Kampaň si klade za cíl atraktivní formou upozornit na nebezpečí spojená s dopravními nehodami za účasti chodců a podpořit prevenci a zásady správného chování v silničním provozu. Projekt cílí především na Pardubice a Kutnou Horu, ve kterých Foxconn působí.
V průběhu měsíce dubna se v obou městech objeví billboardy s vyobrazením zmíněného exotického lichokopytníka s upozorněním „Pozor, zebra!” či „Zebra se za tebe nerozhlédne!”.
Chodci i řidiči tak dostávají jasný signál, aby před přechodem zpomalili či rovnou zastavili. Samotná billboardová kampaň také odkazuje na internetové stránky www.pozorzebra.cz, které obsahují výuková videa a pokyny, jak se chovat v blízkosti přechodů pro chodce. Na zvlášť nebezpečná místa upozorňují fotografie zasílané přímo návštěvníky webových stránek, kteří tak pomáhají upozornit ostatní, kde si dávat pozor.
„Samozřejmostí je i samostatná propagace na sociálních sítích. Společnost Foxconn by ráda pomocí této kampaně aktivně podpořila bezpečnost silničního provozu i ochranu chodců nejen v bezprostředním okolí svých výrobních závodů, ale i na celém území měst, kde sídlí,” uvedla Radka Svobodová, manažerka Compliance, PR a komunikace.
Foxconn se po skoro dvaceti pěti letech své přítomnosti v České republice i nadále snaží být co nejlepším sousedem a přispívat svým dílem k rozvoji regionů, ve kterých působí. V případě kampaně „Pozor, zebra!” se jedná zejména o bezpečnost na silnicích a v ulicích obou měst.
„Jsme společensky odpovědnou firmou a snažíme se dlouhodobě pomáhat a zlepšovat život všech zaměstnanců, partnerů, sousedů i široké veřejnosti. Zkrátka chceme být dobrým sousedem komunitám, firmám i jednotlivcům,” shrnula Radka Svobodová.
Zdroj: www.foxconn.cz