dm··3 min

Malby, které rozzáří ponuré plochy a pročistí vzduch. Společnost dm v rámci kampaně Zažij sílu inspirace pomaluje plochy v Praze a v Plzni mural artem

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

Inspirace uměním

Společnost dm drogerie markt rozjasní Prahu a Plzeň. V duchu svého kampaňového motta bude „inspirovat uměním“. K nespoutaným fotografiím, které charakterizují kampaň Zažij sílu inspirace a jsou k vidění po celém Česku, se v průběhu května přidají umělecké malby neboli mural art. Vdechnou nový život nejen šedivým plochám, ale díky speciálním ekologickým barvám také samotné přírodě.

mural_art

Co dělá lidské bytosti krásnými? Takovou otázku mohli v průběhu dubna vídat lidé procházející kolem vybrané pražské budovy v ulici Milady Horákové, v jejíž blízkosti sídlí prodejna dm. V květnu se tato plocha pod rukama ilustrátora Máry Čmáry promění v umělecké dílo. „Příroda vždy člověka inspirovala k velkým činům, proto v sobě návrh ukrývá i odkazy na slavné dílo renesančního malíře Sandra Botticelliho Zrození Venuše. Malba pro dm bude vyobrazovat ženu v laskavém objetí přírodou, s květinou kosatců obklopenou vodou,“ popisuje výtvarník Marek Kulhavý, který tvoří pod pseudonymem Mára Čmára.

Další malbou se pak 20. května rozzáří prostor plzeňské náplavky, kde se barev chopí umělkyně Yeve. Návštěvníci se mohou těšit na občerstvení a doprovodný program a také dokončení maleb na pilířích mostu u řeky Radbuzy, čímž se celá první část kampaně uzavře. V průběhu měsíce května pak uměleckou výzdobu dostanou také vybrané prodejny v Praze, Brně a v Plzni. Realizace velkoformátových maleb se zhostí vizuální studio DRAWetc.

Na malby použijí ekologické barvy se samočisticím efektem

Všechna díla budou vytvořena pomocí dvou typů speciálních ekologických barev. Prvním z nich jsou barvy značky Airlite, jejichž součástí je složka, která čistí vzduch pomocí procesu fotokatalýzy. Výsledné malby díky nim zafungují jako vzrostlý les o stejné ploše. „Barvy použité na plochu zdi s otázkou, co dělá lidské bytosti krásnými, dokážou pohltit orientačně 6,43 kilogramu škodlivin denně. Hlavní malba pak vstřebá okolo 4,11 kilogramu škodlivin za den,“ vysvětluje manažer komunikace dm drogerie Jiří Peroutka.

Barevnou pestrost malbám pak dodají barvy, jejichž součástí je složka, která má s pomocí vody samočisticí efekt. Ten zachová výraznost a čistotu díla.

Nástěnné malby neboli mural art jsou součástí celoroční kampaně společnosti dm Zažij sílu inspirace. „Celistvý obraz v lidech evokuje pocity a nálady. Například streetartové umění umí vyvolat společenskou diskusi. Cílem maleb, potažmo celé kampaně, je být inspirující, rozsvítit a zušlechtit veřejný prostor a ukázat, že umění povznáší ducha,“ doplňuje Peroutka. Po této etapě bude následovat druhá fáze kampaně s názvem Inspirace přírodou, v období Vánoc ji zakončí poslední část, jejíž inspirací budou sami lidé.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
| dm
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
| dm