Podvodné SMS v noci opět dorazily klientům VZP, podle odhadů jich mohou již být tisíce

|

Scénář i podoba podvodných SMS zpráv, které dostávají (nejen) klienti VZP ČR se opakuje. Rozeslaná informace předstírá, že odesílatelem je právě VZP ČR, adresáta vyzývá k vyplnění údajů na falešné webové stránce či přihlášení například do aplikace Moje VZP. Příslibem je v těchto případech zaslání přeplatků či „pojistné výplaty“.

Zaznamenali jsme obdobné texty rozeslané z různých telefonních čísel, riziko klientům hrozí po vyplnění údajů na fiktivním odkazu, proto je důrazně varujeme před tím, aby na takové zprávy reagovali či se řídili pokyny v nich uvedenými,“ říká bezpečnostní ředitel VZP ČR Jan Svoboda. Podle jeho odhadu mohou být takto rozeslány tisíce SMS zpráv. Jejich obsahem je například příslib výplaty přeplatků na zdravotním pojištění, v textu formulováno jako „čeká Vás pojistná výplata“.

Uvedená webová adresa https://vzp-portal.online/ je falešná! VZP ČR proto znovu varuje, aby lidé neotvírali žádné odkazy, které vedou mimo oficiální stránky VZP ČR dostupné na internetové adrese https://www.vzp.cz.

Pokud si klient nebude jist, zda mu přišla informace od VZP ČR, nebo falešná zpráva od podvodníků, může si pravost ověřit na infolince VZP: +420 952 222 222. Jasným vodítkem pro klienty může být také to, že v případě zpráv rozesílaných skutečně z VZP, je ve jménu odesílatele uvedeno: „VZP CR“ nebo „EKK“.

VZP ČR varuje před těmito podvodnými SMS zprávami prostřednictvím sociálních sítí, v aplikaci Moje VZP i na svých klientských pracovištích.

Zdroj: www.vzp.cz

VZP

Čas na podání žádosti o příspěvek se krátí, upozorňuje své klienty VZP

Přibližně měsíc zbývá klientům VZP, aby si zažádali o letošní příspěvek z fondu prevence. Termíny pro podání žádostí končí v některých případech už v polovině prosince, pokud klient žádá prostřednictvím aplikace, je čas až do konce roku. Případným zájemcům doporučujeme podmínky a termíny podání žádostí o konkrétní příspěvek včas prověřit, aby se vyvarovali případným následným komplikacím.

VZP

Sázka na kontroverzní kampaň se vyplatila, z nejprestižnější soutěže si VZP odnesla čtyři ocenění

Celkem čtyři ocenění v letošním ročníku nejprestižnější marketingové soutěže Effie 2023 získala kampaň VZP ČR: „Kolik stojí to nejcennější, co máme?“ Kampaň, kterou pro pojišťovnu vytvořila agentura McCann Prague si odnesla cenu za nejlepší kreativitu (Cena ADC: The best of creativity) a dále umístění v kategoriích Sociální, kulturní, ekologický marketing,