Stříbrná Effie za koncept SAMOZŘEJMĚ pro Raiffeisenbank a Ogilvy

|

Raiffeisenbank a reklamní agentura Ogilvy se mohou radovat z úspěchu. S komunikačním konceptem SAMOZŘEJMĚ se za dlouhodobé budování značky umístili na druhém místě v prestižní soutěži Effie. Ta hodnotí nejefektivnější reklamní kampaně a jejich přínos, v Česku se pořádá již od roku 1997.

Raiffeisenbank se umístila jako druhá v kategorii dlouhodobého budování značky v soutěži Effie. Tato kategorie je určena pro kampaně, které se prokazatelně zabývají budováním značky a jejího mediálního obrazu po dobu minimálně tří let. Raiffeisenbank přihlásila do soutěže svoji kampaň SAMOZŘEJMĚ, která se zaměřuje na snadné a dostupné bankovní služby. Kampaň má za cíl ukázat klientům, že bankovní procesy by neměly být složité, měly by se stát samozřejmostí a zjednodušovat klientům život.

„Máme velkou radost z tohoto prestižního ocenění. Kampaní SAMOZŘEJMĚ chceme lidem přiblížit a usnadnit bankovní svět tak, aby mohli své finance pohodlně a jednoduše řešit odkudkoliv. Ve spolupráci se skvělým týmem z Ogilvy se nám to myslím daří a určitě společně budeme dále budovat naši značku,“ komentuje úspěch Michaela Kuželová, ředitelka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Komunikační koncept SAMOZŘEJMĚ vznikl ve spolupráci s agenturou Ogilvy a kampaň byla spuštěna v roce 2020. Agentura se zaměřila na zdůraznění konceptu, který spojuje klienty ze všech sociálních vrstev a jejich touhu po snadném spravování jejich financí bez složitých operací. Motto SAMOZŘEJMĚ se tak prolíná skrze jednoduché produkty a automatickou nabídku nejsnadnějších řešení dostupných prakticky odkudkoliv.

Hodnocení přihlášených prací v soutěži Effie probíhá ve dvou kolech, ve kterých odborná porota posuzuje dopad jednotlivých kampaní. Hodnotí se výzva předcházející vymyšlení a návrhu kampaně, strategické a kreativní řešení a finální výsledky. V druhém kole porota vybírá vítěze ze shortlistu a klade největší důraz na komunikační a komerční výsledky a efektivitu.

Zdroj: www.rb.cz

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank nabízí jako jedna z prvních bank Dlouhodobý investiční produkt, klienti získají daňové zvýhodnění a naspoří si na stáří

S Novým rokem vstoupil na trh nový produkt, kterým stát mimo jiné podporuje tvorbu individuálních rezerv na stáří prostřednictvím Dlouhodobého investičního produktu (DIP). Tento nový produkt umožňuje klientům investovat do akcií, dluhopisů a dalších cenných papírů s daňovým zvýhodněním za účelem podpory finančního zajištění ve stáří.