T-mobile··6 min

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: více zákazníků, větší pokrytí 5G, vyšší spotřeba dat

V Praze, 9. listopadu – I ve třetím čtvrtletí roku 2023 se operátor soustředil na vysokou kvalitu svých služeb a ujistil svých téměř 6,5 milionů zákazníků, že je pro ně stabilním a spolehlivým partnerem. Q3 přineslo řadu naplněných výzev souvisejících s rostoucími požadavky na dostupnost konektivity – stále stoupající trend vysoce rostoucí spotřeby dat (meziročně 42,6 %), nárůst diváků MAGENTA TV (13 %), nárůst pokrytí 5G (ke konci Q3 65,5 %) a s tím související investice do budování optické a mobilní infrastruktury. Ty za letošní rok zatím dosáhly přes 2,253 miliardy (za Q3 přes půl miliardy). EBITDA tažena makroekonomickým prostředím meziročně poklesla v souladu s očekáváním o 8,7 %.

Operátor pokračuje v trendu přesouvat své nabídky do on-line prostředí a řadu z nich opět nasměroval do své mobilní aplikace Můj T-Mobile. Ta v létě oslavila 5 let, aktuálně ji využívá 1,7 milionů zákazníků. Naleznou v ní nejen přehled o nastavení služeb a útratě, ale také zábavní obsah včetně her, soutěží a multimédií. Právě k zábavnímu obsahu pak T-Mobile CZ v září, jako první země skupiny Deutsche Telekom spustil nový mezinárodní zákaznický program plný inspirativních zážitků – Magenta Moments. Ten přinesl řadu atraktivních nabídek nejen od operátora, ale i od partnerů, jako např. výhodné letenky, lístky do kina, slevu na palivo, občerstvení, ale i soutěže, akce a další zážitky. Dalším krokem bude spuštění služby plné zážitků v dalších zemích Deutsche Telekom, kde si je Češi rovněž budou moci užít. Aplikace Můj T-Mobile je určena koncovým i firemním zákazníkům.

Co se týká novinek, ve třetím kvartále jich operátor představil hned několik. V srpnu představil T tablet optimalizovaný pro využití 5G sítí. V souvislosti s doručováním zásilek se pak T-Mobile v rámci své ESG strategie a podpory cirkularity spojil se studentským start-upem ReKrabice a všechny zásilky z e-shopu a z aplikace doručuje nyní ve znovupoužitelných a 100% recyklovatelných krabicích. Navíc všechny zásilky pro koncové zákazníky a zásobování prodejen či techniků v Praze rozváží od srpna elektro dodávkami.

Operátor v rámci svých ESG aktivit nezapomíná ani na téma zdraví, osvěty a pomoci. Pro své zaměstnance připravil další část programu Zdravé Téčko – akci Den zdraví, kde mohli využít řadu vyšetření a přednášek na téma prevence. Pro zákazníky pak v rámci pokračující spolupráce s neziskovou organizací In IUSTITIA, kde se společně zaměřují na boj proti nenávistnému obsahu na internetu a pomoc lidem vystaveným předsudečnému násilí, připravil v Magenta Experience Centru veřejnou diskusi na tato témata.

Operátor také pružně reaguje na aktuální události – letos např. na množící se útoky v kyberprostoru. V rámci ochrany svých firemních i koncových zákazníků spustil jako první v ČR zdarma bezpečnostní opatření před rostoucím podvodným voláním (tzv. spoofing).

Pokračuje i spolupráce s vysokými školami – T-Mobile v červenci uzavřel memorandum o dlouhodobé spolupráci s Univerzitou obrany v Brně. V rámci partnerství dodá mobilní operátor své řešení 5G kampusové sítě, díky které bude moci univerzita využít přístup k nejmodernějším a nejrychlejším 5G technologiím. Univerzita obrany se tak stala šestou českou univerzitou, která výhody privátní 5G (Stand Alone) sítě bude využívat. Cílem projektu je ověřit přínos 5G technologie pro aplikace bezpilotních létajících a bezosádkových pozemních systémů a využít ji k testování mohou i složky Armády České republiky.

