Raiffeisen BANK··4 min

Nové příběhy SAMOZŘEJMĚ od Raiffeisenbank

Raiffeisen BANK

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank je finanční instituce působící v Česku od roku 1993. Patří do skupiny Raiffeisen, již založil německý filantrop Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a jejím hlavním akcionářem je rakouská Raiffeisen Bank International AG. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou na českém trhu a provozuje asi 130 poboček a klientských center.

Tisková zpráva

V pondělí 22. srpna 2022 nasazuje Raiffeisenbank nové spoty ke svému úspěšnému konceptu SAMOZŘEJMĚ. Prvním bude nový spot k běžnému účtu, na něj v dalších měsících naváže dalších 6 spotů na produkty banky a stavební spořitelny. Na kreativě banka spolupracovala s agenturou Ogilvy, produkci zajistila Creative Embassy a režie se ujalo duo Mugshots.

Zatímco v loňském roce ve svých reklamách Raiffeisenbank odpovídala na otázky klientů slovem SAMOZŘEJMĚ, v nových reklamách posouvá do popředí klienty samotné, kteří služby banky hodnotí sami. Konceptem SAMOZŘEJMĚ Raiffeisenbank ukazuje, jakým způsobem usnadňuje svým klientům život. Každá z nových reklam se vždy zaměří na krátký příběh dvojice hrdinů.

„Chceme, aby se klienti v českých bankách nemuseli ptát na věci, které jim usnadní život. Chceme Raiffeisenbank lidem ukázat jako přátelskou a otevřenou firmu pozornou ke svým klientům. Proto jsou náš účet a výběry ze všech bankomatů zdarma, proto nabízíme perfektní online služby, dobrý úrok na spoření, nebo půjčku za pár minut. Chceme ukázat, že takové služby by měly být mezi bankami samozřejmé, přestože dnes je Raiffeisenbank jednou z mála, která je nabízí. Mám radost, že se nám to povedlo ukázat na krátkých příbězích, které nenudí, a naopak vyvolávají pozitivní emoce,“ říká Filip Šanda, ředitel marketingu a strategie značky Raiffeisenbank.

“Nové reklamy jsme posunuli k vyšší autentičnosti a zaměřili se na přirozenost denního života. Věříme, že v nich diváci a klienti najdou i jemný humor,” říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Kampaň vytvořila kreativní agentura Ogilvy. „Letos jsme při tvorbě kampaně měli výhodu, protože koncept už byl úspěšně zavedený. Proto jsme mohli jít o krok dál. Posunuli jsme se v tom, že tentokrát v každé scéně jednotlivých spotů vystupují stejní hrdinové a scény spolu souvisejí, vytvářejí mini příběh,“ říká Tomáš Belko, kreativní ředitel Ogilvy, a doplňuje: „Další inovace je v humoru a emocích, které přináší právě ten příběh a možnost rozehrát vztah mezi aktéry, ale i to, že jsme scénáře trochu odlehčili a celkově jsme víc hraví. To všechno děláme proto, abychom zdůraznili, že jde o banku, která lidem usnadňuje život, je přátelská a srozumitelná.“

Natáčení na 10 lokalitách trvalo 5 dnů a zúčastnilo se ho 12 herců, 1 pes a 1 Fiat. Vzniklo celkem 7 televizních spotů na osobní účet, minutovou půjčku, spořicí účet, repůjčku, podnikatelský účet, online bankovní služby a Vánoce.

Režie se ujal režisérský tandem Jindřich Malík a Tomáš Brožek, kteří si říkají Mugshots.

O produkci spotů a fotografie se postarala Creative Embassy, a to konkrétně Václav Sládek jako Executive producer a Managing director. „Pro produkci nebyl tento projekt nejjednodušší, i když to tak nevypadá. Díky symbióze agentury a klienta šlo vše hladce a natáčení bylo pro všechny moc příjemné a neslo se v přátelském duchu. Samozřejmě také díky perfektní pečlivosti a připravenosti režisérského dua. Bez toho by to nešlo,“ říká Václav Sládek.

Během natáčení vznikaly také fotografie pro plakáty a outdoor, které pořizovala Alžběta Jungrová. Ta se specializuje na reportážní a dokumentaristické projekty v rozvojovém světě, za které byla opakovaně oceněna v české novinářské soutěži Czech Press Photo.

Kromě televizních reklam se Raiffeisenbank soustředí též na intenzivní online kampaně, pro které jsou natočena i šestivteřinová videa a připraveny další nové vizuály. Na pobočkách se od 1. září začnou objevovat nové plakáty, které v říjnu doplní i plakáty v pražském metru.

Zdroj: www.rb.cz

Další články

Další články od Raiffeisen BANK

Cenu za ESG Počin roku v soutěži Hospodářských novin Visa Nejlepší banka roku 2024 si odnesla Raiffeisenbank

Cenu za ESG Počin roku v soutěži Hospodářských novin Visa Nejlepší banka roku 2024 si odnesla Raiffeisenbank

Jediné ocenění, o kterém v rámci soutěže Hospodářských novin Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna roku 2024 rozhoduje veřejnost, získala Raiffeisenbank, jejíž projekt Flexibilní práce získal nejvíce hlasů.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank nabízí v rámci DIP atraktivní sazbu 5 % ročně na účtu vedeném v českých korunách

Raiffeisenbank nabízí v rámci DIP atraktivní sazbu 5 % ročně na účtu vedeném v českých korunách

Raiffeisenbank nabízí založení Dlouhodobého investičního produktu zdarma, klienti mohou investovat do širokého spektra investičních produktů, jako jsou podílové fondy, ETF, investiční certifikáty a také tuzemské a zahraniční akcie. Majitelé ušetří až 7 200 korun na daních ročně, navíc mohou získat příspěvek od zaměstnavatele.
| Raiffeisen BANK
Za tři čtvrtletí roku 2024 vykázala Raiffeisenbank čistý zisk ve výši 5,01 miliardy korun

Za tři čtvrtletí roku 2024 vykázala Raiffeisenbank čistý zisk ve výši 5,01 miliardy korun

• Objem poskytnutých úvěrů klientům ve výši 376 miliard Kč (meziroční nárůst o 4 %)
| Raiffeisen BANK
Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

Pouze 10 % Čechů je rozhodně pro získávání personalizovaných nabídek od banky. Uvítají spíše finanční rady, 72 % by jich do budoucna rádo dostávalo stejně nebo více. Čísla vyplývají z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Raiffeisenbank spouští projekt pro děti, finanční gramotnost je učí v Minecraftu

Děti si díky projektu od Raiffeisenbank nově vyzkouší gamifikovanou metodu výuky finanční gramotnosti. V prostředí Minecraft Education budou plnit úkoly, které je mají obeznámit s fungováním úroků, rozpočtu nebo kybernetickou bezpečností. Hra je určena pro školní výuku i pro individuální využití doma.
| Raiffeisen BANK
Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Raiffeisenbank přináší nejširší paletu mobilních plateb na český trh. Čtyři nové služby umožní platit náramkem i prstenem

Jako druhá banka v Česku nabízí Raiffeisenbank kromě zavedených druhů transakcí také platby pro další nositelná zařízení. Nově je spouští pro Mastercard karty a operační systém Android. Dohromady se stávajícími způsoby placení nabízí nejširší výběr možností ze všech bank.
| Raiffeisen BANK
Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Drobné spoření i rozšíření funkce správy výdajů – nové funkce i designové změny v mobilní aplikaci Raiffeisenbank

Raiffeisenbank představuje novinky ve své mobilní aplikaci, které zahrnují jak estetické, tak funkční vylepšení.
| Raiffeisen BANK
Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Minutová půjčka od Raiffeisenbank poskytne první tři měsíce nyní bez úroků

Akce na Minutovou půjčku od Raiffeisenbank nabízí první tři měsíce půjčky bez úroků. Pomůže tak všem, kteří zrovna potřebují rychlé prostředky do výše maximálně 1,2 miliony a rozhodnou se pro půjčku od bankovní společnosti. Pro získání výhody stačí Minutovou půjčku sjednat do konce října.
| Raiffeisen BANK
Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Skupina Raiffeisenbank poskytuje okamžitou pomoc lidem zasaženým povodněmi

Povodně v uplynulých dnech zasáhly mnoho lidí a rodin napříč regiony po celé České republice. Skupina Raiffeisenbank se proto rozhodla pro okamžitou pomoc.
| Raiffeisen BANK
Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Tři čtvrtiny Čechů do 34 let věku využívají pro finanční plánování mobilní bankovnictví

Pro 68 % Čechů je mobilní bankovnictví pomocníkem při finančním plánování. Lidé do 34 let s tím souhlasí v 75 % případů. Vyplývá to z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.
| Raiffeisen BANK