T-mobile··6 min

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace: chce, aby zákazníci cítili, že jsou #MeziSvými

Praha, 26. 3. 2024 – Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Novou linku zahájí videospot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na ni pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní.

Jaké pocity prožívají současné generace a co je pro ně v životě nejdůležitější? Na to se zaměřil T-Mobile při tvorbě nové marketingové strategie, která se propíše napříč komunikačními kanály společnosti už letos v dubnu. Využil přitom interní i zákaznické průzkumy, které realizovaly společnosti Simply5 nebo Kantar, rovněž i odbornou literaturu.

Nová marketingová strategie staví nadále na získávání srdcí zákazníků. Tentokrát se zaměří na blízké vztahy mezi lidmi – rodiny, přátele i komunity zastřešující populární koníčky typu sport, příroda, turismus, hudba nebo lokální fenomén chataření a další. Právě v těchto mikrosvětech jsou Češi nejspokojenější, cítí se bezpečně, milovaně, mají pocit důvěry, sounáležitosti a jsou rádi, že jim někdo naslouchá. Spolu s tím jsou však spojené i odvrácené stránky – např. obavy z izolace či strach z rozpadu rodiny nebo z toho, že někdo bude žít sám – tak jak je tomu u 4 z 10 českých domácností.

T-Mobile se proto i v rámci nové komunikační strategie zaměří na poskytování nejlepší zákaznické zkušenosti a dostupnost datových služeb, které umožňují snadné spojení a sdílení zážitků kdykoliv a kdekoliv. Tak, aby zákazníci mohli být s těmi, na nichž jim nejvíc záleží, neustále ve spojení. Důležitou součástí je i nadstandardní zákaznická péče, chce vyslyšet pocity a přání Čechů a pomoci jim předcházet obavám: „Češi mají rádi svůj klid a soukromí, ale zároveň umí být skvělým sousedem, který pomůže, když je potřeba. A právě takoví chceme být i my – spolehlivý partner ve společnosti, soused, který je nablízku, když to potřebujete, a zároveň vám umožní být tam, kde je vám nejlíp,“ komentuje novou strategii Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.

Kde podle průzkumu vidí Češi kotvy, o které se mohou opřít a které jim dávají pocit bezpečí? Pro mladší generaci je důležitá nezávislost, svoboda a ideály, u starší hrají zásadní roli i materiální hodnoty, které jsou pro ně stále určitým symbolem jistoty. A zatímco starší generace pak až příliš klade důraz na to, co si myslí okolí, mladší se dívají na věci s větším nadhledem, jsou otevřenější a nesvazují je sociální normy. Pocit bezpečí a pohody pak Čechům napříč generacemi dává čas strávený s rodinou, výlety, dovolené a také sport, který minimálně jednou týdně provozuje každý druhý Čech.

Starší i mladší generaci pak spojuje ochota se semknout a konat, když je to třeba – a vždy s humorem, který je pro Čechy tak typický. Snaha pomáhat se projevuje nejen v přístupu k druhým, ale i v postoji k životnímu prostředí. Průzkum ukázal, že se postupně mění i postoj k udržitelnosti, kterou nyní při nákupech zohledňuje každý čtvrtý Čech, a 9 z 10 lidí už má vlastní zkušenost s udržitelným chováním. Spolu s tím se Češi zajímají i o nakládání s odpady a stále častěji řeší původ výrobků a jejich dopad na životní prostředí.

„Sounáležitost a schopnost pomoci druhým nebo se zapojit do zásadních projektů, i když nám samotným není do zpěvu – to je něco, co vnímáme jako klíčové. V rámci našich aktivit i služeb chceme umožnit lidem, aby mohli být tím, kým chtějí, a zároveň chceme podat pomocnou ruku, aby vždy cítili, že jsou součástí komunity, aby mohli být #MeziSvými,“ dodává Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.

Směr nového pojetí marketingové komunikace zahájí videospot na sociálních sítích (T MOBILE #MeziSvými - YouTube) a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na něj pak navážou klasické kampaně největšího českého mobilního operátora.

