dm··4 min

Společnost dm se stala absolutním vítězem Národní ceny kvality České republiky

dm drogerie převzala Národní ceny České republiky

Společnost dm drogerie markt si 23. listopadu v prostorách Ministerstva průmyslu a obchodu převzala dvě ocenění Národních cen České republiky. Společnost se stala absolutním vítězem Národní ceny kvality České republiky a zvítězila i v programu EXCELENCE mezi konkurencí z podnikatelského sektoru. Ministerstvo průmyslu a obchodu a Rada kvality České republiky tak společnost dm odměnili za její dlouhodobou filozofii, kterou je nejen péče o zákazníky, ale také o spolupracovníky.

Národní cena kvality je v Česku každoročně společnostem udělována na základě toho, jak kvalitně plní potřeby zákazníků, klientů a zaměstnanců. Letos toto ocenění převzala společnost dm drogerie markt. „Získání obou cen nás nesmírně těší, obzvláště v roce, kdy slavíme 30 let působení na českém trhu. Ocenění potvrzuje vysoký standard služeb společnosti dm, zároveň je pro nás závazkem do budoucna,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Kromě Národní ceny kvality České republiky pro absolutního vítěze přebrala společnost ocenění i v programu EXCELENCE, kde dopadla nejlépe mezi konkurencí ze soukromého sektoru.

Národní ceny patří mezi nejstarší a nejprestižnější ocenění, které společnosti v České republice mohou získat. V letošním 22. ročníku mezi sebou soutěžilo celkem 46 organizací ve třech hlavních kategoriích – kvalita v rodinném podnikání, kvalita v programech START a EXCELENCE a společenská odpovědnost a udržitelný rozvoj. Hodnotí se všechny parametry organizace, od kvality řízení, přes ekonomické výsledky, vztah k zákazníkům, spolupracovníkům a k životnímu prostředí až po úroveň výsledného produktu.

Pro zákazníky je dm drogerie první volbou

Cílem dm drogerie dlouhodobě zůstává neustálé zlepšování stávajících služeb. Jejich kvalitu potvrzuje nejen udělené ocenění, ale také věrnost zákazníků, pro které je dm první volbou ve svém segmentu[1].

„Jedinečný vztah se zákazníky je něco, na čem si drogerie dm zakládá. Pomáhá nám v tom nejen strategie dlouhodobých cen, cenově příznivé produkty dm značek, ale rovněž příjemné prostředí prodejen a přátelský personál,“ vysvětluje Peroutka. Dodává, že mezi zákazníky je oblíbený zejména věrnostní program dm active beauty, který má přes 2,3 milionu členů. Při uplatnění slev plynoucích z věrnostního programu ušetřili zákazníci za uplynulý obchodní rok více než 4 procenta z ceny všech nákupů.

Vztahy se zákazníky posiluje společnost například i pomocí aplikace Moje dm. Ta spojuje nakupování s věrnostním programem a nabízí historii nákupů, novinky v sortimentu, podrobné informace o produktech a také možnost vytvořit si a sdílet s blízkými nákupní seznam. Protože chce společnost dm své zákazníky ještě více inspirovat, přidala do své aplikace dmLIVE, nový formát živého vysílání. Během pravidelných živých přenosů moderátorka divákům společně s kvalifikovanými odborníky nebo známými influencery předává rady a tipy, jak používat vybrané kosmetické produkty.

Společnost dm drogerie markt patří mezi nejoblíbenější zaměstnavatele v České republice

Společnost dm může být pro ostatní firmy inspirací jak v péči o zákazníky, tak o spolupracovníky. To dokazuje řada ocenění v oblasti HR. Mezi ty nejvýznamnější patří například ocenění Randstad Award pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele v sektoru retail. Na webu Atmoskop.cz společnost dm obsadila 2. místo v anketě Férový zaměstnavatel 2022 v kategorii Férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou nad 500 zaměstnanců.

Odborné poroty hodnotí kladně též vzdělávací programy, které podporují jak odborný, tak osobnostní rozvoj spolupracovníků. Minulý rok za svůj projekt SVĚT UČENÍ: Vzdělávací platforma dm-Lernwelt získala společnost dm 2. místo v soutěži Klubu zaměstnavatelů „Cena personalistů za nejlepší HR projekt“.

[1] Dle měření věrnosti pomocí Net Loyalty Score agentury Pricewise z ledna 2021.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.