Raiffeisen BANK··2 min

Stříbrná Effie za koncept SAMOZŘEJMĚ pro Raiffeisenbank a Ogilvy

Raiffeisen BANK

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank je finanční instituce působící v Česku od roku 1993. Patří do skupiny Raiffeisen, již založil německý filantrop Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a jejím hlavním akcionářem je rakouská Raiffeisen Bank International AG. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou na českém trhu a provozuje asi 130 poboček a klientských center.

Tisková zpráva

Raiffeisenbank a reklamní agentura Ogilvy se mohou radovat z úspěchu. S komunikačním konceptem SAMOZŘEJMĚ se za dlouhodobé budování značky umístili na druhém místě v prestižní soutěži Effie. Ta hodnotí nejefektivnější reklamní kampaně a jejich přínos, v Česku se pořádá již od roku 1997.

Raiffeisenbank se umístila jako druhá v kategorii dlouhodobého budování značky v soutěži Effie. Tato kategorie je určena pro kampaně, které se prokazatelně zabývají budováním značky a jejího mediálního obrazu po dobu minimálně tří let. Raiffeisenbank přihlásila do soutěže svoji kampaň SAMOZŘEJMĚ, která se zaměřuje na snadné a dostupné bankovní služby. Kampaň má za cíl ukázat klientům, že bankovní procesy by neměly být složité, měly by se stát samozřejmostí a zjednodušovat klientům život.

„Máme velkou radost z tohoto prestižního ocenění. Kampaní SAMOZŘEJMĚ chceme lidem přiblížit a usnadnit bankovní svět tak, aby mohli své finance pohodlně a jednoduše řešit odkudkoliv. Ve spolupráci se skvělým týmem z Ogilvy se nám to myslím daří a určitě společně budeme dále budovat naši značku,“ komentuje úspěch Michaela Kuželová, ředitelka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Komunikační koncept SAMOZŘEJMĚ vznikl ve spolupráci s agenturou Ogilvy a kampaň byla spuštěna v roce 2020. Agentura se zaměřila na zdůraznění konceptu, který spojuje klienty ze všech sociálních vrstev a jejich touhu po snadném spravování jejich financí bez složitých operací. Motto SAMOZŘEJMĚ se tak prolíná skrze jednoduché produkty a automatickou nabídku nejsnadnějších řešení dostupných prakticky odkudkoliv.

Hodnocení přihlášených prací v soutěži Effie probíhá ve dvou kolech, ve kterých odborná porota posuzuje dopad jednotlivých kampaní. Hodnotí se výzva předcházející vymyšlení a návrhu kampaně, strategické a kreativní řešení a finální výsledky. V druhém kole porota vybírá vítěze ze shortlistu a klade největší důraz na komunikační a komerční výsledky a efektivitu.

Zdroj: www.rb.cz

Další články

Další články od Raiffeisen BANK

Cenu za ESG Počin roku v soutěži Hospodářských novin Visa Nejlepší banka roku 2024 si odnesla Raiffeisenbank

Cenu za ESG Počin roku v soutěži Hospodářských novin Visa Nejlepší banka roku 2024 si odnesla Raiffeisenbank

Jediné ocenění, o kterém v rámci soutěže Hospodářských novin Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna roku 2024 rozhoduje veřejnost, získala Raiffeisenbank, jejíž projekt Flexibilní práce získal nejvíce hlasů.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank nabízí v rámci DIP atraktivní sazbu 5 % ročně na účtu vedeném v českých korunách

Raiffeisenbank nabízí v rámci DIP atraktivní sazbu 5 % ročně na účtu vedeném v českých korunách

Raiffeisenbank nabízí založení Dlouhodobého investičního produktu zdarma, klienti mohou investovat do širokého spektra investičních produktů, jako jsou podílové fondy, ETF, investiční certifikáty a také tuzemské a zahraniční akcie. Majitelé ušetří až 7 200 korun na daních ročně, navíc mohou získat příspěvek od zaměstnavatele.
| Raiffeisen BANK
Za tři čtvrtletí roku 2024 vykázala Raiffeisenbank čistý zisk ve výši 5,01 miliardy korun

Za tři čtvrtletí roku 2024 vykázala Raiffeisenbank čistý zisk ve výši 5,01 miliardy korun

• Objem poskytnutých úvěrů klientům ve výši 376 miliard Kč (meziroční nárůst o 4 %)
| Raiffeisen BANK
Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

Pouze 10 % Čechů je rozhodně pro získávání personalizovaných nabídek od banky. Uvítají spíše finanční rady, 72 % by jich do budoucna rádo dostávalo stejně nebo více. Čísla vyplývají z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Děti si díky projektu od Raiffeisenbank nově vyzkouší gamifikovanou metodu výuky finanční gramotnosti. V prostředí Minecraft Education budou plnit úkoly, které je mají obeznámit s fungováním úroků, rozpočtu nebo kybernetickou bezpečností. Hra je určena pro školní výuku i pro individuální využití doma.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Jako druhá banka v Česku nabízí Raiffeisenbank kromě zavedených druhů transakcí také platby pro další nositelná zařízení. Nově je spouští pro Mastercard karty a operační systém Android. Dohromady se stávajícími způsoby placení nabízí nejširší výběr možností ze všech bank.
| Raiffeisen BANK
Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Raiffeisenbank představuje novinky ve své mobilní aplikaci, které zahrnují jak estetické, tak funkční vylepšení.
| Raiffeisen BANK
Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Akce na Minutovou půjčku od Raiffeisenbank nabízí první tři měsíce půjčky bez úroků. Pomůže tak všem, kteří zrovna potřebují rychlé prostředky do výše maximálně 1,2 miliony a rozhodnou se pro půjčku od bankovní společnosti. Pro získání výhody stačí Minutovou půjčku sjednat do konce října.
| Raiffeisen BANK
Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Povodně v uplynulých dnech zasáhly mnoho lidí a rodin napříč regiony po celé České republice. Skupina Raiffeisenbank se proto rozhodla pro okamžitou pomoc.
| Raiffeisen BANK
Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Pro 68 % Čechů je mobilní bankovnictví pomocníkem při finančním plánování. Lidé do 34 let s tím souhlasí v 75 % případů. Vyplývá to z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
| Raiffeisen BANK