Zdroje: Simply5 – Jací jsou Češi, Kantar Lifestyle Study 2020 a 2022, (Lifestyle 2022 - KANTAR), Neznámá společnost od Pavla Pospěcha (2021), The Circles of Trust, Ogilvy

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Zadavatel
T-mobile

T-mobile

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

Další články od T-mobile

T-Mobile přináší na Colours of Ostrava nezapomenutelnou zábavu a podporuje návštěvníky k recyklaci starých telefonů
T-mobile

T-Mobile přináší na Colours of Ostrava nezapomenutelnou zábavu a podporuje návštěvníky k recyklaci starých telefonů

Letošní Colours of Ostrava přinesou nejen skvělou hudbu, ale také zážitky, přednášky a soutěže v režii T-Mobile, který je nově generálním partnerem celého festivalu. V areálu opět zajistí pokrytí 5G a LTE přes mobilní vysílače, představí hudební T-Mobile stage a přichystá bohatý program pro návštěvníky ve své zóně.
Primoco UAV SE a český T-Mobile testují využití dronů u pokrytí mobilních sítí při krizových situacích
T-mobile

Primoco UAV SE a český T-Mobile testují využití dronů u pokrytí mobilních sítí při krizových situacích

Společnosti Primoco UAV SE a T-Mobile Czech Republic společně ověřily možnost integrace základnové stanice BTS sítě LTE do bezpilotního letounu Primoco UAV One 150. Výsledkem je pilot moderního konceptu, umožňující zásadně zkrátit dobu obnovy spojení v případě mimořádných situací, použitelný v rámci v EU.
Nová tarifní nabídka Next od T-Mobilu přináší další benefity i partnerství Alzy a Maxe
T-mobile

Nová tarifní nabídka Next od T-Mobilu přináší další benefity i partnerství Alzy a Maxe

Tarify, které mění pravidla hry, už klepou na dveře. V životě občas přijde situace, kdy je potřeba udělat věci jinak. Aby si zákazníci užili chvíle #MeziSvými opravdu naplno, T-Mobile reaguje na jejich aktuální potřeby, ale i trendy v oblasti služeb a představuje nové portfolio mobilních tarifů Next. Ty kladou důraz na aktivní využití dat, zábavu, pohodlí a bezpečí a uživatelům přinesou kromě dalších porce dat a vyšší rychlosti i neomezené víkendy a exkluzivní nabídku od partnerů Alza či Max. Portfolio bude spuštěno 25. června, aktivovat ho lze třeba přes aplikaci Můj T-Mobile nebo na prodejnách.
T-Cloud splňuje přísné bezpečnostní nároky na zařazení do katalogu cloudových služeb pro e-government
T-mobile

T-Cloud splňuje přísné bezpečnostní nároky na zařazení do katalogu cloudových služeb pro e-government

Služba virtuálního datového centra T-Cloud společnosti T-Mobile splnila veškeré požadavky stanovené vyhláškou č. 316/2021 Sb. na cloudové služby bezpečnostní úrovně 2 a díky tomu byla Digitální a informační agenturou (DIA) zapsána do katalogu dodavatelů cloudových služeb pro státní správu. Zápis do katalogu spravovaného DIA je podmínkou pro možnost poskytovat služby sdíleného veřejného cloudu orgánům veřejné správy, úřadům a dalším státním institucím. Službu mohou využít i firemní zákazníci, kterým může usnadnit implementaci řešení spojených s nároky směrnice NIS2. Ke splnění bezpečnostní úrovně 3 chybí už jen poslední krok.
T-Mobile rozdělí v grantové výzvě 1 500 000 Kč. Podpoří 8 projektů zaměřených na boj proti předsudečnému násilí
T-mobile

T-Mobile rozdělí v grantové výzvě 1 500 000 Kč. Podpoří 8 projektů zaměřených na boj proti předsudečnému násilí

Posilování romské komunity, ochrana proti transfobii, pomoc lidem bez domova a v nouzi nebo osvěta v ukrajinských skupinách na sociálních sítích – to jsou jen některá z témat, která podpoří letošní grantová výzva Česko bez předsudků. Tu společně s T-Mobile zaštiťuje organizace In IUSTITIA a Nadace VIA. Celkem 8 neziskových projektů si rozdělí milion a půl.
Výhod zákaznického programu Magenta Moments si užívá přes 830 000 zákazníků. Na prodejnách T-Mobile na ně opět čekají dárky a v apce spousta hudby
T-mobile

Výhod zákaznického programu Magenta Moments si užívá přes 830 000 zákazníků. Na prodejnách T-Mobile na ně opět čekají dárky a v apce spousta hudby

