Seznam.cz··4 min

Seznam.cz v brandové kampani sází na nekonečno. Představí i novou podobu psího maskota

Nekonečně zábavný, nekonečně inspirativní, nekonečně užitečný – zkrátka nekonečný. To je hlavní sdělení nové brandové kampaně české internetové jedničky, která bude v tuzemském mediálním a reklamním prostoru k vidění a slyšení od 17. července. Využívat bude většinu mediatypů – televizi, rádio, print, online a spoty poběží také na Spotify a v kinech sítě CineStar. Na kampani se kromě interního kreativního týmu Seznamu podílely i agentury Triad a postprodukční studio Nice!.

Titulním hrdinou kampaně je seznamácký pes, kterého lidé už roky vnímají jako symbol firmy. Psí maskot Seznamu se nově výrazněji zapojí do komunikace české internetové jedničky a propíše se do většiny jejích služeb i komunikačních kanálů. „Technologie v Seznamu se neustále vyvíjí. I proto vznikl realistický digitální model psa, který více odráží technologický základ firmy. Navíc bude nově interagovat s uživatelem na domovské stránce a postupně by se měl i nadále vylepšovat,“ představuje podobu nového seznamáckého psa Marek Řípa, Senior Brand & Media Manager Seznam.cz. Pes má 1,5 milionu chlupů a animátor, který ho animoval, v minulosti spolupracoval na několika zahraničních filmových projektech (například Star Wars ‚Rise of Skywalker‘).

„Hledali jsme nový dlouhodobý́ komunikační́ koncept nejen pro Seznam, ale i všechny jeho přidružené́ brandy, který by oslovil zejména naše light a medium uživatele. Chceme jim ukázat, v čem je naše největší síla a hodnota – jsme jejich parťákem do (ne)pohody, na kterého je spoleh a který za všech okolností dokáže nabídnout řešení. Ať už v podobě informačního servisu, zábavy, online nakupování či nejrůznějších tipů na různorodé aktivity, vysvětluje pojetí kampaně Marek Řípa.

Právě koncept nekonečných možností a využití široké nabídky služeb v portfoliu Seznam.cz se stal vítězným nápadem, se kterým přišla agentura Triad. „Velmi přesně vystihli to, v čem vidíme naši největší hodnotu. Nekonečno odkazuje i na jednu z našich služeb – nekonečný Seznam.cz Newsfeed – a umocňuje ho i hudební podkres, pro který jsme zvolili skladbu z filmu Nekonečný příběh,“ doplňuje Řípa.

Na tvorbu kampaně vzpomíná taky kreativní ředitel agentury Triad Richard Axell: „Náš kreativní koncept vychází z faktu, že Seznam.cz je skutečně nekonečný, protože nemá žádnou patičku, což je v jistém ohledu velmi zajímavé.” Adam Špina, strategický ředitel Triadu, doplňuje: „Výběr písně Neverending Story, coby nosného assetu kampaně, není náhoda. Z výzkumů System1 víme, že pocit nostalgie je jeden z nejsilnějších kreativních odlišovačů reklamy, který dělá rozdíl v zapamatování sdělení. Zároveň v české reklamě není využití světoznámé hudby v roli podtrhnutí sdělení až tak časté. I proto máme radost, že si Seznam tuto cestu vybral.”

Kampaň poběží napříč mediatypy

Hlavní část kampaně je naplánovaná od 17. července. „Budeme využívat většinu mediatypů, v televizi nám poběží třicetivteřinové spoty na stanicích Mediaclubu a Nova Group a sponzorské vzkazy na ČT, v éteru nás posluchači uslyší na vlnách rádií zastoupených Mediaclubem i Radiohousem. V online prostoru budou k dispozici videa i statické formáty, objevíme se i v printu, na Spotify a v kinech sítě CineStar,“ uzavírá Marek Řípa.

Zdroj: blog.seznam.cz

Zadavatel
Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice.

Další články od Seznam.cz

Seznam Zprávy spustily nový Magazín SZ. Povede ho Lada Rudovská
Seznam.cz

Seznam Zprávy spustily nový Magazín SZ. Povede ho Lada Rudovská

Magazín SZ nově doplňuje zpravodajský web Seznam Zprávy o články s volnočasovými tématy, jako je cestování, architektura, historie, gastronomie či životní styl. Vedoucí redaktorkou se stala Lada Rudovská, která nastoupila do Seznam Zpráv v červnu. V minulosti pracovala na pozici šéfredaktorky magazínu Elle či byla ředitelkou lifestylových redakcí časopisů Cosmopolitan a Harper´s Bazaar.
Sport.cz chystá speciální video pořady k Letním olympijským hrám 2024
Seznam.cz

Sport.cz chystá speciální video pořady k Letním olympijským hrám 2024

Letošní sezóna vrcholových sportovních klání vrcholí. Olympijské hry v Paříži jsou pro mnoho sportovců i fanoušků tím největším z nich. Sport.cz připravuje kromě výsledků, programu a pohledů do zákulisí také dva pořady s názvy Studio Paříž a Pařížské ozvěny. Fanoušci sportu se mohou těšit i na rubriku Stalo se před lety.
Seznam Zprávy nabídnou k poslechu vybrané audioknihy
Seznam.cz

