dm··5 min

První prodejna dm v Česku po třiceti letech mění adresu. Představí nový design, který postupně získají i ostatní prodejny

Historicky první česká prodejna dm drogerie markt se přestěhovala. V novém Retail parku Strakonická představí vylepšený design fasády i vnitřního uspořádání. Společnost dm tak startuje novou etapu modernizace prodejen. Její součástí je rozdělení prodejny do sortimentních čtvrtí, které zákazníky inspirují a usnadňují jim orientaci v prodejně, a výrazný příklon k využívání recyklovaného materiálu.

TZ_První prodejna mění adresu

První českou prodejnu otevřela dm drogerie markt v Sokolské ulici v Českých Budějovicích před třiceti lety. Na svou dobu nabízela bohatý sortiment a reagovala na moderní trendy v maloobchodě. Na počátky prodejny dm v Českých Budějovicích vzpomíná její poslední vedoucí Helena Bajdáková: „Třicet let je opravdu dlouhá doba. Na začátku jsme pracovali jen s papírovými dodacími listy, tužkou a MDE strojkem na pořizování objednávek. Poté přišly počítače, a ty už v současnosti nahradily smartphony, které můžeme mít celou dobu u sebe,“ popisuje.

Nová fasáda a sortiment rozdělený do čtvrtí

Ke třicátým narozeninám se prodejna v Českých Budějovicích dočká nové adresy a modernizovaného vzhledu, který postupně přejímají i prodejny dm v dalších městech. Zákazníkům se otevřela 30. listopadu ve Strakonické ulici. Jako první prodejna v Česku bude mít fasádu v novém designu včetně světelného boxu na pozadí gradientu.

Vylepšením projde také vnitřní část prodejny. Zákazníci zde najdou Beauty čtvrť s Beauty pointem, u kterého se mohou zastavovat a inspirovat se kosmetickými novinkami. Beauty čtvrť přitom zahrnuje stěžejní sortiment dekorativní kosmetiky, vůní, péče o pleť a přírodní kosmetiky.

Nové členění interiéru na čtvrti podle zaměření sortimentu je jedním z hlavních prvků designové proměny dm. „Každá z jednotlivých částí prodejny postupně získá vlastní vizuálně odlišnou identitu. Zákazníkům tak usnadníme orientaci a nabídneme jim novou zkušenost z nakupování v dm. Příjemnou atmosféru, která vybízí k setrvání, pocítí zákazník již při vstupu do prodejny a neopustí ho ani při brouzdání širokými uličkami s přehledným členěním,“ vysvětluje manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.

Vylepšený fotopult umožní samoobslužné vyzvednutí bez čekání

Českobudějovická prodejna disponuje prodejní plochou 414 m a nově nabídne vylepšený fotopult, který se bude jednodušeji obsluhovat a zákazníkům umožní samoobslužné vyzvednutí fotografií bez čekání, navíc v prostoru, který poskytuje více soukromí. Na jaře přibude v prodejně dm box pro vyzvedávání zboží objednaného v online shopu.

V období od 30. 11. do 06. 12. 2023 získají zákazníci slevu 20 % na celý nákup. Do vydání zásob obdrží pevnou nákupní tašku. Zákazníci si mohou zároveň vytisknout personalizované etikety na produkty z vlastních fotografií. Prodejna bude otevřená každý den od 8 do 20 hodin.

Modernizace s důrazem na udržitelnost

Společnost dm drogerie markt otevřela v České republice už více než 255 prodejen. V uplynulém obchodním roce 2022/2023 investovala do jejich modernizace a nového vzhledu přes 130 milionů CZK. Prioritou je při vývoji nového designu prodejen snížení stopy COa jejich energetické náročnosti. „Ve všech oblastech dostávají přednost recyklovatelné a upcyklovatelné stejně jako plně oddělitelné a opětovně použitelné materiály. Od roku 2025 by mělo být nejméně 30 procent všech nových komponentů vyrobeno z recyklovaného materiálu a do roku 2040 mají být všechny plasty použité v interiéru prodejny vyrobeny ze 100 procent z recyklovaného materiálu,“ dodává Jiří Peroutka.

Prodejny dm nabízejí moderní přívětivé prostředí a širokou sortimentní nabídku privátních, exkluzivních i dodavatelských značek zahrnující všechny oblasti péče o zdraví a krásu, péče o dítě nebo domácnost. Zákazníci, kteří hledají trvale udržitelné alternativy k běžným produktům, se mohou snadno orientovat podle zelených cenovek, jimiž jsou tyto produkty označeny.

Zákazníci v dm pořídí produkty ve vysoké kvalitě za výhodné ceny. Díky garanci dm dlouhodobých cen mají jistotu, že každá změna cen je platná minimálně po dobu čtyř měsíců. Nemusejí tedy čekat na akční slevy, protože v dm nakoupí vždy výhodně.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.