T-Mobile spustil zákaznický program Magenta Moments v září loňského roku a nyní jeho výhody využívá přes 830 000 uživatelů. Během uplynulých osmi měsíců mohli zákazníci čerpat nejrůznější nabídky jak od partnerských firem, tak od operátora. Ten si pro ně v průběhu května a června připravil další speciální odměny. S kódem v aplikaci si mohou na prodejnách po celé České republice od dnešního dne vyzvednout sluneční brýle nebo stylové ponožky.
T-Mobile ve Q1: růst spotřeby dat přes 33 %, investice do sítí pokračují, revoluční roamingové balíčky i další novinky
T-mobile

T-Mobile ve Q1: růst spotřeby dat přes 33 %, investice do sítí pokračují, revoluční roamingové balíčky i další novinky

T-Mobile oznamuje hospodářské výsledky za první čtvrtletí roku 2024. Operátor pokračuje v miliardových investicích do výstavby a modernizace sítí v rámci propojování celé země – letos se zavázal k pokrytí 5G přes 90 % populace. Počet zákazníků meziročně mírně stoupl o 0,8 %, na 6,492 milionu. Spotřeba mobilních dat nadále významně roste, meziročně o 33,2 %, počet provolaných minut vzrostl velmi mírně o 1,4 %, objem odeslaných SMS stále klesá (- 6 %). Příznivý vývoj na trhu, snížení inflace, optimalizace interních procesů a zefektivnění hospodaření firmy měly vliv na meziroční nárůst ziskovosti (6,9 %), přestože tržby meziročně klesly o 1,1 %. Výsledky opět potvrzují silnou pozici firmy i to, že hospodaření řídí skuteční experti.
T-Mobile představuje novou generaci svých 5G telefonů. T Phone 2 a T Phone 2 Pro sází na vysoký výkon i udržitelnost
T-mobile

T-Mobile představuje novou generaci svých 5G telefonů. T Phone 2 a T Phone 2 Pro sází na vysoký výkon i udržitelnost

T-Mobile představuje druhou generaci svých mobilních telefonů uvedených pod vlastní značkou T Phone. Nové modely T Phone 2 a T Phone 2 Pro byly opět vyvinuté ve spolupráci se společností Google a nabídnou výbornou uživatelskou zkušenost díky výkonnému procesoru a řadě dalších vylepšení. Oba nové telefony vstoupí na český trh 23. května. Zákazník si telefon může pořídit s tarifem Neomezeně XL s výhodou za 199 Kč a vyšší model za 2 899 Kč s tarifem Neomezeně 3XL s výhodou.
T-Mobile slaví s neziskovkami. Jeho Digitální Akademie už 10 let připravuje neziskový sektor na digitální výzvy 21. století, s Charitou ČR spolupracuje 20 let
T-mobile

T-Mobile slaví s neziskovkami. Jeho Digitální Akademie už 10 let připravuje neziskový sektor na digitální výzvy 21. století, s Charitou ČR spolupracuje 20 let

Společnost T-Mobile letos zahájila už desátý ročník speciálního programu pro neziskové organizace Digitální Akademie s cílem podpořit jejich digitální dovednosti. Zároveň operátor letos oslaví 20 let spolupráce s Charitou ČR. V rámci těchto výročí se T-Mobile zaměří na další témata, která aktuálně v neziskovém sektoru rezonují. Etiku a morální principy zaměřené na bezpečnost v on-line prostředí pak zdůrazní edukativní kampaní na sociálních sítích.
T-Mobile představuje nové datové balíčky pro cestování mimo EU. Japonsko, Srí Lanka, USA, Vietnam, Thajsko, Gruzie nebo Turecko a mnoho dalších – 1 GB za 199 Kč
T-mobile

T-Mobile představuje nové datové balíčky pro cestování mimo EU. Japonsko, Srí Lanka, USA, Vietnam, Thajsko, Gruzie nebo Turecko a mnoho dalších – 1 GB za 199 Kč

Praha, 27. 3. 2024 – T-Mobile přináší všem svým koncovým i firemním zákazníkům dostupnější roaming. Nové a levnější balíčky pro cestující mimo EU reagují na jejich aktuální preference a uživatelé je velice jednoduše nastaví třeba v aplikaci Můj T-Mobile, ti firemní pak například prostřednictvím portálu Moje firma. Pohodlnější roaming za výhodnější ceny umožnilo i nastavení nových podmínek s lokálními partnery. Tři 1GB roamingové balíčky pro datové zóny A, B, C platí vždy 7 dní. Nabídka pokryje 121 států mimo EU definovaných v platném Ceníku služeb. Připraveny jsou rovněž tři balíčky s 2 GB na 30 dní startující na 379 Kč.