Tady Vodafone 75: Veronika Bolfová o tarifech #jetovtobě pro mladé a studenty

|

Bav se. Studuj. Hlavně už nepočítej data. Takhle zní úvod do naší nabídky neomezených tarifů pro mladé a studenty. Jak se na takové nabídce pracuje, proč jsme se rozhodli pro tarify pouze s neomezenými daty a jaká je generace dnešních mladých lidí? O tom mi v dnešním podcastu řekne Veronika Bolfová, která má celý segment pro mladé ve Vodafonu na starosti.

Zdroj: www.vodafone.cz

Vodafone

Nadace Vodafone je partnerem Týdne pro Digitální Česko. Organizuje vzdělávací aktivity pro seniory v regionech

Budoucnost je digitální. To je hlavní motto letošního ročníku Týdne pro Digitální Česko, který startuje 20. listopadu pod záštitou vicepremiéra pro digitalizaci Ivana Bartoše. Partnerem letošního ročníku je i Nadace Vodafone, která pomáhá seniorům po celé ČR neztratit se v on-line světě a nabídne v Praze i regionech řadu inspirativních přednášek, workshopů a akcí. Na nich se starší generace naučí nejen to, jak technologie ovládat, ale také třeba rozpoznávat fake news nebo zabezpečit své aplikace.

Vodafone

Tady Vodafone 76: Jan Peroutka a Jiří Zdražil o tísňovém tlačítku

V dnešní době, kdy máme téměř všichni mobilní telefony, je přivolání pomoci nebo řešení nouzových situací snazší než kdy dříve. Přesto mohou nastat situace, kdy mobilní telefon zkrátka při ruce není. V době nehody leží v jiné místnosti, je vybitý nebo osoba, která pomoc potřebuje, už nemá sílu na to, ho použít. Řešením může být tísňové tlačítko, které nabízí bezpečností agentura Securitas a využívá přitom síť pro internet věcí od Vodafonu.V dnešní epizodě si povídám se dvěma hosty - s Janem Peroutkou, ředitelem rozvoje bezpečnostních řešení ve společnosti Securitas a s Jiřím Zdražilem, expertem na internet věcí ve Vodafonu.

Vodafone

Petr Wetzler: Zákazník potřebuje vědět, že se o všechno postaráme

Petr Wetzler má na starost vlastní síť prodejen Vodafonu. Je jich devět a nachází se v Praze a v Brně, obvykle v obchodních centrech. Petr pracuje v retailu už skoro dvacet let, a i přes trend digitalizace je přesvědčený, že osobní kontakt se zákazníky má v péči o ně své nezastupitelné místo.