Raiffeisenbank je opět Oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. V letošní kampani se současně stává „Hrdým partnerem Mistrů světa ve fandění“

|

Po devíti letech se Mistrovství světa v ledním hokeji znovu odehraje v Česku a Raiffeisenbank se zhostí role Oficiálního sponzora Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024, Česko. Fandit chce nejen hokejistům, ale i fanouškům, protože Česko je právem považováno za mistra světa ve fandění. Klienti získají Mistrovské slevy a budou moct hrát o vstupenky na vybrané zápasy.

Po březnové soutěži o vstupenky s investiční aplikací pokračuje Raiffeisenbank v obdarovávání fanoušků i v dubnu a květnu. Noví i stávající klienti, stejně jako široká veřejnost, budou moci vyhrát vstupenky na MS IIHF v ledním hokeji 2024, fandící předměty, a navíc získat vlastní hokejovou kartičku nebo Mistrovské slevy v RB Clubu.

Ochuzení nebudou ani fanoušci, kteří se klienty Raiffeisenbank teprve chtějí stát. Pokud si založí v bance nový osobní nebo podnikatelský účet nebo stavební spoření v období od 2. do 26. května, budou mít možnost také využít Mistrovské slevy v RB Clubu. Pokud otevření účtu nebo spoření stihnou do 19. května, mohou se navíc zařadit do slosování o vstupenky na MS IIHF v ledním hokeji 2024. Tím ale podpora fanoušků nekončí. V případě založení výše uvedených produktů na pobočce Raiffeisenbank budou mít noví klienti navíc možnost setřít výherní los a přímo na místě tak získat hokejovou šálu, dres nebo placku. Tyto předměty mají navíc speciální design z kolekce Raiffandíme. Další předměty v tomto designu budou fanoušci moci získat ve vybraných městech a oficiálních Fanzonách Praha Aréna a Ostrava Aréna.

„Propagujeme Raiffeisenbank jako Oficiálního sponzora Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 s vědomím toho, že přivítáme nejlepší fanoušky na světě. Poslední mistrovství světa v ledním hokeji se v Česku konalo v roce 2015, kdy bylo dosaženo dvou návštěvnických rekordů. Přes 700 tisíc diváků celkově a průměrná návštěva na zápase přes 11 tisíc diváků. Jako banka chceme s našimi klienty držet za jeden provaz jako tým, ať jsou skalními fanoušky ledního hokeje anebo je jen baví atmosféra MS IIHF v ledním hokeji 2024. Zábava to bude pro všechny, hokej je v Česku populární a my u fandění chceme být s co nejvíce našimi klienty,“ říká Markéta Křížková, expert marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Kreativní koncept kampaně Raiffeisenbank připravila agentura LOOSERS.

Více informací k celé naší hokejové kampani naleznou klienti i veřejnost na webu Raiffandíme.cz, kde se mohou rovněž registrovat do soutěží o vstupenky na vybrané zápasy.

Zdroj: www.rb.cz

Raiffeisen BANK

Za první čtvrtletí 2024 vykázala Raiffeisenbank zisk ve výši 1 401 milionů korun

„Ve spolupráci s klienty neustále zlepšujeme naše služby tak, aby byly stále více snadné, přehledné a pohodlné. Skutečnost, že patříme mezi lídry v digitalizaci bankovních služeb na trhu, potvrzuje fakt, na který jsem mimořádně hrdý. Zatímco před 10 lety probíhal kontakt klientů s bankou v naprosté většině případů na pobočce nebo u bankomatu, dnes je tento poměr přesně opačný. Řečí čísel tvoří podíl digitálních interakcí našich klientů s bankou 96 % z celkového počtu všech interakcí. To dokazuje, že jdeme správným směrem a naši klienti to oceňují,” říká Igor Vida, předseda představenstva a generální ředitel Raiffeisenbank, a dodává: „Většina z těchto digitálních interakcí probíhá prostřednictvím mobilního bankovnictví. Proto jsme připraveni věnovat se jeho vývoji intenzivně i nadále.”

Raiffeisen BANK

Studenti a děti mohou nyní v Raiffeisenbank získat odměnu 555 Kč na svůj nově založený účet

Při založení AKTIVNÍHO účtu pro studenty a děti v období od 2. května do 15. června připíše Raiffeisenbank do začátku novému klientovi na účet 555 Kč, pokud alespoň jednou zaplatí kartou do 30. června. Odměna 555 Kč čeká na nezletilé školáky, kteří si založí účet společně s rodiči, stejně tak na plnoleté studenty, kteří si mohou účet snadno zřídit sami online.