Raiffeisen BANK··4 min

Raiffeisenbank je na českém trhu 30 let. Začínala s 39 zaměstnanci, dnes obsluhuje 1,9 milionu klientů

Raiffeisen BANK

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank je finanční instituce působící v Česku od roku 1993. Patří do skupiny Raiffeisen, již založil německý filantrop Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a jejím hlavním akcionářem je rakouská Raiffeisen Bank International AG. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou na českém trhu a provozuje asi 130 poboček a klientských center.

Tisková zpráva

Raiffeisenbank vstoupila na český trh před 30 lety, v roce 1993. Začínala se dvěma pobočkami, v Praze a Českých Budějovicích, s 39 zaměstnanci. Nyní skupina Raiffeisen v České republice obsluhuje 1,9 milionu klientů a zaměstnává více než 3 600 zaměstnanců.

„Za třicet let jsme vybudovali čtvrtou největší bankovní skupinu v České republice s 1,9 milionem klientů a několik posledních let rosteme rychleji než jakákoliv jiná banka na českém trhu. Nejčastěji ze všech bank jsme za tu dobu získali ocenění pro klientsky nejpřívětivější banku a naši klienti jsou jedni z nejspokojenějších na českém trhu. Naše služby a produkty vyvíjíme a testujeme v přímé spolupráci s našimi klienty, patříme mezi lídry v oblasti digitalizace bankovních služeb i odpovědného bankovnictví. Nic z toho by nebylo možné bez našich klientů a zaměstnanců,“ říká Igor Vida, generální ředitel a předseda představenstva Raiffeisenbank.

Kvalitu služeb Raiffeisenbank potvrzují získaná domácí i mezinárodní ocenění. Mezi ta nejcennější patří jedenáct ocenění za posledních deset let v soutěži o Nejlepší banku a o Klientsky nejpřívětivější banku roku.

V posledních letech Raiffeisenbank přivádí nejvíce klientů ze všech českých bank, ale dlouhodobě roste i díky schopnosti integrace jiných finančních institucí nebo jejich klientů. Touto cestou se s Raiffeisenbank spojily eBanka, Zuno Bank, Raiffeisen stavební spořitelna a Equa bank. Raiffeisenbank zároveň v minulosti převzala retailovou klientelu Citibank nebo ING.

„Rád bych na tomto místě poděkoval všem našim klientům za jejich přízeň. Je pro nás nesmírně povzbuzující, hluboce si jí vážíme a vždy budeme pracovat na tom, abychom si ji zasloužili i v budoucnu,“ dodává Igor Vida.

Raiffeisenbank je jedním z lídrů v digitalizaci bankovnictví, a to už od převzetí eBanky, první čistě online banky v České republice. I dnes mezi prvními představuje novinky v online bankovnictví, jakými jsou například Bank iD, špičkové zabezpečení nebo nejrychleji se rozvíjející mobilní aplikace na trhu. Stejně tak podporuje digitalizaci i pro své zaměstnance, kterým mimo jiné umožňuje plnohodnotnou práci z domova.

Raiffeisenbank patří i mezi průkopníky v oblasti odpovědného bankovnictví. Jako první finanční instituce ve střední a východní Evropě vydala v roce 2021 zelený dluhopis v objemu 350 mil. EUR a v lednu 2023 navázala vydáním udržitelných dluhopisů v hodnotě dalších 500 mil. EUR. Pro firmy nabízí ESG poradenství a specializované produkty. Dlouhodobě podporuje téma diverzity a žen na manažerských pozicích. V oblasti společenské odpovědnosti je Raiffeisenbank od roku 2017 hrdým generálním partnerem Národního divadla a aktivně už od jejího vzniku podporuje organizaci Dobrý Anděl pomáhající rodinám v nouzi. Systematicky podporuje finanční gramotnost dětí a veřejnosti ve spolupráci s webem Zlatka.in nebo v rámci projektu Bankéři do škol.

