Nestle··4 min

Purina staví moderní psí hřiště ve 20 obcích napříč Českem

Nestle

Nestle

Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia.

Tisková zpráva

Zpět na Tiskové Zprávy

Společnost Purina se rozhodla postavit po celé České republice 20 nových a bezpečných psích hřišť, která vzniknou ještě do konce letošního roku. Podle odhadů žijí v českých domácnostech více než dva miliony psů, a Purina tím podpoří jejich aktivní trávení volného času s páníčky. Při výstavbě hřišť sehrává důležitou roli i udržitelnost a lokálnost materiálu pro výrobu.

Zdraví, socializace a možnost bezpečného pohybu psů je téma, které je pro společnost Purina důležité. Nabídla proto českým obcím možnost získat pro své obyvatele bezpečná moderní psí hřiště, kde mohou probíhat nejen tréninky a socializace psů, ale také setkávání pejskařů.

Díky spolupráci s vybranými obcemi a sponzoringu společnosti Purina začala letos firma Hřiště pod Květinou postupně realizovat dvacet psích hřišť z certifikovaného akátového dřeva FSC (Forest Stewardship Council) a PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification). Purina finančně zaštítí výstavbu, vlastníkem a organizátorem hřiště jsou samotné obce, jejich vedení tak má vše pod kontrolou.

Zábava pro 16 tisíc psů

„Náš cíl byl vybudovat síť míst, kde budou mít majitelé psů možnost trénovat poslušnost a různé psí triky, setkávat se s jinými pejskaři a vyměňovat si své zkušenosti,“ vysvětluje Lenka Soal, trade marketing manažerka společnosti Purina.

Z obcí přihlášených do programu byly vybrány: Bořenovice, Bžany, Český Rudolec, Český Těšín, Chvalčov, Dvůr Králové nad Labem, Holice, Jihlava, Jinačovice, Kadaň, Kraslice, Letonice, Měšice, Nedvězí u Prahy, Nelahozeves, Sázava, Únanov, Úpice, Úštěk a Zubří.

Tyto obce se co do počtu psů pohybují od nejmenších Bořenovic s 50 psy až k Jihlavě, kde žije 3679 psích miláčků. Celkem se tak na nových hřištích bude moci prohánět až 16 tisíc psů z nejbližšího okolí, kteří se zde budou mít možnost setkávat s ostatními psy a jejich páníčky.

Společnost Purina věří, že psí hřiště otevřou dveře k radosti, pohybu a socializaci psů a setkávání jejich majitelů. Společnost je dlouhodobě partnerem organizací podporujících vztah mezi zvířaty a člověkem prostřednictvím nejrůznějších aktivit nebo také terapií s asistencí zvířat. Rozhodla se proto podpořit projekt výstavby psích hřišť, která budou denně tento cíl po celé republice podporovat.

Více informací o psích hřištích Purina zde: www.purina.cz/psi-hriste


Kontakt pro média:

Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zdroj: www.nestle.cz

Další články

Další články od Nestle

Inovativní program Purina Unleashed hledá startupy v oblasti pet care: projekty mohou získat podporu až do výše 1,3 milionu korun

Inovativní program Purina Unleashed hledá startupy v oblasti pet care: projekty mohou získat podporu až do výše 1,3 milionu korun

Purina zve technologické startupy v oblasti péče o domácí mazlíčky do 6. ročníku akceleračního programu Unleashed. Cílem je společně najít přínosná technologická řešení, zejména z oblasti umělé inteligence, která pomohou řešit problémy majitelů domácích mazlíčků. V rámci programu Purina podpořila již 33 startupů. V roce 2025 jich přibude dalších 10. Každý z nich může získat finanční podporu až do výše 1,3 milionu korun. Přihlášky je možné podávat do 30.
| Nestle
Stanislava Růžičková vede cukrovinkový marketing v Nestlé

Stanislava Růžičková vede cukrovinkový marketing v Nestlé

Stanislava Růžičková se od 1. 9. 2024 stává vedoucí marketingu pro cukrovinky Nestlé v regionu střední a východní Evropy.Stanislava se marketingu a cukrovinkám celosvětové potravinářské jedničky Nestlé věnuje přes 16 let. Díky ní se řada značek stala stálicemi v českých a slovenských domácnostech. Studentská pečeť, Kofila, Banány v čokoládě či KitKat se pod jejím vedením dostaly na přední příčky oblíbenosti u spotřebitelů a staly se nejrychleji rostoucími značkami na českém a slovenském trhu.
| Nestle
V Holešově se odkrylo archeologické naleziště. Unikát je z 5. století

