Společnost dm spouští osvětovou kampaň, otevře téma sebelásky, vnitřní krásy i tabu ohledně ženského cyklu

|

Nová kampaň dm drogerie se zaměřuje na ženské zdraví

Sebeláska, vnitřní krása, ženský cyklus, menopauza, nutnost relaxace nebo vzájemná podpora mezi ženami. To jsou pilíře nové kampaně společnosti dm drogerie markt, která se soustředí na ženské zdraví a klade si za cíl zvyšovat povědomí o tabuizovaných tématech a problémech. Kampaň odstartovala 28. května - symbolicky na Mezinárodní den menstruace.

TZ_zenske_zdravi

Kampaň chce bořit tabu a podpořit ženské zdraví

Společnost dm drogerie se zaměří na zvyšování povědomí o ženském zdraví či jeho tabuizovaných problémech. Cílem je poskytnout celostní pohled na ženu a její kondici – nejen na fyzické aspekty, ale také ty duševní či společenské. Komunikace se tak nebude vyhýbat ani vztahům a roli žen ve společnosti, menstruačnímu cyklu, problematice antikoncepce, menopauzy nebo sexuálního zdraví.

Kampaň však nebude zapomínat ani na péči, a to jak zvnějšku, tak zevnitř. „Cílem kampaně je holistický přístup ke zdraví, který preferuje prevenci a pozitivní přístup k životu. Přáli bychom si, aby se ženy více zaměřovaly na odpočinek a dostatek spánku, naučily se požádat o pomoc, dokázaly říci ne, myslely pozitivně, hlídaly si své zdraví a porozuměly svému tělu,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. „Proto se v následujících třech měsících ve spolupráci s týmem odborníků a lékařů zaměříme na řešení oblastí, které jsou pro zdraví žen relevantní. Otevřeme tabuizovaná témata, například v oblasti sexuálního života žen či jejich periody, a poradíme, jak se starat o vlastní duševní i fyzickou kondici,“ dodává Peroutka.

Cyklus ženy, vnitřní krása, ale i relax a spánek

Část kampaně bude věnována ženskému cyklu. V centru dění tak budou PMS, sexuální život, menopauza, hormonální rovnováha či třeba gynekologická onemocnění. V oblasti věnované vnitřní kráse si zase klade za cíl podpořit ženy v pozitivním myšlení a také v tom, aby si uvědomily svou vlastní hodnotu. Zároveň se bude soustředit na podporu zdravého životního stylu a sebevědomí. V neposlední řadě se kampaň zaměří také na tematiku relaxace, odpočinku a spánku. Nastíní důležitost rituálů, zdravé výživy či vlivu okolního prostředí.

Kampaň bude v komunikaci i vizuálech, symbolem je zelená stužka

Nově spuštěná kampaň se promítne do všech mediatipů. „Ženské zdraví bude vidět v televizi, na plakátech po městech, v zákaznickém ACTIVE BEAUTY magazínu. Na dm.cz vznikla ucelená stránka k ženskému zdraví, na kterou se bude přidávat inspirativní a osvěžující obsah po dobu celé kampaně. Také v aplikaci Moje dm čeká na zákazníky a zákaznice dm drogerie mnoho aktivit, například selfcare kalendář, jenž téma ženského zdraví podpoří nejen další nenásilnou edukací, ale i exkluzivními eKupony,“ říká Jiří Peroutka s tím, že také na Spotify je připraven k poslechu a uvolnění speciální playlist přímo od spolupracovnic dm drogerie. Slibuje povzbudit vnitřní krásu a navodit uvolněnou atmosféru. „Playlist doplní i tři podcasty s hostkami, které přes specifické překážky dokázaly najít svou vnitřní sílu a žijí v souladu se svým tělem. Inspirativní poradenství nabídne také vysílání dmLIVE. To v průběhu léta otevře například téma dámské hygieny nebo péče o pleť a vlasy, související s hormonálním výkyvy,“ dodává Peroutka s tím, že kampaň bude na první pohled rozeznatelná díky grafice v podobě zelené stuhy. Ta se povine všemi komunikačními kanály a symbolizuje propojení duše, života a vnitřní síly každé ženy.

Více informací ke kampani najdete na dm.cz/zenskezdravi.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Češi loni v prodejnách dm koupili 16 tisíc litrů stáčené ekodrogerie, nejčastěji prací gel z mýdlových ořechů

Datum 22. dubna již tradičně patří oslavám Dne Země. Uvědomělé chování, zodpovědný přístup k životnímu prostředí i trvalá udržitelnost přitom velmi rezonuje s filozofií společnosti dm, a to již od počátku jejího fungování. Aktuálně se společnost zaměřila na rozšíření sítě plnicích stanic na čisticí a prací prostředky do pěti nových prodejen a zpřísnila pravidla pro označování produktů zelenými cenovkami. U bezmála dvou tisíc produktů tak zákazníci na první pohled zjistí, že splňují kritéria trvalé udržitelnosti.

dm

V květnu startují běžecké závody dm rodinná míle, zapojit se mohou nejmenší děti i prarodiče s vnoučaty

Období od 6. května do konce září se ponese v běžeckém duchu. Společnost dm si totiž ve spolupráci s organizací RunCzech připravila oblíbené běžecké závody pod jednotným názvem dm rodinná míle. Zkrácenou trasu v délce 1,6 kilometru mohou nově zdolávat také prarodiče s vnoučaty, děti již od dvou let věku nebo ti, kteří preferují pěší chůzi. Aktivita si klade za cíl podpořit zdravý životní styl pohybem, utužit rodinu, pobavit se a zasmát. Závody však mají i charitativní rozměr – z každého startovného poputuje 10 korun dětem z dětských domovů prostřednictvím nadace Dobré víly dětem, z. s.

dm

V dm drogerii zákazníci lovit slevy nemusejí. Společnost garantuje dlouhodobě výhodné ceny

Pilířem cenové strategie společnosti dm drogerie markt je garance dm dlouhodobých cen. Zákazníci tak mají jistotu, že zvolené produkty pořídí vždy výhodně a v momentě, kdy je skutečně potřebují. „Zákazník v nás může mít důvěru, že mu nabízíme produkty za výhodné ceny, které garantujeme minimálně po dobu čtyř měsíců. Přinášíme tím zákazníkům jistotu cenové stability, aby si mohli naplánovat své nákupy a zboží pořídit v době, kdy ho skutečně potřebují. Šetří tak nejen svým časem, ale i penězi,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. „Taková byla i zásada Götze W. Wernera, zakladatele společnosti dm. Řídíme se jí dodnes,“ doplňuje.