E.ON··5 min

Je větší a modernější. V karlínské Rustonce E.ON otevřel svým zákazníkům novou pobočku

E.ON

E.ON

Energetická skupina E.ON v České republice patří do skupiny E.ON SE, která je největším soukromým poskytovatelem energetických služeb v Evropě a zásobuje elektřinou a plynem na 15 milionů zákazníků. Česká energetická skupina E.ON zásobuje prostřednictvím své více jak 65 000 km dlouhé distribuční sítě elektřinou 1,2 milionu zákazníků, zejména v jižních Čechách a na jižní Moravě. Její tržní podíl v tomto sektoru činí 20 %. V oblasti plynu disponuje více jak 4 000 km dlouhou sítí a její podíl na trhu s plynem v České republice činí téměř 11 %.

Tisková zpráva

Trend posledních let je jasný. Vyřídit si vše, co se týká energií, online, snadno a bez čekání. Pro zákazníky E.ONu je právě tohle čím dál větší samozřejmost. Online nástroje v současnosti využívá více než 67 % klientů společnosti. Přesto však existují momenty, kdy je osobní kontakt potřebný, a proto má E.ON po celém Česku širokou síť 29 poboček. V pondělí 30. září proto slavnostně otevřel novou moderní pobočku v Praze, kterou zákazníci najdou v Karlíně v areálu administrativního komplexu Rustonka.

„Naši zákazníci oceňují širokou síť poboček, kde se na nás mohou spolehnout a zároveň proklientský přístup, jež zde nalézají. Abychom jim vyřizování jejich požadavků na našich pobočkách co nejvíce zpříjemnili, začali jsme je vloni výrazně modernizovat po stránce estetiky a funkčnosti. Proto nyní otevíráme novou pobočku v pražském Karlíně v areálu Rustonka. Zákazníkům zde nabídneme ještě větší komfort a lepší servis,“ přibližuje Claudia Viohl, generální ředitelka skupiny E.ON v České republice.

Zákaznický servis společnosti je nastavený tak, aby byl E.ON svým klientům vždy a snadno dostupný. Značně mu v tom pomáhá i digitalizace, kdy bezmála dvě třetiny zákazníků využívají k vyřizování svých požadavků webový portál a mobilní aplikaci Energie24. Z toho přes své smartphony vstupuje do Energie24 dokonce 64 % zákazníků. „Jednoduché požadavky řeší naši zákazníci primárně přes online portál a mobilní aplikaci Energie24, kde je provedou snadno na pár kliknutí. Například změny záloh řešíme z 82 % online a třeba elektronické vyúčtování má nastaveno přes 90 % našich klientů. Těší nás, že zájem o náš online nástroj roste a neustále pracujeme na jeho vylepšování,“vypočítává Claudia Viohl.

Důležitý je však pro klienty E.ONu i osobní kontakt. To dokazují i statistiky obsluhy na zákaznické lince 800 77 33 22 nebo na pobočkách po celé republice. Jen letos od začátku ledna do konce srpna využili zákazníci E.ONu osobní kontakt při řešení 407 000 požadavků. Nejčastěji řešili přesmluvnění, informace k přepisu, párování či ověření plateb, anebo přechod k E.ONu od jiných dodavatelů. Pobočky zákazníci navštěvují také v případech, kdy je pro ně příjemnější komunikovat s konkrétním osobou, jedná se zejména o složitější témata, s nimiž se nesetkávají denně, jako jsou technické požadavky či pohledávky.

Zákazníci mají vše pod jednou střechou

Aby pobyt na pobočkách společnost E.ON svým zákazníkům co nejvíce zpříjemnila, začala vloni s jejich postupnou modernizací napříč celou republikou. A nyní otevřela vůbec svou největší pobočku v Česku v Praze, kde ji přesunula do modernějších prostor areálu Rustonka.

Pobočka E.ONu v pražském Karlíně disponuje novým interiérem, je vybavena moderními technologiemi a interaktivními prvky. „Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí pracovat s digitálními nástroji, které jim nabízíme. Na pobočce si je pak zákazníci mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech,“ dodává Rudolf Uzlík, vedoucí akvizičních procesů společnosti E.ON Energie.

