Po devíti letech se Mistrovství světa v ledním hokeji znovu odehraje v Česku a Raiffeisenbank se zhostí role Oficiálního sponzora Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024, Česko. Fandit chce nejen hokejistům, ale i fanouškům, protože Česko je právem považováno za mistra světa ve fandění. Klienti získají Mistrovské slevy a budou moct hrát o vstupenky na vybrané zápasy.
Po březnové soutěži o vstupenky s investiční aplikací pokračuje Raiffeisenbank v obdarovávání fanoušků i v dubnu a květnu. Noví i stávající klienti, stejně jako široká veřejnost, budou moci vyhrát vstupenky na MS IIHF v ledním hokeji 2024, fandící předměty, a navíc získat vlastní hokejovou kartičku nebo Mistrovské slevy v RB Clubu.
Ochuzení nebudou ani fanoušci, kteří se klienty Raiffeisenbank teprve chtějí stát. Pokud si založí v bance nový osobní nebo podnikatelský účet nebo stavební spoření v období od 2. do 26. května, budou mít možnost také využít Mistrovské slevy v RB Clubu. Pokud otevření účtu nebo spoření stihnou do 19. května, mohou se navíc zařadit do slosování o vstupenky na MS IIHF v ledním hokeji 2024. Tím ale podpora fanoušků nekončí. V případě založení výše uvedených produktů na pobočce Raiffeisenbank budou mít noví klienti navíc možnost setřít výherní los a přímo na místě tak získat hokejovou šálu, dres nebo placku. Tyto předměty mají navíc speciální design z kolekce Raiffandíme. Další předměty v tomto designu budou fanoušci moci získat ve vybraných městech a oficiálních Fanzonách Praha Aréna a Ostrava Aréna.
„Propagujeme Raiffeisenbank jako Oficiálního sponzora Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 s vědomím toho, že přivítáme nejlepší fanoušky na světě. Poslední mistrovství světa v ledním hokeji se v Česku konalo v roce 2015, kdy bylo dosaženo dvou návštěvnických rekordů. Přes 700 tisíc diváků celkově a průměrná návštěva na zápase přes 11 tisíc diváků. Jako banka chceme s našimi klienty držet za jeden provaz jako tým, ať jsou skalními fanoušky ledního hokeje anebo je jen baví atmosféra MS IIHF v ledním hokeji 2024. Zábava to bude pro všechny, hokej je v Česku populární a my u fandění chceme být s co nejvíce našimi klienty,“ říká Markéta Křížková, expert marketingové komunikace Raiffeisenbank.
Kreativní koncept kampaně Raiffeisenbank připravila agentura LOOSERS.
Více informací k celé naší hokejové kampani naleznou klienti i veřejnost na webu Raiffandíme.cz, kde se mohou rovněž registrovat do soutěží o vstupenky na vybrané zápasy.
Zdroj: www.rb.cz