Raiffeisen BANK··3 min

Raiffeisenbank je nejlepší bankou v oblasti jednání poradce s klientem při poskytování nových hypotečních úvěrů

Raiffeisenbank se v rámci mystery shoppingové studie, zaměřené na poskytování nových hypotečních úvěrů, umístila na prvním místě v oblasti jednání poradce s klientem. V celkovém žebříčku se dělí o druhé místo společně s Komerční bankou, od vítězné banky ji dělí 2 %. Dle mystery shopperů se poradci Raiffeisenbank mohou pochlubit mimo jiné produktovými znalostmi a nabídkou dalších produktů. Data vyplývají z červnového měření společnosti MARKET VISION.

V průzkumu realizovaném formou mystery shoppingu se Raiffeisenbank ziskem 72 % umístila na sdíleném druhém místě v posuzování kvality poskytování nových hypotečních úvěrů. Zahrnuty byly aspekty jako orientace na webových stránkách, zpětný kontakt po rozhovoru na infolince, vzhled pobočky, analýza primárních potřeb, nabídka následného řešení a další. Právě v oblasti jednání poradce s klientem, do které patří i konzultace řešení, obsadila Raiffeisenbank první příčku.

„Těší mě, že jsme uspěli v kategorii, na kterou se na hypotečních centrech Raiffeisenbank zaměřujeme, a tou je řádná identifikace potřeb klienta a následná nabídka vhodného řešení. To jsou totiž oblasti, kvůli kterým nás, odborníky, klient vyhledává, a ve kterých očekává, že mu pomůžeme,“ říká Pavel Borek, ředitel hypotečních center Raiffeisenbank.

Analýza primárních potřeb byla nezávislými mystery shoppery posouzena jako o 18 % lepší než trh a taktéž s náskokem 13 % před druhou nejlepší bankou. Ve více než čtvrtině případů (26 %) se konzultanti Raiffeisenbank ptají častěji na klientem požadovanou výši měsíční splátky. Na pravidelné měsíční výdaje klienta míří otázky dokonce ve 31 % případech častěji, než u ostatních bank.

Klíčovým faktorem při posuzování kvality jednání poradce s klientem bylo také zhodnocení nabídky řešení, kde je Raiffeisenbank o 12 % lepší než trh. Dramatický rozdíl je zejména v prezentování výhod hlavního produktu, zde průzkum zaznamenal o 32 % lepší výsledek, než je hodnota trhu. Spolu s primárním produktem byla posuzována i schopnost nabízet sekundární produkty, kdy zejména nabídka pojištění schopnosti splácet ve výsledcích vykázala 21% náskok před trhem.

„Mám radost, že jsme prokázali, že v hypoteční síti Raiffeisenbank pracují příjemní, komunikativní lidé s vysokou odborností a tahem na branku, kteří mají klienta na prvním místě a poskytují mu v porovnání s trhem nadstandardní poradenství. Být tu pro klienta a poskytovat mu služby v 5* standardu, rychle, jednoduše a profesionálně, je samozřejmě nejen v hypotečních centrech náš dlouhodobý cíl,“ doplňuje Pavel Borek.

Co se týče subjektivního hodnocení mystery shopperů, všichni posuzovaní zaměstnanci vyvolali v potenciálních klientech dojem, že je poradci rádi vidí a chtějí jim pomoci. Stejně tak celkové hodnocení spokojenosti dopadlo pro Raiffeisenbank pozitivním výsledkem. V obecném hodnocení trhu se ukázalo, že 10 % klientů odešlo nespokojeno, zatímco v případě Raiffeisenbank všichni klienti uvedli, že jejich návštěva zanechala ryze kladný pocit.

Zdroj: www.rb.cz

Zadavatel
Raiffeisen BANK

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank je finanční instituce působící v Česku od roku 1993. Patří do skupiny Raiffeisen, již založil německý filantrop Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a jejím hlavním akcionářem je rakouská Raiffeisen Bank International AG. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou na českém trhu a provozuje asi 130 poboček a klientských center.

