Společnost dm zlevnila téměř 2 000 produktů stálého sortimentu

|

Od května více než 12 % sortimentu levněji

Společnost dm zlevňuje. Novým nastavením dlouhodobých cen reaguje na postupnou stabilizaci trhu, pokles cen energií a dalších vstupních nákladů. Zlevňování se od května dotklo bezmála 2 000 produktů jak privátních dm značek, tak i značkových produktů. Jedná se přibližně o 12 % celého sortimentu.

TZ_vzdy_vyhodne

Nastavení cenové stability v reakci na vývoj trhu

Vysoké ceny energií a krize na trhu vedly v posledních letech ke zvýšení cen spotřebního zboží. „Stejně jako ostatní hráči na trhu jsme dopady této dynamiky plně pocítili. Nicméně jsme se v maximální možné míře snažili dlouhodobě investovat do cenové stability z vlastních zdrojů. K přenesení zátěže na zákazníky jsme přistupovali jen omezeně,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. Jelikož se situace postupně začíná stabilizovat, reaguje společnost dm investicí do cen a zlevňováním produktů s cílem ulevit zákazníkům.

Snížení ceny u více než 12 % celého sortimentu

K postupnému snižování cen docházelo již od začátku roku 2023. V květnu přistoupila společnost dm k razantnímu snížení cen, kdy ve dvou vlnách přecenila více než 700 značkových produktů. V červnu společnost dm dále zlevňovala. K 5. červnu snížila ceny u více než 1 000 značkových produktů a k 21. červnu u více než 200 produktů privátních značek.

Snižování cen se tak od května dotklo celkem 1 949 produktů napříč stálým sortimentem dm včetně těch nejprodejnějších produktů, jako jsou sprchové gely, mýdla, opalovací přípravky, deodoranty, čističe, prostředky na mytí nádobí, prací prostředky, dětské pleny, dětská kosmetika nebo třeba dětská výživa. V souladu s cenovou strategií společnosti se však nejedná o jednodenní nebo týdenní krátkodobou akční nabídku. Každé snížení cen je v dm platné minimálně pro dobu čtyř měsíců a zákazníkům tak přináší jistotu cenové stability, aby si mohli své nákupy naplánovat a zboží pořídit v době, kdy ho skutečně potřebují. Díky tomu šetří nejen svým časem, ale i penězi.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Společnost dm spouští osvětovou kampaň, otevře téma sebelásky, vnitřní krásy i tabu ohledně ženského cyklu

Sebeláska, vnitřní krása, ženský cyklus, menopauza, nutnost relaxace nebo vzájemná podpora mezi ženami. To jsou pilíře nové kampaně společnosti dm drogerie markt, která se soustředí na ženské zdraví a klade si za cíl zvyšovat povědomí o tabuizovaných tématech a problémech. Kampaň odstartovala 28. května - symbolicky na Mezinárodní den menstruace.

dm

Češi loni v prodejnách dm koupili 16 tisíc litrů stáčené ekodrogerie, nejčastěji prací gel z mýdlových ořechů

Datum 22. dubna již tradičně patří oslavám Dne Země. Uvědomělé chování, zodpovědný přístup k životnímu prostředí i trvalá udržitelnost přitom velmi rezonuje s filozofií společnosti dm, a to již od počátku jejího fungování. Aktuálně se společnost zaměřila na rozšíření sítě plnicích stanic na čisticí a prací prostředky do pěti nových prodejen a zpřísnila pravidla pro označování produktů zelenými cenovkami. U bezmála dvou tisíc produktů tak zákazníci na první pohled zjistí, že splňují kritéria trvalé udržitelnosti.

dm

V květnu startují běžecké závody dm rodinná míle, zapojit se mohou nejmenší děti i prarodiče s vnoučaty

Období od 6. května do konce září se ponese v běžeckém duchu. Společnost dm si totiž ve spolupráci s organizací RunCzech připravila oblíbené běžecké závody pod jednotným názvem dm rodinná míle. Zkrácenou trasu v délce 1,6 kilometru mohou nově zdolávat také prarodiče s vnoučaty, děti již od dvou let věku nebo ti, kteří preferují pěší chůzi. Aktivita si klade za cíl podpořit zdravý životní styl pohybem, utužit rodinu, pobavit se a zasmát. Závody však mají i charitativní rozměr – z každého startovného poputuje 10 korun dětem z dětských domovů prostřednictvím nadace Dobré víly dětem, z. s.