Společnost dm se stala absolutním vítězem Národní ceny kvality České republiky

|

dm drogerie převzala Národní ceny České republiky

Společnost dm drogerie markt si 23. listopadu v prostorách Ministerstva průmyslu a obchodu převzala dvě ocenění Národních cen České republiky. Společnost se stala absolutním vítězem Národní ceny kvality České republiky a zvítězila i v programu EXCELENCE mezi konkurencí z podnikatelského sektoru. Ministerstvo průmyslu a obchodu a Rada kvality České republiky tak společnost dm odměnili za její dlouhodobou filozofii, kterou je nejen péče o zákazníky, ale také o spolupracovníky.

Národní cena kvality je v Česku každoročně společnostem udělována na základě toho, jak kvalitně plní potřeby zákazníků, klientů a zaměstnanců. Letos toto ocenění převzala společnost dm drogerie markt. „Získání obou cen nás nesmírně těší, obzvláště v roce, kdy slavíme 30 let působení na českém trhu. Ocenění potvrzuje vysoký standard služeb společnosti dm, zároveň je pro nás závazkem do budoucna,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Kromě Národní ceny kvality České republiky pro absolutního vítěze přebrala společnost ocenění i v programu EXCELENCE, kde dopadla nejlépe mezi konkurencí ze soukromého sektoru.

Národní ceny patří mezi nejstarší a nejprestižnější ocenění, které společnosti v České republice mohou získat. V letošním 22. ročníku mezi sebou soutěžilo celkem 46 organizací ve třech hlavních kategoriích – kvalita v rodinném podnikání, kvalita v programech START a EXCELENCE a společenská odpovědnost a udržitelný rozvoj. Hodnotí se všechny parametry organizace, od kvality řízení, přes ekonomické výsledky, vztah k zákazníkům, spolupracovníkům a k životnímu prostředí až po úroveň výsledného produktu.

Pro zákazníky je dm drogerie první volbou

Cílem dm drogerie dlouhodobě zůstává neustálé zlepšování stávajících služeb. Jejich kvalitu potvrzuje nejen udělené ocenění, ale také věrnost zákazníků, pro které je dm první volbou ve svém segmentu[1].

„Jedinečný vztah se zákazníky je něco, na čem si drogerie dm zakládá. Pomáhá nám v tom nejen strategie dlouhodobých cen, cenově příznivé produkty dm značek, ale rovněž příjemné prostředí prodejen a přátelský personál,“ vysvětluje Peroutka. Dodává, že mezi zákazníky je oblíbený zejména věrnostní program dm active beauty, který má přes 2,3 milionu členů. Při uplatnění slev plynoucích z věrnostního programu ušetřili zákazníci za uplynulý obchodní rok více než 4 procenta z ceny všech nákupů.

Vztahy se zákazníky posiluje společnost například i pomocí aplikace Moje dm. Ta spojuje nakupování s věrnostním programem a nabízí historii nákupů, novinky v sortimentu, podrobné informace o produktech a také možnost vytvořit si a sdílet s blízkými nákupní seznam. Protože chce společnost dm své zákazníky ještě více inspirovat, přidala do své aplikace dmLIVE, nový formát živého vysílání. Během pravidelných živých přenosů moderátorka divákům společně s kvalifikovanými odborníky nebo známými influencery předává rady a tipy, jak používat vybrané kosmetické produkty.

Společnost dm drogerie markt patří mezi nejoblíbenější zaměstnavatele v České republice

Společnost dm může být pro ostatní firmy inspirací jak v péči o zákazníky, tak o spolupracovníky. To dokazuje řada ocenění v oblasti HR. Mezi ty nejvýznamnější patří například ocenění Randstad Award pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele v sektoru retail. Na webu Atmoskop.cz společnost dm obsadila 2. místo v anketě Férový zaměstnavatel 2022 v kategorii Férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou nad 500 zaměstnanců.

Odborné poroty hodnotí kladně též vzdělávací programy, které podporují jak odborný, tak osobnostní rozvoj spolupracovníků. Minulý rok za svůj projekt SVĚT UČENÍ: Vzdělávací platforma dm-Lernwelt získala společnost dm 2. místo v soutěži Klubu zaměstnavatelů „Cena personalistů za nejlepší HR projekt“.

[1] Dle měření věrnosti pomocí Net Loyalty Score agentury Pricewise z ledna 2021.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Společnost dm vstupuje do světa NFT uměleckou kolekcí Múzy Inspirace

Společnost dm již na konci listopadu jako součást celoroční kampaně Zažij sílu inspirace představí šest motivů obrazů, které bude možné získat v podobě NFT, tedy Non-Fungible Token. „Pro podzimní kampaň vznikne šest ilustrací, které jsme pojmenovali Múza Přírody, Lásky, Krásy, Empatie, Umění a Spirituality. Do těchto uměleckých děl se promítají i hodnoty společnosti dm. Tím chceme podpořit vnímání značky jakožto nositele těchto pozitivních kvalit,“ přibližuje koncepci umělecké kolekce Múzy Inspirace manažer komunikace dm Jiří Peroutka.

dm

Společnost dm spouští třetí část kampaně Zažij sílu inspirace. Připomíná v ní, že bychom měli myslet na druhé

S koncem roku vstupuje dm drogerie do poslední fáze kampaně Zažij sílu inspirace. Jako zdroj nových podnětů tentokrát do popředí staví samotné lidi. Ve svých sděleních zdůrazňuje důležitost vzájemného setkávání, laskavosti a solidarity. V listopadu proběhne další ročník aktivity Giving Friday, kdy 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu věnuje prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám v tíživé životní situaci.

dm

dm drogerie spouští v mobilní aplikaci Moje dm vysílání dmLIVE, nový formát živého nakupování

Společnost dm obohacuje svět online nákupů a 14. září od 18 hodin spouští v aplikaci Moje dm novou sérii živých přenosů dmLIVE. Během nich se diváci dozvědí více informací o vybraných produktech, mohou se nechat inspirovat zkušenostmi s jejich používáním či k produktům klást konkrétní dotazy. Na základě doporučení si zákazníci budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Za sledování navíc získají exkluzivní eKupony. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.