Meziroční souhrn za Q3/2023:

  • Celkový počet zákazníků meziročně mírně stoupl opět o 1,4 %, na 6,497 milionu
  • Počet uživatelů předplacených karet klesl o 3,5 % na 1,877 milionu
  • Počet diváků MAGENTA TV vzrostl o 13 % na 261 000
  • Spotřeba dat v mobilní síti stoupla meziročně o 42,6 %
  • Meziroční růst tržeb stoupl o 5,8 % na 23,4 miliard korun
  • EBITDA (AL) pokles o 8,7 % na 8,4 miliardy korun

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test umlaut (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Zadavatel
T-mobile

T-mobile

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

Další články od T-mobile

T-Cloud splňuje přísné bezpečnostní nároky na zařazení do katalogu cloudových služeb pro e-government
T-mobile

T-Cloud splňuje přísné bezpečnostní nároky na zařazení do katalogu cloudových služeb pro e-government

Služba virtuálního datového centra T-Cloud společnosti T-Mobile splnila veškeré požadavky stanovené vyhláškou č. 316/2021 Sb. na cloudové služby bezpečnostní úrovně 2 a díky tomu byla Digitální a informační agenturou (DIA) zapsána do katalogu dodavatelů cloudových služeb pro státní správu. Zápis do katalogu spravovaného DIA je podmínkou pro možnost poskytovat služby sdíleného veřejného cloudu orgánům veřejné správy, úřadům a dalším státním institucím. Službu mohou využít i firemní zákazníci, kterým může usnadnit implementaci řešení spojených s nároky směrnice NIS2. Ke splnění bezpečnostní úrovně 3 chybí už jen poslední krok.
T-Mobile rozdělí v grantové výzvě 1 500 000 Kč. Podpoří 8 projektů zaměřených na boj proti předsudečnému násilí
T-mobile

T-Mobile rozdělí v grantové výzvě 1 500 000 Kč. Podpoří 8 projektů zaměřených na boj proti předsudečnému násilí

Posilování romské komunity, ochrana proti transfobii, pomoc lidem bez domova a v nouzi nebo osvěta v ukrajinských skupinách na sociálních sítích – to jsou jen některá z témat, která podpoří letošní grantová výzva Česko bez předsudků. Tu společně s T-Mobile zaštiťuje organizace In IUSTITIA a Nadace VIA. Celkem 8 neziskových projektů si rozdělí milion a půl.
Výhod zákaznického programu Magenta Moments si užívá přes 830 000 zákazníků. Na prodejnách T-Mobile na ně opět čekají dárky a v apce spousta hudby
T-mobile

Výhod zákaznického programu Magenta Moments si užívá přes 830 000 zákazníků. Na prodejnách T-Mobile na ně opět čekají dárky a v apce spousta hudby

T-Mobile spustil zákaznický program Magenta Moments v září loňského roku a nyní jeho výhody využívá přes 830 000 uživatelů. Během uplynulých osmi měsíců mohli zákazníci čerpat nejrůznější nabídky jak od partnerských firem, tak od operátora. Ten si pro ně v průběhu května a června připravil další speciální odměny. S kódem v aplikaci si mohou na prodejnách po celé České republice od dnešního dne vyzvednout sluneční brýle nebo stylové ponožky.
T-Mobile ve Q1: růst spotřeby dat přes 33 %, investice do sítí pokračují, revoluční roamingové balíčky i další novinky
T-mobile

T-Mobile ve Q1: růst spotřeby dat přes 33 %, investice do sítí pokračují, revoluční roamingové balíčky i další novinky

