Rossmann··6 min

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Tisková zpráva

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.

Obsah obrázku text, Písmo, logo, Grafika Popis byl vytvořen automaticky

Vše, co děláme, děláme srdcem – tohoto sloganu se ve svých krocích pevně drží drogerie ROSSMANN, která se snaží přinášet svým zákazníkům do života radost a inspiraci, ale aktivně se věnuje i otázkám ekologie, vzdělávání, dobrovolnictví a dobročinnosti. A právě s dobrými skutky ji nyní v rámci další vlny charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ mohou opět pomoci i její zákazníci. Ti mohou v daném období v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat pro příběh, který je osloví nejvíce. Jeden bod představuje jeden hlas a hlasovat je možné opakovaně, a to i pro všechny příběhy najednou.

„Letos na podzim se opět společně pokusíme v rámci další vlny našeho charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ otočit list v příbězích, které s sebou přináší určitý životní handicap. Nezáleží, zda se jedná o fyzické či dušení strádání, obě tyto kategorie si zaslouží naši pozornost a péči. Ta druhá o to více, protože na první pohled není vidět,“ komentuje Olga Stanley, manažerka komunikace sítě drogerií ROSSMANN.

Lepší život pro Vojtíška

Vojtíšek je skoro pětiletý chlapeček, o kterého jeho maminka pečuje sama. U maminky v bříšku byl zcela bez obtíží a až na lehkou těhotenskou cukrovku byly nejlepší výsledky. Při vyvolávaném porodu, který nakonec po více než devíti marných hodinách skončil císařským řezem, se zjistilo, že Vojta je nejen mnohem větší, než lékaři předpokládali, ale má také omotaný pupečník kolem krku. Na svět tak přišel úplně modrý, silně přidušený a plný plodové vody. Časem se ukázalo, že Vojta trpí mentální retardací v oblasti řeči a lehké motoriky, hypotonií kloubů a svalstva, ve dvou a půl letech se navíc potvrdil i dětský autismus. Hlasujte a svými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB přispějte nejen na opravu Vojtíškových zoubků, ale i na zkvalitnění místa, ve kterém se potřebuje pohybovat.

Ošetřovací materiál pro Lukáška

Lukášek se narodil s nemocí motýlích křídel. Po narození mu chyběla na obou nožičkách kůže od lýtek dolů a další puchýřky přibývaly. Období, které má být spojené s láskou a radostí z nového života, tak pro rodiče znamenalo nepředstavitelný stres, bolest a slzy. Ve specializovaném EB Centru v Brně se setkali s pacientskou organizací DEBRA ČR, která se stala pro rodinu velkou oporou. Pomohla najít cestu postupného smiřování se s realitou a pomáhá i prakticky, např. s nákupem potřebného množství dezinfekcí, hojivých gelů a ošetřovacího materiálu, které jsou to nejdůležitější pro Lukáškovo ošetřování. Hlasujte a svými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB přispějte na dezinfekce, masti, krémy a další ošetřovací materiály pro Lukáška a jeho kamarády.

Bezplatná duševní podpora pro děti a dospívající

Každý měsíc se na Lince bezpečí sejde 10 000 dětských příběhů. Konzultanti řeší s dětmi třeba ta trápení, se kterými se bojí svěřit svým rodičům, protože mají strach z jejich reakce. „Děkuji, že jste mne brali vážně… brečela jsem, že někoho zajímá, jak mi skutečně je…” I taková zpětná vazba se schází na Lince bezpečí. V posledních letech skokově přibývá dětí, které se sebepoškozují nebo myslí na sebevraždu. V těch nejzávažnějších případech Linka spolupracuje s Toxikologicko-informačním střediskem a záchrannou službou. Pomozte nám zajistit fungování Linky bezpečí, na kterou se děti a dospívající mohou obrátit 24/7 zcela zdarma. Využít ji mohou i při čekání na objednání k dalším specialistům péče o duševní zdraví. Hlasujte a svými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB přispějte na provoz Linky bezpečí, aby mohla i nadále poskytovat rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.

Projekt KDE SRDCE POMÁHÁ je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN – A život je krásnější. Více informací o charitativním projektu naleznete na webu www.rossmann.cz/pomahame a na sociálních sítích společnosti.

Zdroj: www.rossmann.cz

Další články

Další články od Rossmann

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
| Rossmann
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.
| Rossmann
Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Korejská kosmetika klade velký důraz na komplexní péči o pleť s cílem zlepšit její zdraví a přirozený vzhled. Díky své vysoké kvalitě a dostupné ceně se proto tyto produkty staly mimořádně populárními po celém světě. Pro pořádnou zásobu korejské kosmetiky už nemusíte cestovat do zahraničí, ale stačí se vydat do nejbližší drogerie ROSSMANN či využít možnosti online nákupu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Vybírat můžete z produktů od více než 20 korejských značek, které najdete exkluzivně v síti ROSSMANN.
| Rossmann
Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Čas dovolených a prázdnin je za námi a vy máte pocit, že v každodenním shonu nemáte čas na složité beauty rituály? Nevadí! I s minimálním úsilím můžete vaši pleť a vlasy bez ohledu na počasí za oknem doslova rozzářit. Drogerie ROSSMANN v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu a přináší několik tipů na produkty, které vám usnadní péči o vzhled nejen nyní, ale po celý rok.
| Rossmann
ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
| Rossmann
Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Svým dětem chceme dát vždy to nejlepší, ať už jde o velké věci jako je pozornost a láska, nebo o detaily jako jsou produkty pro každodenní péči a spokojenost. Drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, přichází s několika tipy na oblíbené produkty i novinky privátní značky Babydream přinášející nejlepší kvalitu za příznivé ceny, což potvrzuje i celá řada výsledků s hodnocením velmi dobré a dobré od nezávislého německého časopisu pro spotřebitele Öko-Test stejně jako zisky ocenění Volba spotřebitelů.
| Rossmann
Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
| Rossmann
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
| Rossmann
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
| Rossmann