Raiffeisenbank spustila zakládání účtů pro firmy online

|

Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online. Funkcionalita je odpovědí na zpětnou vazbu od klientů, kteří preferují možnost zakládat účty z pohodlí domova bez nutnosti návštěvy pobočky. Proces sjednání účtu zabere méně než 10 minut.

Online proces je dostupný pro nové i stávající klienty Raiffeisenbank. Klienti nyní mohou online založit účty pro vybrané právní formy i s využitím BankiD, což je možnost eliminující potřebu odesílání ověřovací platby či skenování dokumentů.

K dispozici online jsou právnickým osobám všechny aktuálně nabízené typy účtů pro podnikatele.

„Digitalizace procesů bankovního onboardingu je dlouhodobý trend. Vidíme silnou poptávku po možnosti online zakládání účtů pro firmy, zejména ty s jednoduchou strukturou. Více než 90 % žádostí přichází od firem s jedním jednatelem

a jednoduchou vlastnickou strukturou," říká Petr Šíma, manažer digitálních akvizic

a prodejů Raiffeisenbank.

Online proces založení účtu je velmi efektivní a průměrná žádost je zpracována za méně než 10 minut. Služba je navržena tak, aby byla co nejsnazší a co nejvíce přístupná pro klienty zakládající účet jednoduché společnosti s ručením omezeným. Právě tuto skupinu je banka schopna obsloužit plně online.

Více informací

Zdroj: www.rb.cz

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank je opět Oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. V letošní kampani se současně stává „Hrdým partnerem Mistrů světa ve fandění“

Po devíti letech se Mistrovství světa v ledním hokeji znovu odehraje v Česku a Raiffeisenbank se zhostí role Oficiálního sponzora Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024, Česko. Fandit chce nejen hokejistům, ale i fanouškům, protože Česko je právem považováno za mistra světa ve fandění. Klienti získají Mistrovské slevy a budou moct hrát o vstupenky na vybrané zápasy.

Raiffeisen BANK

Za první čtvrtletí 2024 vykázala Raiffeisenbank zisk ve výši 1 401 milionů korun

„Ve spolupráci s klienty neustále zlepšujeme naše služby tak, aby byly stále více snadné, přehledné a pohodlné. Skutečnost, že patříme mezi lídry v digitalizaci bankovních služeb na trhu, potvrzuje fakt, na který jsem mimořádně hrdý. Zatímco před 10 lety probíhal kontakt klientů s bankou v naprosté většině případů na pobočce nebo u bankomatu, dnes je tento poměr přesně opačný. Řečí čísel tvoří podíl digitálních interakcí našich klientů s bankou 96 % z celkového počtu všech interakcí. To dokazuje, že jdeme správným směrem a naši klienti to oceňují,” říká Igor Vida, předseda představenstva a generální ředitel Raiffeisenbank, a dodává: „Většina z těchto digitálních interakcí probíhá prostřednictvím mobilního bankovnictví. Proto jsme připraveni věnovat se jeho vývoji intenzivně i nadále.”