T-Mobile oznamuje hospodářské výsledky za první čtvrtletí roku 2024. Operátor pokračuje v miliardových investicích do výstavby a modernizace sítí v rámci propojování celé země – letos se zavázal k pokrytí 5G přes 90 % populace. Počet zákazníků meziročně mírně stoupl o 0,8 %, na 6,492 milionu. Spotřeba mobilních dat nadále významně roste, meziročně o 33,2 %, počet provolaných minut vzrostl velmi mírně o 1,4 %, objem odeslaných SMS stále klesá (- 6 %). Příznivý vývoj na trhu, snížení inflace, optimalizace interních procesů a zefektivnění hospodaření firmy měly vliv na meziroční nárůst ziskovosti (6,9 %), přestože tržby meziročně klesly o 1,1 %. Výsledky opět potvrzují silnou pozici firmy i to, že hospodaření řídí skuteční experti.
T-Mobile představuje novou generaci svých 5G telefonů. T Phone 2 a T Phone 2 Pro sází na vysoký výkon i udržitelnost
T-mobile

T-Mobile představuje novou generaci svých 5G telefonů. T Phone 2 a T Phone 2 Pro sází na vysoký výkon i udržitelnost

T-Mobile představuje druhou generaci svých mobilních telefonů uvedených pod vlastní značkou T Phone. Nové modely T Phone 2 a T Phone 2 Pro byly opět vyvinuté ve spolupráci se společností Google a nabídnou výbornou uživatelskou zkušenost díky výkonnému procesoru a řadě dalších vylepšení. Oba nové telefony vstoupí na český trh 23. května. Zákazník si telefon může pořídit s tarifem Neomezeně XL s výhodou za 199 Kč a vyšší model za 2 899 Kč s tarifem Neomezeně 3XL s výhodou.
T-Mobile slaví s neziskovkami. Jeho Digitální Akademie už 10 let připravuje neziskový sektor na digitální výzvy 21. století, s Charitou ČR spolupracuje 20 let
T-mobile

T-Mobile slaví s neziskovkami. Jeho Digitální Akademie už 10 let připravuje neziskový sektor na digitální výzvy 21. století, s Charitou ČR spolupracuje 20 let

Společnost T-Mobile letos zahájila už desátý ročník speciálního programu pro neziskové organizace Digitální Akademie s cílem podpořit jejich digitální dovednosti. Zároveň operátor letos oslaví 20 let spolupráce s Charitou ČR. V rámci těchto výročí se T-Mobile zaměří na další témata, která aktuálně v neziskovém sektoru rezonují. Etiku a morální principy zaměřené na bezpečnost v on-line prostředí pak zdůrazní edukativní kampaní na sociálních sítích.
T-Mobile představuje nové datové balíčky pro cestování mimo EU. Japonsko, Srí Lanka, USA, Vietnam, Thajsko, Gruzie nebo Turecko a mnoho dalších – 1 GB za 199 Kč
T-mobile

T-Mobile představuje nové datové balíčky pro cestování mimo EU. Japonsko, Srí Lanka, USA, Vietnam, Thajsko, Gruzie nebo Turecko a mnoho dalších – 1 GB za 199 Kč

Praha, 27. 3. 2024 – T-Mobile přináší všem svým koncovým i firemním zákazníkům dostupnější roaming. Nové a levnější balíčky pro cestující mimo EU reagují na jejich aktuální preference a uživatelé je velice jednoduše nastaví třeba v aplikaci Můj T-Mobile, ti firemní pak například prostřednictvím portálu Moje firma. Pohodlnější roaming za výhodnější ceny umožnilo i nastavení nových podmínek s lokálními partnery. Tři 1GB roamingové balíčky pro datové zóny A, B, C platí vždy 7 dní. Nabídka pokryje 121 států mimo EU definovaných v platném Ceníku služeb. Připraveny jsou rovněž tři balíčky s 2 GB na 30 dní startující na 379 Kč.
T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace: chce, aby zákazníci cítili, že jsou #MeziSvými
T-mobile

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace: chce, aby zákazníci cítili, že jsou #MeziSvými

Praha, 26. 3. 2024 – Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Novou linku zahájí videospot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na ni pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní.
T-Mobile podpoří české beachvolejbalisty Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera
T-mobile

T-Mobile podpoří české beachvolejbalisty Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera

Praha, 21. 3. 2024
T-Mobile spouští doručování ve vratných obalech, navazuje na úspěšný pilotní projekt
T-mobile

T-Mobile spouští doručování ve vratných obalech, navazuje na úspěšný pilotní projekt

Praha, 7. března 2024