„V pátek 5. května budou slavnostně vyzdobeny pobočky banky a každý příchozí klient dostane malou pozornost pro hezčí den. Narozeniny oslavíme i se zaměstnanci na celobankovním setkání, kde výročí 30 let na českém trhu spojíme s 30. výročím přelomového alba skupiny Lucie mimořádným koncertem této kapely. Další akce jsme připravili pro naše klienty i pro novináře,“ uvádí Tereza Kaiseršotová, tisková mluvčí Raiffeisenbank.

Časová osa

Zdroj: www.rb.cz

Další články

Další články od Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Děti si díky projektu od Raiffeisenbank nově vyzkouší gamifikovanou metodu výuky finanční gramotnosti. V prostředí Minecraft Education budou plnit úkoly, které je mají obeznámit s fungováním úroků, rozpočtu nebo kybernetickou bezpečností. Hra je určena pro školní výuku i pro individuální využití doma.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Jako druhá banka v Česku nabízí Raiffeisenbank kromě zavedených druhů transakcí také platby pro další nositelná zařízení. Nově je spouští pro Mastercard karty a operační systém Android. Dohromady se stávajícími způsoby placení nabízí nejširší výběr možností ze všech bank.
| Raiffeisen BANK
Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Raiffeisenbank představuje novinky ve své mobilní aplikaci, které zahrnují jak estetické, tak funkční vylepšení.
| Raiffeisen BANK
Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Akce na Minutovou půjčku od Raiffeisenbank nabízí první tři měsíce půjčky bez úroků. Pomůže tak všem, kteří zrovna potřebují rychlé prostředky do výše maximálně 1,2 miliony a rozhodnou se pro půjčku od bankovní společnosti. Pro získání výhody stačí Minutovou půjčku sjednat do konce října.
| Raiffeisen BANK
Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Povodně v uplynulých dnech zasáhly mnoho lidí a rodin napříč regiony po celé České republice. Skupina Raiffeisenbank se proto rozhodla pro okamžitou pomoc.
| Raiffeisen BANK
Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Pro 68 % Čechů je mobilní bankovnictví pomocníkem při finančním plánování. Lidé do 34 let s tím souhlasí v 75 % případů. Vyplývá to z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank nabízí nižší úrokovou sazbu při financování energeticky úsporného bydlení

Raiffeisenbank nabízí nižší úrokovou sazbu při financování energeticky úsporného bydlení

Raiffeisenbank v rámci pravidelné kampaně Hypodny tentokrát nabízí zvýhodněnou úrokovou sazbu při sjednání Odpovědné hypotéky a slevu na pojištění nemovitosti. Součástí akce je i odhad nemovitosti zdarma.
| Raiffeisen BANK
Akce 6x500 Kč k založení účtu a 3x300 Kč pro nezletilé studenty je zpět, Raiffeisenbank odměňuje nové aktivní klienty

Akce 6x500 Kč k založení účtu a 3x300 Kč pro nezletilé studenty je zpět, Raiffeisenbank odměňuje nové aktivní klienty

Pro nové klienty připravila Raiffeisenbank znovu akci 6x500 Kč při založení běžného účtu. Nezletilým studentům připíše kapesné 3x300 Kč, pokud jim jejich rodiče založí AKTIVNÍ účet bez poplatku. Pro finanční odměnu stačí kartou během měsíce aktivně platit.
| Raiffeisen BANK
Hypotékový mystery shopping vyhrála Raiffeisenbank, získala nejlepší hodnocení kvality obsluhy

Hypotékový mystery shopping vyhrála Raiffeisenbank, získala nejlepší hodnocení kvality obsluhy

V pravidelné mystery shopping studii společnosti Market Vision získala Raiffeisenbank nejvyšší hodnocení (75 %). Předmětem srovnání byla úroveň kvality obsluhy potenciálních zájemců o hypoteční úvěr, meziročně si Raiffeisenbank polepšila o deset procentních bodů.
| Raiffeisen BANK
Změněný nadpis

Změněný nadpis

Tady je doplněn úvodní text, který Editor dostal jako součást zadán pro vytvoření nové stránky.
| Raiffeisen BANK