Rossmann··6 min

ROSSMANN spouští další vlnu svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Psychické problémy si nevybírají a čím dál častěji potkávají také děti. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, které je problematika péče o mysl i tělo a podpora relaxace a psychické vyrovnanosti velmi blízká. Ode dneška 10. 4. až do 7. 5. 2024 tak mohou členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB proměnit své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 2 000 000 Kč mezi tři vybrané příběhy, kde smutek, rozbitá duše a psychická nepohoda hrají velkou roli. Ať už se jedná o pomoc maminkám samoživitelkám skrze zlepšení mobilní aplikace FandiMat, pořízení invalidních vozíčků pro dvojčátka Amálku a Natálku, jejichž život ovlivnila dětská mozková obrna či pomoc při uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny.

Krása je pomáhat si navzájem. Toho se drží drogerie ROSSMANN, která i v roce 2024 spouští další ročník svého úspěšného charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. O tom, jak bude rozdělena částka 2 000 000 korun rozhodují opět zákazníci, kteří mohou v daném období v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat pro příběh, který je osloví nejvíce. Jeden bod představuje jeden hlas a hlasovat je možné opakovaně, a to pro všechny příběhy.

„Jsme si vědomi, že bolavá duše není stigma ani ostuda a psychická onemocnění si zaslouží stejnou pozornost a péči jako ty ostatní. A tak v rámci letošní první vlny charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ představujeme našim zákazníkům tři příběhy, kde i psychická pohoda a duševní zdraví hrají velkou roli. My pevně věříme, že se nám i v těchto případech s aktivní podporou našich milých zákazníků podaří efektivně pomoci,“ komentuje Olga Stanley, manažerka komunikace sítě drogerií ROSSMANN.

FandiMat – aplikace, která pomůže darovat věci potřebným

Aplikaci FandiMat využívá už několik tisíc lidí a propojuje tak ty, kteří chtějí pomáhat, s těmi, kteří takovou pomoc potřebují – ať už jde o samoživitelky, seniory a seniorky, rodiny v nouzi, handicapované nebo konkrétní neziskové organizace a jejich klientky a klienty. Díky FandiMatu se zatím podařilo propojit stovky lidí a doručit pomoc tam, kde je tolik potřeba. Zároveň FandiMat podporuje udržitelnost tím, že starším věcem dává nový život a smysl. Pomozte nám naplnit naši vizi a podpořte aplikaci materiální pomoci FandiMat. Díky vaší podpoře v aplikaci ROSSMANN CLUB bude možné aplikaci dále provozovat a vylepšit její fungování tak, aby sloužila ještě většímu počtu lidí a propojovala snadněji ty, kteří pomoc nabízejí, s těmi, kteří ji potřebují. Děkujeme, že fandíte s námi!

Invalidní vozíčky pro dvojčátka

Amálka a Natálka jsou šestileté holčičky, které měly těžký start do života. Ačkoli bylo mamince od počátku těhotenství špatně, všechna vyšetření byla vždy v pořádku. Do okamžiku akutních problémů spojených s krvácením a předčasného narození holčiček v 29. týdnu s porodní váhou jen lehce přes kilo. Ačkoli se holky o svůj život popraly, po půl roce se rodiče dozvěděli jejich diagnózu – dětská mozková obrna. Rodiče nyní pro dvojčátka shánějí finanční pomoc na pořízení invalidních vozíčků, na které mají podle pojišťovny nárok až za dva roky a jejich koupě přesahuje finanční možnosti rodiny. Pomozte v aplikaci ROSSMANN CLUB podpořit nákup invalidních vozíků, které by poskytly Amálce a Natálce nejen větší komfort, ale především možnost lépe se zapojit do běžných denních aktivit a být více samostatné.

Uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny

Sestry Eliška a Gábina se ocitly v důsledku neutěšené situace a vztahů v rodině na pokraji duševní propasti. 11letá Eliška je tichá a ostýchavá dívka. Má jediné přání, aby její maminka a sestra byly v pořádku. Dnes 18letá Gábina trpí již 3 roky duševním onemocněním – od 15 let bojovala s anorexií, která ji málem stála život. Na poslední chvíli byla hospitalizována, ke všemu se však bohužel přidaly další diagnózy, úzkosti a deprese. S mladší Eliškou je možné ještě pracovat, aby se její psychické zdraví nedostalo do nevratného stavu jako u její starší sestry. Ačkoliv maminka Anna zůstala s dcerami sama a také má zdravotní problémy, snaží se svým dcerám dopřát maximum a doufá, že díky odborné pomoci všechny dosáhnou stabilizace jejich psychického stavu. Zaujal vás tento příběh? Dívky potřebují psychoterapie, nutriční poradenství a další terapie, které by vedly ke stabilizaci jejich duševního stavu. Hlasujte a svými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB přispějte na zajištění lepší kvality života skrze duševní péči, aby dívky našly tolik potřebnou podporu a mohly mít krásnější život.

Projekt KDE SRDCE POMÁHÁ je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN – A život je krásnější. Více informací o charitativním projektu naleznete na webu www.rossmann.cz/pomahame a na sociálních sítích společnosti.

Zdroj: www.rossmann.cz

Zadavatel
Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Další články od Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí
Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon
Rossmann

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu
Rossmann

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice
Rossmann

ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice

Drogerie ROSSMANN opět spojila síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel Consumer Brands a společně odstartovaly další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“. Od jeho začátku bylo v rámci České republiky vysázeno již více než 2 700 stromů, se kterými se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky. Cílem devátého ročníku je tedy společně získat finanční prostředky na pořízení dalších minimálně 400 vzrostlých stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 19. 6. do 10. 9. 2024.
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu
Rossmann

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze
Rossmann

Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze

Prodejní síť drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, pokračuje ve své expanzi. Dnes v 8:00 hod. byla slavnostně otevřena nová 2 500. zahraniční prodejna ROSSMANN mimo území Německa. Ta se nachází v 1. nadzemním podlaží ikonického OD Máj na Národní třídě v Praze. Zákazníci se zde mohou těšit nejen na bohatou nabídku drogistického zboží, sezónní produkty, ale i velice oblíbené privátní značky, jako ISANA, Babydream, enerBiO či Alterra. V prvních dnech otevření, konkrétně od 24. 6. do 30. 6. 2024 na ně navíc čeká speciální akce v podobě 20% slevy na celý nákup mimo akční nabídky.
Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR
Rossmann

Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, se stala držitelem prestižního ocenění Kincentric Nejlepší zaměstnavatel, Česká republika 2024. Stalo se tak v návaznosti na výsledky aktuálního průzkumu motivovanosti ze strany zaměstnanců, kterou realizovala společnost Kincentric.
Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není
Rossmann

Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, po březnovém uvedení nového brandového spotu přichází s propracovanou televizní reklamou na značku ISANA. Image kampaň představuje nový milník v komunikaci značky a drogerie ROSSMANN vůbec.
Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným
Rossmann

Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným

První letošní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ je za námi. Zákazníci drogerie ROSSMANN v rámci ní mohli v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB opět přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů a pomoci přerozdělit 2 000 000 Kč mezi příběhy, ve kterých figuruje nejen fyzický handicap, ale i psychická zátěž a onemocnění duše, které sice nejsou na první pohled tak patrné, ale hrají v životě člověka rovněž zásadní roli. 440 845 Kč bude použito na zlepšení mobilní aplikace FandiMat, jež slouží na pomoc maminkám samoživitelkám, za 996 553 Kč budou pořízeny invalidní vozíčky pro dvojčátka Amálku a Natálku, jejichž život ovlivnila dětská mozková obrna a 562 602 Kč směřuje na pomoc uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny.
Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík
Rossmann

Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík

Drogistická síť ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, má od 15. dubna 2024 nového vedoucího oddělení property a expanze. Stal se jím Milan Slavík.