Raiffeisen BANK··2 min

Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

Raiffeisen BANK

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank je finanční instituce působící v Česku od roku 1993. Patří do skupiny Raiffeisen, již založil německý filantrop Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a jejím hlavním akcionářem je rakouská Raiffeisen Bank International AG. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou na českém trhu a provozuje asi 130 poboček a klientských center.

Tisková zpráva

Pouze 10 % Čechů je rozhodně pro získávání personalizovaných nabídek od banky. Uvítají spíše finanční rady, 72 % by jich do budoucna rádo dostávalo stejně nebo více. Čísla vyplývají z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.

Personalizované nabídky služeb a produktů očekává od banky nadpoloviční většina Čechů. Skutečných příznivců této formy komunikace je přitom jen 10 %. Větší šanci na úspěch v podobě skutečného sjednání nabízeného produktu mají tyto nabídky mezi muži než ženami. Stejně tak je spíš uvítají lidé s nižším vzděláním a sociálním statusem.

Asi pětina klientů na personalizovanou nabídku v minulosti minimálně jednou dala a nabízený produkt si sjednala. Opakovaně se nechala přesvědčit desetina Čechů.

„Personalizace nabídek může být efektivním nástrojem, jak se o klienty starat. Je jasné, že zběsilé zasílání nabídek bez rozmyslu lidi otravuje. Jde totiž o správně nastavené vnitřní systémy, které nám umožní klientům nabídnout přesně to, co potřebují. Leckdy třeba neví, že máme řešení, které přesně odpovídá jejich požadavku. Personalizace nám pomáhá plnit náš dlouhodobý cíl, kterým je snaha se klientům co nejvíce přiblížit,“ říká k výsledkům průzkumu Andrea Klímová, Head of Client Experience & Market Research v Raiffeisenbank.

Podle 9 z 10 Čechů je objem personalizovaných nabídek příliš velký, 35 % se jimi cítí být přetíženo. K finančním radám, které jim touto formou chodí, se staví přívětivěji. Ačkoliv 56 % respondentů uvedlo, že v budoucnu chtějí od banky dostávat stejné množství finančních rad, 16 % z nich by jich uvítalo i více. Takové rady preferují spíše mladší lidé, nejvíce jsou oblíbené u věkové kategorie 25 až 34 let.

Průzkum provedla agentura NMS Market Research v březnu 2024 online v Českém národním panelu dotazováním na reprezentativním vzorku 1010 respondentů ve věku 18-64 let.

Zdroj: www.rb.cz

Další články

Další články od Raiffeisen BANK

Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

Pouze 10 % Čechů je rozhodně pro získávání personalizovaných nabídek od banky. Uvítají spíše finanční rady, 72 % by jich do budoucna rádo dostávalo stejně nebo více. Čísla vyplývají z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Děti si díky projektu od Raiffeisenbank nově vyzkouší gamifikovanou metodu výuky finanční gramotnosti. V prostředí Minecraft Education budou plnit úkoly, které je mají obeznámit s fungováním úroků, rozpočtu nebo kybernetickou bezpečností. Hra je určena pro školní výuku i pro individuální využití doma.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Jako druhá banka v Česku nabízí Raiffeisenbank kromě zavedených druhů transakcí také platby pro další nositelná zařízení. Nově je spouští pro Mastercard karty a operační systém Android. Dohromady se stávajícími způsoby placení nabízí nejširší výběr možností ze všech bank.
| Raiffeisen BANK
Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Raiffeisenbank představuje novinky ve své mobilní aplikaci, které zahrnují jak estetické, tak funkční vylepšení.
| Raiffeisen BANK
Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Akce na Minutovou půjčku od Raiffeisenbank nabízí první tři měsíce půjčky bez úroků. Pomůže tak všem, kteří zrovna potřebují rychlé prostředky do výše maximálně 1,2 miliony a rozhodnou se pro půjčku od bankovní společnosti. Pro získání výhody stačí Minutovou půjčku sjednat do konce října.
| Raiffeisen BANK
Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Povodně v uplynulých dnech zasáhly mnoho lidí a rodin napříč regiony po celé České republice. Skupina Raiffeisenbank se proto rozhodla pro okamžitou pomoc.
| Raiffeisen BANK
Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Pro 68 % Čechů je mobilní bankovnictví pomocníkem při finančním plánování. Lidé do 34 let s tím souhlasí v 75 % případů. Vyplývá to z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank nabízí nižší úrokovou sazbu při financování energeticky úsporného bydlení

Raiffeisenbank nabízí nižší úrokovou sazbu při financování energeticky úsporného bydlení

Raiffeisenbank v rámci pravidelné kampaně Hypodny tentokrát nabízí zvýhodněnou úrokovou sazbu při sjednání Odpovědné hypotéky a slevu na pojištění nemovitosti. Součástí akce je i odhad nemovitosti zdarma.
| Raiffeisen BANK
Akce 6x500 Kč k založení účtu a 3x300 Kč pro nezletilé studenty je zpět, Raiffeisenbank odměňuje nové aktivní klienty

Akce 6x500 Kč k založení účtu a 3x300 Kč pro nezletilé studenty je zpět, Raiffeisenbank odměňuje nové aktivní klienty

Pro nové klienty připravila Raiffeisenbank znovu akci 6x500 Kč při založení běžného účtu. Nezletilým studentům připíše kapesné 3x300 Kč, pokud jim jejich rodiče založí AKTIVNÍ účet bez poplatku. Pro finanční odměnu stačí kartou během měsíce aktivně platit.
| Raiffeisen BANK
Hypotékový mystery shopping vyhrála Raiffeisenbank, získala nejlepší hodnocení kvality obsluhy

Hypotékový mystery shopping vyhrála Raiffeisenbank, získala nejlepší hodnocení kvality obsluhy

V pravidelné mystery shopping studii společnosti Market Vision získala Raiffeisenbank nejvyšší hodnocení (75 %). Předmětem srovnání byla úroveň kvality obsluhy potenciálních zájemců o hypoteční úvěr, meziročně si Raiffeisenbank polepšila o deset procentních bodů.
| Raiffeisen BANK