Další články od Raiffeisen BANK

Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví
Raiffeisen BANK

Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Pro 68 % Čechů je mobilní bankovnictví pomocníkem při finančním plánování. Lidé do 34 let s tím souhlasí v 75 % případů. Vyplývá to z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
Raiffeisenbank nabízí nižší úrokovou sazbu při financování energeticky úsporného bydlení
Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank nabízí nižší úrokovou sazbu při financování energeticky úsporného bydlení

Raiffeisenbank v rámci pravidelné kampaně Hypodny tentokrát nabízí zvýhodněnou úrokovou sazbu při sjednání Odpovědné hypotéky a slevu na pojištění nemovitosti. Součástí akce je i odhad nemovitosti zdarma.
Akce 6x500 Kč k založení účtu a 3x300 Kč pro nezletilé studenty je zpět, Raiffeisenbank odměňuje nové aktivní klienty
Raiffeisen BANK

Akce 6x500 Kč k založení účtu a 3x300 Kč pro nezletilé studenty je zpět, Raiffeisenbank odměňuje nové aktivní klienty

Pro nové klienty připravila Raiffeisenbank znovu akci 6x500 Kč při založení běžného účtu. Nezletilým studentům připíše kapesné 3x300 Kč, pokud jim jejich rodiče založí AKTIVNÍ účet bez poplatku. Pro finanční odměnu stačí kartou během měsíce aktivně platit.
Hypotékový mystery shopping vyhrála Raiffeisenbank, získala nejlepší hodnocení kvality obsluhy
Raiffeisen BANK

Hypotékový mystery shopping vyhrála Raiffeisenbank, získala nejlepší hodnocení kvality obsluhy

V pravidelné mystery shopping studii společnosti Market Vision získala Raiffeisenbank nejvyšší hodnocení (75 %). Předmětem srovnání byla úroveň kvality obsluhy potenciálních zájemců o hypoteční úvěr, meziročně si Raiffeisenbank polepšila o deset procentních bodů.
Změněný nadpis
Raiffeisen BANK

Změněný nadpis

Tady je doplněn úvodní text, který Editor dostal jako součást zadán pro vytvoření nové stránky.
Za první pololetí 2024 poskytla Raiffeisen stavební spořitelna úvěry ve výši 4,7 miliardy korun
Raiffeisen BANK

Za první pololetí 2024 poskytla Raiffeisen stavební spořitelna úvěry ve výši 4,7 miliardy korun

• Objem poskytnutých úvěrů klientům ve výši 4,7 mld. Kč (o 35 % více ve srovnání se stejným obdobím loňského roku).
Za první pololetí 2024 vykázala Raiffeisenbank zisk ve výši 3,04 miliardy korun
Raiffeisen BANK

Za první pololetí 2024 vykázala Raiffeisenbank zisk ve výši 3,04 miliardy korun

• Objem poskytnutých úvěrů klientům ve výši 373 miliard Kč (meziroční nárůst o 4,9 %)
Raiffeisenbank získala prestižní ocenění za svou novou platformu pro poskytování retailových úvěrů. Klientskou žádost dokáže posoudit za 28 sekund
Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank získala prestižní ocenění za svou novou platformu pro poskytování retailových úvěrů. Klientskou žádost dokáže posoudit za 28 sekund

Raiffeisenbank během posledních dvou let vyvinula novou IT platformu, která výrazně usnadňuje posouzení situace klientů žádajících o úvěr. Díky této inovaci se dříve zdlouhavé procesy zkracují na necelou půlminutu. Platforma byla letos oceněna v soutěži Digital CX Awards 2024 za mimořádně pozitivní digitální zákaznickou zkušenost. Raiffeisenbank používá platformu pro zpracování žádostí o spotřebitelské úvěry, kreditní karty a kontokorent v mobilním a internetovém bankovnictví, ale také pro žádosti zadané klienty přes webové stránky banky.
Nejlepší českou bankou pro korporátní klienty je Raiffeisenbank
Raiffeisen BANK

Nejlepší českou bankou pro korporátní klienty je Raiffeisenbank

Raiffeisenbank zvítězila v kategorii Nejlepší banka pro korporátní klienty v mezinárodní soutěži Euromoney Awards for Excellence 2024. Soutěž má tradici přes třicet let a vítěz v daných kategoriích je vždy vyhlašován jako nejlepší z daného regionu.
Správa spořicích cílů a snadné vrácení omylem odeslané platby – Raiffeisenbank přináší novinky v aplikaci
Raiffeisen BANK

Správa spořicích cílů a snadné vrácení omylem odeslané platby – Raiffeisenbank přináší novinky v aplikaci

Raiffeisenbank přináší nové funkcionality v mobilním bankovnictví, mají zlepšit uživatelský komfort a rozšířit možnosti správy financí. Mezi novinkami uživatelé najdou cíle spořicího účtu, rozšířený servis půjček nebo vrácení omylem odeslané platby.