Seznam Zprávy nabídnou k poslechu vybrané audioknihy

V rámci partnerství se soutěží Audiokniha roku poskytne zpravodajský web Seznam Zprávy šestici knižních titulů v audioformátu zcela zdarma.
O chaty a chalupy je v meziročním srovnání menší zájem. Nejvýrazněji nabídkové ceny klesají v Libereckém kraji
Seznam.cz

O chaty a chalupy je v meziročním srovnání menší zájem. Nejvýrazněji nabídkové ceny klesají v Libereckém kraji

Zájem o chaty a chalupy byl na největším tuzemském realitním portále Sreality.cz v době koronavirové pandemie enormní. Tato doba je ale pryč a poptávka měřená počtem vyhledávacích dotazů se letos zatím drží i níže než v loňském roce. V meziročním srovnání došlo od začátku letošního roku k poklesu o 8 %. Na trhu pravděpodobně stále dochází ke korekci silných covidových let. Počet nabídek rekreačních objektů k prodeji se totiž meziročně zvýšil téměř ve všech krajích.
Kateřina Šafaříková posílí redakci Seznam Zpráv
Seznam.cz

Kateřina Šafaříková posílí redakci Seznam Zpráv

Nositelka Ceny Karla Havlíčka Borovského a několika Novinářských cen OSF, Kateřina Šafaříková, od srpna nastoupí do analytického týmu Seznam Zpráv, který se věnuje mapování zásadních témat z oblasti evropské i národní politiky a byznysu.
Seznam.cz se stal hlavním mediálním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Seznam.cz

Seznam.cz se stal hlavním mediálním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Internetová jednička Seznam.cz je novým hlavním mediálním partnerem letošního ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Během filmové události roku nabídne například online byznysovou debatu pod hlavičkou cyklu Česká elita.
Na Sreality.cz roste zájem o nemovitostní podíly
Seznam.cz

Na Sreality.cz roste zájem o nemovitostní podíly

Ve světě realitních transakcí je aktuálně velkým a kontroverzním tématem flipování nemovitostních podílů. Zřejmě v souvislosti se zájmem o koupi podílů o ně stoupá zájem i na realitním portále Sreality.cz. Od podzimu roku 2022 je možnost vyhledávat přímo nabídky na prodej podílů různých typů nemovitostí. „Ačkoliv poptávka měřená počtem vyhledávacích dotazů přímo po podílech zatím tvoří velmi malou část celkového objemu dotazů, které dostáváme, tak pozorujeme jasný trend rostoucího zájmu. Za prvních pět měsíců v tomto roce jsme obdrželi dvakrát více dotazů než v minulém roce za stejně dlouhé období. Nejčastěji lidé hledají podíly u domů, poté u pozemků a bytů,“ komentuje Pavel Chmelík, datový analytik Seznam.cz.
Seznam Brand Studio opět boduje. V Native Advertising Awards získalo nejvíce zlatých medailí
Seznam.cz

Seznam Brand Studio opět boduje. V Native Advertising Awards získalo nejvíce zlatých medailí

Seznam Brand Studio znovu potvrzuje svou silnou pozici na celosvětové mapě nativní reklamy. V největší mezinárodní soutěži Native Advertising Awards získalo celou řadu prestižních ocenění. Ceny za nejlepší práci v oboru se vyhlašovaly v dánské Kodani, odkud si Andy Sitta s kolegy odvážejí čtrnáct cen. Zlaté medaile reklamní studio získalo hned v šesti kategoriích, tentokrát například za nejlepší užití online médií nebo nejlepší nativní B2C kampaň.
Seznam.cz vykázal za rok 2023 tržby v celkové hodnotě 5,939 miliardy korun
Seznam.cz

Seznam.cz vykázal za rok 2023 tržby v celkové hodnotě 5,939 miliardy korun

Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, v roce 2023 nepatrně zvýšila své tržby – oproti roku 2022 vyrostly o 0,18 % na 5,939 miliardy korun. Mírně rostl i zisk před zdaněním, a to o 6,06 % na 1,362 miliardy korun.
Zahraniční byty lákají lidi ke koupi více než domy. Největší zájem je o Španělsko, Chorvatsko už má druhou pozici
Seznam.cz

Zahraniční byty lákají lidi ke koupi více než domy. Největší zájem je o Španělsko, Chorvatsko už má druhou pozici

Na největším tuzemském portále Sreality.cz byl dlouhodobě větší zájem o domy v zahraničí než o byty. Letos v březnu ale došlo ke změně a Češi nově preferují spíš byty. Nejvíc je zajímají lokality ve Španělsku, Chorvatsku a Itálii. Zájem o zahraniční nemovitosti je navzdory nedávné situaci na hypotečním trhu konstantní.