BILLA··3 min

Otevřením nové prodejny v Dobré u Frýdku-Místku pokračuje BILLA v rozšiřování své sítě

BILLA

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Tisková zpráva

Řetězec BILLA i nadále pokračuje v expanzi a rozšiřování své prodejní sítě do regionů. Ve středu 6. března otevřela další novou prodejnu v Dobré na frýdecko-místecku. Zákazníkům v ní nabízí široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky. Ve stálé nabídce nechybí ani oblíbené privátní značky BILLA, jako jsou Česká farma, Clever, Vocílka nebo BILLA Premium.

Nová prodejna BILLA v Dobré se rozkládá na 914 m2 a nabízí zákazníkům tradičně nepřeberné množství potravin, především od českých dodavatelů, každý den čerstvé ovoce a zeleninu, čerstvé pečivo a v neposlední řadě nabídku kvalitního masa. Nechybí samozřejmě ani nepotravinový sortiment a drogistické zboží. Na své si přijdou také zákazníci se speciálními stravovacími preferencemi nebo potravinovými intolerancemi. Těm BILLA nabízí rozsáhlý výběr výrobků speciální výživy. „Pečujeme o potřeby všech našich zákazníků. Zakládáme si na tom, že každý potřebuje to své, a děláme vše pro to, aby to u nás našel. Naším cílem je vycházet všem vstříc a být lidem co nejblíže. Pokračujeme tak v naplňování našich expanzních cílů a rozšiřujeme síť našich prodejen napříč celou Českou republikou,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA ČR.

Dlouhodobým cílem řetězce BILLA je ochrana životního prostředí, pro nějž má vypracován vlastní plán udržitelnosti – Plán B. Rostoucí emise, úbytek biodiverzity a stále větší množství odpadu začínají představovat rizika pro naši planetu stále více. BILLA proto věří, že je nezbytné jít cestou, která zajistí naši udržitelnou budoucnost. I proto je nová prodejna v Dobré, stejně jako všechny prodejny BILLA v České republice, vybavena moderními technologiemi, které jsou ohleduplnější k životnímu prostředí. Zákazníci mohou využívat například sáčky k opakovatelnému používání či odnosné tašky z recyklovaného a dále recyklovatelného plastu a k nákupu jsou jim k dispozici recyklované příruční košíky s nosností 15 kilogramů, které obsahují 75 % až 95 % recyklovaného plastu.

Prodejna první zákazníky uvítala 6. března 2024 v 6.00 hodin ráno. Otevřená bude od pondělí do soboty od 6.00 do 20.00 a v neděli od 8.00 do 20.00. Zákazníkům je k dispozici 120 parkovacích míst, které se nacházejí v těsné blízkosti prodejny. Naleznou zde rovněž vyhrazené parkování pro hendikepované a rodiče s dětmi. Více informací o nové prodejně naleznou zákazníci také na webových stránkách www.billa.cz.

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od BILLA

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA