Rossmann··3 min

ROSSMANN uvádí nový spot v kampani Pečujeme s láskou

Síť drogerií ROSSMANN představuje nový reklamní spot, kterým dále rozvíjí svou strategii a navazuje na kampaně z let 2020 a 2022. Známá rodina maminky se dvěma dcerami se v něm rozroste a nový tatínek zahýbá s emocemi. Spot, který v produkci Boogie Films natočila režisérka Alice Nellis, poběží v několika verzích na kanálech televizí Nova a Prima, online na Seznam TV i na sociálních sítích od 13. března. Kampaň bude opět doplněna o nové komunikační klíčové vizuály. Za kreativou stojí stejně jako v předchozích letech agentura DDB.

Síť drogerií ROSSMANN přichází po dvou letech s novým brandovým spotem z dlouhodobé kampaně Pečujeme s láskou. Ta je veřejnosti známá především díky slůvku „Mami!“, které je stěžejním motivem všech jejích spotů.

Opět se tak setkáváme s matkou a oběma dcerami, řešit se ale budou vztahy s novými členy rodiny. Mladší dcera totiž není z nového tatínka a brášky vůbec nadšená. „Nový spot do jisté míry zobrazuje každodenní realitu dnešních tzv. patchworkových rodin, kdy si nový rodič hledá cestu k dětem svého partnera či partnerky. Tato situace nemusí být pro žádnou stranu jednoduchá, ale my se snažíme ukázat, že díky vzájemnému respektu je možné tyto nesnadné začátky překonat,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti ROSSMANN.

Obsah obrázku oblečení, osoba, Lidská tvář, text Popis byl vytvořen automaticky

„Kampaň je i letos plná opravdových každodenních emocí. I když naše postavy opět o něco dospěly a jejich životy se hodně změnily, pořád se dokážou vypořádat s každou situací, když o sebe pečují s láskou,“ dodává Klára Palmer, Chief Creative Officer DDB.

Vizitka kampaně:
Název kampaně: Pečujeme s láskou 2024
Klient: ROSSMANN
Produkce: Boogie Films
Kreativní agentura: DDB
Head of marketing: Marcela Syrovátková
Brand Manager: Jaroslav Anelt
Specialista marketingu: Alžběta Adamová
Digital marketing specialist: Tomáš Javůrek
Business director: Rostislav Novák
Project executive: Martin Tesař
Chief creative officer: Klára Palmer
Creative director: Iva Nitkulinec
Senior copywriter: Simona Luteránová
Agenturní produkce: Ondřej Martinec
Sound design: Ondřej Dvořák
Režie: Alice Nellis
Fotografie: Pavel Hejný

Odkaz na nový brandový spot zde: https://youtu.be/vaOvbOSvVHQ

Zdroj: www.rossmann.cz

Zadavatel
Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Další články od Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí
Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon
Rossmann

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu
Rossmann

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice
Rossmann

ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice

Drogerie ROSSMANN opět spojila síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel Consumer Brands a společně odstartovaly další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“. Od jeho začátku bylo v rámci České republiky vysázeno již více než 2 700 stromů, se kterými se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky. Cílem devátého ročníku je tedy společně získat finanční prostředky na pořízení dalších minimálně 400 vzrostlých stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 19. 6. do 10. 9. 2024.
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu
Rossmann

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze
Rossmann

Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze

Prodejní síť drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, pokračuje ve své expanzi. Dnes v 8:00 hod. byla slavnostně otevřena nová 2 500. zahraniční prodejna ROSSMANN mimo území Německa. Ta se nachází v 1. nadzemním podlaží ikonického OD Máj na Národní třídě v Praze. Zákazníci se zde mohou těšit nejen na bohatou nabídku drogistického zboží, sezónní produkty, ale i velice oblíbené privátní značky, jako ISANA, Babydream, enerBiO či Alterra. V prvních dnech otevření, konkrétně od 24. 6. do 30. 6. 2024 na ně navíc čeká speciální akce v podobě 20% slevy na celý nákup mimo akční nabídky.
Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR
Rossmann

Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, se stala držitelem prestižního ocenění Kincentric Nejlepší zaměstnavatel, Česká republika 2024. Stalo se tak v návaznosti na výsledky aktuálního průzkumu motivovanosti ze strany zaměstnanců, kterou realizovala společnost Kincentric.
Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není
Rossmann

Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, po březnovém uvedení nového brandového spotu přichází s propracovanou televizní reklamou na značku ISANA. Image kampaň představuje nový milník v komunikaci značky a drogerie ROSSMANN vůbec.
Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným
Rossmann

Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným

První letošní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ je za námi. Zákazníci drogerie ROSSMANN v rámci ní mohli v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB opět přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů a pomoci přerozdělit 2 000 000 Kč mezi příběhy, ve kterých figuruje nejen fyzický handicap, ale i psychická zátěž a onemocnění duše, které sice nejsou na první pohled tak patrné, ale hrají v životě člověka rovněž zásadní roli. 440 845 Kč bude použito na zlepšení mobilní aplikace FandiMat, jež slouží na pomoc maminkám samoživitelkám, za 996 553 Kč budou pořízeny invalidní vozíčky pro dvojčátka Amálku a Natálku, jejichž život ovlivnila dětská mozková obrna a 562 602 Kč směřuje na pomoc uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny.
Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík
Rossmann

Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík

Drogistická síť ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, má od 15. dubna 2024 nového vedoucího oddělení property a expanze. Stal se jím Milan Slavík.