Společnost dm v únoru zahájí mezinárodní kampaň s názvem Zažij sílu inspirace. Součástí bude mural art i limitovaná edice kosmetiky

|

Zažij sílu inspirace

Únor letošního roku se v dm drogerii ponese v duchu nové mezinárodní kampaně s názvem Zažij sílu inspirace. Ta přinese nespočet aktivit, které se dotknou stávajících i budoucích zákazníků a spolupracovníků drogerie dm. Kampaň potrvá do března 2023.

Kampaň otevřou muralartoví umělci, kteří pomalují vybraná místa v Praze a Plzni. V prodejnách a na online shopu dm si budou moci zákazníci koupit limitovanou edici dekorativní kosmetiky s.he pod názvem Be an Artist. „Vlna inspirace se k našim zákazníkům přenese také skrze TV spoty, venkovní plochy či stránky zákaznického magazínu active beauty. Speciální aktivity, jakými jsou například muralartové performance, nebudou chybět ani na Valentýna či Den Matek,“ upřesňuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie.

Kampaň ,Zažij sílu inspirace´ se prolne do všech komunikačních kanálů dm, které se zbarví do specifických barev a textur připomínajících pomalované umělecké plátno. Pod mottem ,Inspirováno uměním´ představíme následující dva měsíce řadu vybraných aktivit,“ přibližuje koncept kampaně Peroutka.

Nová kampaň oblíbené drogerie pohlíží na inspiraci jako na emocionální podporu. Vnímá ji jako zdroj nových podnětů a nápadů nejen v oblasti krásy, ale ve všech ohledech lidského života. Smyslem kampaně je pomoci nejen zákazníkům, ale i spolupracovníkům najít sama sebe, ve změnách vidět příležitosti a vytvořit prostředí a komunikaci, které budou inspirovat k opakovaným návštěvám prodejen i online shopu dm.cz.

Zdroje inspirace jako impulzy k zamyšlení

Mezinárodní kampaň bude rozdělená do tří částí podle inspirativních zdrojů. První fáze se zaměřením na krásu ponese název Inspirace uměním a potrvá od února do dubna. Udržitelná budoucnost, jež se v kombinaci s létem stala námětem pro druhou fázi nazvanou Inspirace přírodou, potrvá od května do září. Pro závěrečnou fázi v období Vánoc budou inspirací sami lidé.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Doplňky stravy užívají tři čtvrtiny Čechů. Mezi vitamíny vede C a D, minerálním látkám kraluje hořčík

Dodávají tělu vitamíny, minerály a další zdraví prospěšné látky, jež běžná strava neobsahuje v dostatečné míře. Řeč je o doplňcích stravy, které podle nejnovějšího průzkumu společnosti dm drogerie markt využívají 3 ze 4 českých občanů. Více než polovina z nich tak činí každodenně a obvykle je konzumují ve formě tablet. Jednoznačně nejčastější motivací je snaha o posílení vlastní imunity.

dm

Bilance 2020/21: dm upevňuje vedoucí pozici na drogistickém trhu a startuje „project tomorrow“

Navýšením obratu o 7,87 % na 12,39 miliard CZK uzavřela společnost dm drogerie markt Česká republika úspěšný obchodní rok 2020/2021 (1. října 2020 – 30. září 2021). Stejně jako v předchozích letech upevňuje tento růst vedoucí pozici společnosti dm a dokládá kontinuální pozitivní vývoj nejúspěšnější drogerie na tuzemském drogistickém trhu.

dm

České ženy se s odezněním pandemie vrátily k líčení, zvykly si však kosmetiku nakupovat online

Z nejnovějšího průzkumu dm drogerie markt vyplývá, že téměř polovina českých žen během pandemie více či méně omezila používání dekorativní kosmetiky. Po odeznění lockdownu se sice všechny k líčení vrátily, dvě třetiny z nich se ale nyní malují méně než v minulosti. Uzavřené obchody pak naučily Češky nakupovat kosmetiku online, důvodem jsou výhodnější ceny i rychlé a pohodlné objednávání.