V Holešově se odkrylo archeologické naleziště. Unikát je z 5. století

Vůbec největší modernizace továrny Sfinx v Holešově na Zlínsku je téměř hotová. Posledním úkolem byla úprava parkoviště, které se nachází na druhé straně silnice. Při něm pracovníci stavby narazili na archeologické naleziště. Dle archeologů jde o ojedinělý nález na střední Moravě. Unikát z 5. století nyní ve spolupráci se závodem Sfinx detailněji zkoumají.
| Nestle
Purina staví moderní psí hřiště ve 20 obcích napříč Českem

Purina staví moderní psí hřiště ve 20 obcích napříč Českem

Společnost Purina se rozhodla postavit po celé České republice 20 nových a bezpečných psích hřišť, která vzniknou ještě do konce letošního roku. Podle odhadů žijí v českých domácnostech více než dva miliony psů, a Purina tím podpoří jejich aktivní trávení volného času s páníčky. Při výstavbě hřišť sehrává důležitou roli i udržitelnost a lokálnost materiálu pro výrobu.
| Nestle
Děti v Holešově oslavily Dětský den novým hřištěm

Děti v Holešově oslavily Dětský den novým hřištěm

Přes 60 dětí z holešovských mateřských škol po přestřihnutí slavnostní pásky doslova vběhlo na nové dětské hřiště. To nechalo vybudovat město Holešov díky příspěvku společnosti Nestlé, jejíž cukrovinková továrna Sfinx je hlavním zaměstnavatelem ve městě.
| Nestle
Děti v Holešově oslavily Dětský den novým hřištěm

Děti v Holešově oslavily Dětský den novým hřištěm

Přes 60 dětí z holešovských mateřských škol po přestřihnutí slavnostní pásky doslova vběhlo na nové dětské hřiště. To nechalo vybudovat město Holešov díky příspěvku společnosti Nestlé, jejíž cukrovinková továrna Sfinx je hlavním zaměstnavatelem ve městě.
| Nestle
Orion slaví 110 let. K výročí nadělil oblíbené „banánky“ v bílém

Orion slaví 110 let. K výročí nadělil oblíbené „banánky“ v bílém

Společnost Nestlé rozšířila produktové portfolio své značky Orion o novinku – Banány Bílé, jejichž ambasadorem se stal moderátor Leoš Mareš, ikona česko-slovenské kulturní a společenské scény. Doplňuje tak v nabídce tradiční a oblíbené Banány v hořké čokoládě, kterých se jen v roce 2023 v závodě Nestlé Zora Olomouc vyrobilo přes 22 milionů kusů. Novinka přichází na trh přesně 110 let od oficiální registrace značky Orion. I přes svou tradičnost jde o značku, která udává směr.
| Nestle
Orion slaví 110 let. K výročí nadělil oblíbené „banánky“ v bílém

Orion slaví 110 let. K výročí nadělil oblíbené „banánky“ v bílém

Společnost Nestlé rozšířila produktové portfolio své značky Orion o novinku – Banány Bílé, jejichž ambasadorem se stal moderátor Leoš Mareš, ikona česko-slovenské kulturní a společenské scény. Doplňuje tak v nabídce tradiční a oblíbené Banány v hořké čokoládě, kterých se jen v roce 2023 v závodě Nestlé Zora Olomouc vyrobilo přes 22 milionů kusů. Novinka přichází na trh přesně 110 let od oficiální registrace značky Orion. I přes svou tradičnost jde o značku, která udává směr.
| Nestle
Změnou systému chlazení olomoucká Zora ušetřila přes polovinu vody

Změnou systému chlazení olomoucká Zora ušetřila přes polovinu vody

Za posledních deset let celkem o 640 tisíc m3 pitné vody méně. V přepočtu to odpovídá 42 miliónům patnáctilitrových kbelíků. I tak lze vyčíslit úspory vody olomoucké továrny Nestlé Zora. Pitná voda neodtéká průtočným chlazením do kanálu, ale pohybuje se v uzavřeném okruhu. Aktuálně tak stejná voda v továrně ochlazuje stroje a zároveň ohřívá vodu pro zahřívání čokolády.
| Nestle
Změnou systému chlazení olomoucká Zora ušetřila přes polovinu vody

Změnou systému chlazení olomoucká Zora ušetřila přes polovinu vody

Za posledních deset let celkem o 640 tisíc m3 pitné vody méně. V přepočtu to odpovídá 42 miliónům patnáctilitrových kbelíků. I tak lze vyčíslit úspory vody olomoucké továrny Nestlé Zora. Pitná voda neodtéká průtočným chlazením do kanálu, ale pohybuje se v uzavřeném okruhu. Aktuálně tak stejná voda v továrně ochlazuje stroje a zároveň ohřívá vodu pro zahřívání čokolády.
| Nestle