BILLA··9 min

Obchodní řetězec BILLA otevírá další maloformátovou prodejnu ve Zbirohu

BILLA

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Tisková zpráva
  • Řetězec BILLA otevírá svou v pořadí 249. prodejnu v České republice a 13. prodejnu v Plzeňském kraji.
  • Za rok 2022 se jedná po prodejnách v Mladé Boleslavi, Fulneku, Stříbře a Kunraticích už o pátou nově otevřenou prodejnu BILLA v Česku.
  • Nová prodejna je třetí maloformátovou prodejnou BILLA, která se přibližuje zákazníkům v malých městech a obcích.

Novou maloformátovou prodejnu včera otevřel ve Zbirohu v Plzeňském kraji obchodní řetězec BILLA. Po prodejnách ve Strašicích a Bojkovicích jde již o třetí maloformátovou prodejnu BILLA v České republice. Formátem menších prodejen rozšiřuje řetězec svou dostupnost pro zákazníky v městech a obcích do 5 000 obyvatel. Zbirožská prodejna o rozloze 367 m2 nabídne zákazníkům sortiment 3 500 položek kvalitních a čerstvých potravin včetně potravin od regionálních producentů z České republiky.

Menší prodejny nabízejí lidem alternativu k dojíždění za nákupy do přilehlých větších měst. „Zbirožští si u nás nakoupí chlazené maso, čerstvé ovoce a zeleninu, ale také trvanlivé potraviny či drogerii. Dohromady si vyberou ze sortimentu na 3 500 položek včetně produktů privátních značek BILLA, jako jsou například Česká farma, Vocílka nebo BILLA BIO,“ uvádí Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí BILLA ČR.

Pro BILLU, jakožto jeden z nejrychleji rostoucích obchodních řetězců v tuzemsku, je snadná dostupnost pro všechny zákazníky prioritou. „Chceme se přibližovat lidem, kteří se stále častěji stěhují do menších sídel a naše služby jim zde chybí. Projekt menších prodejen jsme započali otevřením první z nich ve Strašicích před dvěma lety. O rok později jsme zprovoznili druhou maloformátovou prodejnu BILLA v Bojkovicích. Věříme, že nákupy ve zbirožské prodejně si zákazníci oblíbí a že jim ušetří čas a kilometry namísto dojíždění do velkých měst,“ doplňuje Dana Bratánková.

Nová prodejna poprvé přivítala své zákazníky včera v 7.00 hodin ráno. První zákazníci obdrželi pozornost v podobě nákupní tašky zdarma a šumivého vína k nákupu nad 500 korun. Otevírací dobu prodejny BILLA ve Zbirohu naleznou zákazníci na webových stránkách billa.cz. Zákazníci, kteří dorazí na nákup autem, zaparkují na celkem 36 parkovacích místech, včetně vyhrazeného parkování pro hendikepované nebo rodiče s dětmi.

Otevření nové prodejny je součástí letošního plánu expanze a digitalizace, na který BILLA vynakládá investici ve výši až 1,32 miliard korun. Nová prodejna ve Zbirohu je vybavena nejmodernějšími technologiemi, které dbají na šetrnost k životnímu prostředí. Právě ochrana životního prostředí a hledání zelených řešení je jedním z dlouhodobých cílů společnosti BILLA, k nimž se zavázala ve svém Plánu B.

Pro více informací prosím kontaktujte

Dana Bratánková

manažerka korporátní komunikace / tisková mluvčí

REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.

Mobil: +420 606 099 607

E-mail: [email protected]

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 248 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Více informací na: http://www.billa.cz

  • Řetězec BILLA otevírá svou v pořadí 249. prodejnu v České republice a 13. prodejnu v Plzeňském kraji.
  • Za rok 2022 se jedná po prodejnách v Mladé Boleslavi, Fulneku, Stříbře a Kunraticích už o pátou nově otevřenou prodejnu BILLA v Česku.
  • Nová prodejna je třetí maloformátovou prodejnou BILLA, která se přibližuje zákazníkům v malých městech a obcích.

Novou maloformátovou prodejnu včera otevřel ve Zbirohu v Plzeňském kraji obchodní řetězec BILLA. Po prodejnách ve Strašicích a Bojkovicích jde již o třetí maloformátovou prodejnu BILLA v České republice. Formátem menších prodejen rozšiřuje řetězec svou dostupnost pro zákazníky v městech a obcích do 5 000 obyvatel. Zbirožská prodejna o rozloze 367 m2 nabídne zákazníkům sortiment 3 500 položek kvalitních a čerstvých potravin včetně potravin od regionálních producentů z České republiky.

Menší prodejny nabízejí lidem alternativu k dojíždění za nákupy do přilehlých větších měst. „Zbirožští si u nás nakoupí chlazené maso, čerstvé ovoce a zeleninu, ale také trvanlivé potraviny či drogerii. Dohromady si vyberou ze sortimentu na 3 500 položek včetně produktů privátních značek BILLA, jako jsou například Česká farma, Vocílka nebo BILLA BIO,“ uvádí Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí BILLA ČR.

Pro BILLU, jakožto jeden z nejrychleji rostoucích obchodních řetězců v tuzemsku, je snadná dostupnost pro všechny zákazníky prioritou. „Chceme se přibližovat lidem, kteří se stále častěji stěhují do menších sídel a naše služby jim zde chybí. Projekt menších prodejen jsme započali otevřením první z nich ve Strašicích před dvěma lety. O rok později jsme zprovoznili druhou maloformátovou prodejnu BILLA v Bojkovicích. Věříme, že nákupy ve zbirožské prodejně si zákazníci oblíbí a že jim ušetří čas a kilometry namísto dojíždění do velkých měst,“ doplňuje Dana Bratánková.

Nová prodejna poprvé přivítala své zákazníky včera v 7.00 hodin ráno. První zákazníci obdrželi pozornost v podobě nákupní tašky zdarma a šumivého vína k nákupu nad 500 korun. Otevírací dobu prodejny BILLA ve Zbirohu naleznou zákazníci na webových stránkách billa.cz. Zákazníci, kteří dorazí na nákup autem, zaparkují na celkem 36 parkovacích místech, včetně vyhrazeného parkování pro hendikepované nebo rodiče s dětmi.

Otevření nové prodejny je součástí letošního plánu expanze a digitalizace, na který BILLA vynakládá investici ve výši až 1,32 miliard korun. Nová prodejna ve Zbirohu je vybavena nejmodernějšími technologiemi, které dbají na šetrnost k životnímu prostředí. Právě ochrana životního prostředí a hledání zelených řešení je jedním z dlouhodobých cílů společnosti BILLA, k nimž se zavázala ve svém Plánu B.

Pro více informací prosím kontaktujte

Dana Bratánková

manažerka korporátní komunikace / tisková mluvčí

REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.

Mobil: +420 606 099 607

E-mail: [email protected]

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 248 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Více informací na: http://www.billa.cz

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od BILLA

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA