Mobilní bankovnictví Raiffeisenbank využívá již přes milion klientů. Aplikace v nové verzi nabídne sjednání schůzky na pobočce nebo správu uložených karet

|

Raiffeisenbank vydává na začátku srpna novou verzi aplikace svého mobilního bankovnictví. Ta nově umožní sjednání schůzky na pobočce, přehlednější správu příjemců plateb či zobrazení karet digitálně uložených v digitálních peněženkách a u online obchodníků. Bankovní aplikace slaví u zákazníků úspěch, během necelého roku se počet jejích uživatelů zdvojnásobil. Přispělo k tomu jak sloučení se společností Equa bank, tak zvýšený zájem nových klientů o služby Raiffeisenbank.

Raiffeisenbank loni v září představila novou verzi aplikace mobilního bankovnictví ve zcela novém designu. Tuto verzi původně využívalo zhruba 500 tisíc klientů, přičemž po sloučení s Equa bank v listopadu loňského roku se číslo vyšplhalo na 800 tisíc. Nyní aplikaci pravidelně každý měsíc využívá již přes jeden milion uživatelů, tedy dvojnásobek oproti stejnému období loňského roku.

V právě vydané nové verzi aplikace se banka zaměřila na vylepšení funkčnosti seznamu oblíbených příjemců a často využívaných protiúčtů pro platby. Došlo k rozšíření seznamu protiúčtů, na které klienti zasílají peníze a nově si budou moci označit své „oblíbené“ příjemce plateb pro rychlejší zadání platby. Banka i do budoucna plánuje další vylepšování této funkcionality, aby klientům zjednodušovala a zrychlovala obsluhu jejich financí.

Aplikace nově nabídne jednoduché sjednání schůzky na pobočce. Uživatel si vybere libovolnou pobočku, zvolí si datum a čas schůzky, téma plánované schůzky a aplikace na základě těchto parametrů nabídne dostupné bankéře pro sjednání schůzky.

Nově banka přichází s unikátní funkčností, díky které si klienti mohou udělat přehled o tom, kde mají uložené digitální kopie svých debetních a kreditních karet. V přehledu pod příslušnou kartou, si tak klient může zkontrolovat, kde je karta uložena pro placení předplatného např. Netflix, Spotify, či zda je karta uložena u internetového obchodníka nebo přidána do digitální peněženky. Rovněž může použití této karty u dané společnosti zablokovat.

K dalším novinkám patří možnost přidat si na plochu telefonu widget s QR kódem, který obsahuje číslo účtu klienta. Pokud tak chce klient někomu sdělit své číslo účtu, nemusí se již přihlašovat do aplikace, ale stačí ukázat či sdílet tento QR kód. Nově bude též možné v aplikaci vygenerovat potvrzení o vedení účtu nebo o zůstatku na účtu.

„Strmý vzestup na milion aktivních uživatelů ukazuje, že se aplikace zákazníkům líbí. Mohou díky ní snáze kontrolovat veškeré doplňky k účtu a mít přehled o tom, kde je jejich karta využívána. V sekci RB Club nově uživatelům popřejeme všechno nejlepší k jejich narozeninám a jako dárek na ně čekají speciální slevy. Stále do vývoje aplikace zapojujeme i naše klienty, abychom jim nové funkce připravili na míru,“ komentuje změny digitální expert z týmu Mobilního bankovnictví Raiffeisenbank Filip Karbulka.

Novinky v aplikaci

Zdroj: www.rb.cz

Raiffeisen BANK

Udržitelné chování firmy zajímá hlavně mladé, třetina Čechů si za šetrnější výrobu není ochotná připlatit

Společenské chování firem může ovlivnit tendence zákazníka využít nabízených služeb. Tomu, jak firma přistupuje ke kontroverzním řešením, přikládá důležitost třetina Čechů. Nejpodstatnější pro ně je image firmy v médiích a jen pro 8 % je problémem výroba produktů v nedemokratických zemích. Třetina Čechů by si potom nebyla ochotna připlatit za šetrnější výrobu. Data vyplynula z reprezentativního průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.

Raiffeisen BANK

Raiffeisenbank nabízí možnost nulového úroku u podnikatelských úvěrů a zvyšuje úrok termínovaných vkladů na 5,5 %

Raiffeisenbank jako jediná tuzemská banka nabízí možnost snížit úrok při financování podnikatelských záměrů na 0. Banka také zvyšuje sazbu na termínovaném vkladu, novinkou je nabídka dvouměsíčního termínovaného vkladu s úrokem 5,5 % p.a. Tato vylepšení pomohou podnikatelům ve zhodnocení prostředků a lepší finanční operativě.