyrobila pět milionů vozů

Společnost Toyota Motor Europe ve svém závodu v Burnastonu v hrabství Derbyshire oslavila výrobu vozu s pořadovým číslem pět milionů. Milníkem je hybridní hatchback Corolla GR Sport, který sjel z montážní linky v tomto měsíci. Nejnovější úspěch potvrzuje roli Burnastonu coby klíčového hráče v rámci evropské výrobní sítě Toyota a automobilového průmyslu ve Velké Británii. Závod, do nějž Toyota od jeho založení v roce 1989 investovala přes 3,25 mld. eur, tradičně využívá nejmodernější technologie a výrobní postupy.
| Toyota
Nová Toyota Aygo X JBL Edition

Nová Toyota Aygo X JBL Edition

Na přítomnost výkonného a dynamického prémiového audiosystému JBL v Toyotě Aygo X upozorňuje nová výrazná speciální edice s označením Aygo X JBL Edition. Při té příležitosti vznikl i speciální playlist „The Sound of Noise“, který je k dispozici na streamovacích platformách Spotify, Apple Music a Deezer.
| Toyota
Nechte svůj vůz před sezónou zkontrolovat, zimní kola i příslušenství pořídíte za nižší ceny

Nechte svůj vůz před sezónou zkontrolovat, zimní kola i příslušenství pořídíte za nižší ceny

Přesnější by bylo, kdyby se zimním pneumatikám říkalo „pneumatiky do chladného počasí“. Když totiž teplota klesá pod 7 stupňů, letní gumy ztrácí trakci, pružnost i přilnavost a stávají se nebezpečnými. Naopak zimní pneumatiky zůstávají vláčné i v mrazech. Kromě toho mají speciální vzor, který ještě zlepšuje přilnavost nejen v chladu, ale i na mokru a ledu.
| Toyota
Poslední možnost pořídit si v Česku Toyotu Highlander, zákazníci ušetří až 291 000 korun

Poslední možnost pořídit si v Česku Toyotu Highlander, zákazníci ušetří až 291 000 korun

České zastoupené automobilky Toyota přichystalo od října akční nabídku svého největšího SUV modelu Highlander. V rámci akce Final Edition jej nyní zákazníci pořídí se slevou 15 procent, tedy až 291 000 korun. Pro ČR je dostupných 100 posledních kusů, poté model v Evropě končí.
| Toyota
Prodejce Toyoty Autostyl otevřel v Trutnově unikátní prémiový showroom pro ojeté vozy

Prodejce Toyoty Autostyl otevřel v Trutnově unikátní prémiový showroom pro ojeté vozy

Prodejce vozů Autostyl Trutnov otevřel zcela nový prémiový showroom Toyota Prověřené vozy zaměřený na ojeté vozy. Vznikl rekonstrukcí budovy bývalé textilky z poloviny 19. století v Horské ulici a nabízí prostor až pro 100 aut. V Česku jde již o druhou krytou prodejní plochu značky Toyota Prověřené vozy, dohromady má po celé ČR již 18 prodejních míst.
| Toyota
Speciální edice GR Yaris Ogier a Rovanperä Edition se vydražily za celkem 9 500 000 korun

Speciální edice GR Yaris Ogier a Rovanperä Edition se vydražily za celkem 9 500 000 korun

Sportovní vozy Toyota GR Yaris ve dvou speciálních verzích Rovanperä Edition a Ogier Edition se ve včerejší veřejné aukci v pražském hotelu Hilton vydražily na celkem 9,5 milionu korun. Vyvolávací cena každého z celkem čtyř dražených vozů byla 1,8 milionu korun.
| Toyota
Z kolínského závodu Toyota vyjel dvoumiliontý vůz

Z kolínského závodu Toyota vyjel dvoumiliontý vůz

Kolínský výrobní závod Toyota Motors Manufacturing vyrobil toto léto již dvoumiliontý vůz. Šlo o model Aygo X, který si jeho nová majitelka nyní přebrala u dealera Toyota Tsusho Průhonice.
| Toyota