Pobočka je také dopravně lépe dostupná a pod jednou střechou zákazníci naleznou vše, co E.ON nabízí. Lidé zde mohou vyřešit své požadavky týkající se dodávek elektrické energie a plynu. Pomoc zde najdou ti, kteří budou chtít přejít k E.ONu jako novému dodavateli a na místě jsou k dispozici i odborníci, kteří klientům poradí s energetickými řešeními pro jejich domácnost, jako jsou fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla nebo dobíjecí wallboxy pro elektromobily. „Zároveň může pobočka sloužit jako místo pro setkávání, protože její prostory lze uspořádat pro různé akce, jako jsou přednášky nebo workshopy pro naše zákazníky,“ uzavírá Rudolf Uzlík.

Pražskou pobočku čekalo slavnostní otevření

E.ON novou pražskou pobočku slavnostně otevřel 30. září za účasti široké veřejnosti. Zákazníci si mohli užít příjemné odpoledne na Rustonce. Osvěžili na baru speciálními E.ON signature drinky, viděli zábavnou akrobatickou show, anebo si vyzkoušeli technologické novinky ze světa umělé inteligence a virtuální reality. Povozit se mohli i s elektromobily KIA. Všechny, kdo do nové pražské pobočky E.ONu v pondělí 30. září dorazil, čekala i soutěž o atraktivní cenu. Jeden šťastlivec si domů odnesl poukaz na vyhlídkový let horkovzdušným balonem.

Zdroj: www.eon.cz

Další články

Další články od E.ON

Je větší a modernější. V karlínské Rustonce E.ON otevřel svým zákazníkům novou pobočku

Je větší a modernější. V karlínské Rustonce E.ON otevřel svým zákazníkům novou pobočku

Trend posledních let je jasný. Vyřídit si vše, co se týká energií, online, snadno a bez čekání. Pro zákazníky E.ONu je právě tohle čím dál větší samozřejmost. Online nástroje v současnosti využívá více než 67 % klientů společnosti. Přesto však existují momenty, kdy je osobní kontakt potřebný, a proto má E.ON po celém Česku širokou síť 29 poboček. V pondělí 30. září proto slavnostně otevřel novou moderní pobočku v Praze, kterou zákazníci najdou v Karlíně v areálu administrativního komplexu Rustonka.
| E.ON
E.ON dodal Globusu fotovoltaické elektrárny v celkové hodnotě 100 milionů korun

E.ON dodal Globusu fotovoltaické elektrárny v celkové hodnotě 100 milionů korun

Globus využije čtyři z šestnácti střech velkoplošných hypermarketů na fotovoltaiku s celkovou rozlohou 86 469 m2. Na střechách budov v Plzni, Ostravě, Liberci a Havířově bude vyrábět elektřinu pro vlastní spotřebu. Solární elektrárny, které dodala společnost E.ON, mají výkon 3,5 MWp a vyrobit by měly 3 280 MWh za rok. Cena projektu činí 101,3 korun milionu, z toho 22,7 milionů čerpá z Národního plánu obnovy. Globus využívá elektrickou energii nejen k běžnému provozu obchodu, ale také pro pekařské, řeznické a gastronomické výroby, které jsou nedílnou součástí každého jeho hypermarketu.
| E.ON
E.ON Energy Globe zná svého 16. vítěze. Ekologickým projektem roku je rezervace velkých kopytníků

E.ON Energy Globe zná svého 16. vítěze. Ekologickým projektem roku je rezervace velkých kopytníků

Česko už zná jméno letošního nejlepšího ekologického projektu. Vítězem šestnáctého ročníku soutěže E.ON Energy Globe, prestižního tuzemského ocenění v oblasti ekologie a udržitelnosti, se stala světově unikátní milovická rezervace velkých kopytníků, kterou spravuje společnost Česká krajina. V rezervaci pomáhají divocí koně, zubři a pratuři efektivně obnovovat přirozené ekosystémy a celkově prospívají přírodě. Mezi šesticí finalistů rozhodlo o vítězi hlasování veřejnosti na webových stránkách soutěže E.ON Energy Globe. Od konce května do 20. srpna dorazilo přes 19 000 hlasů. Vítěz kromě podpory 500 000 korun na další rozvoj od společnosti E.ON získává i možnost účastnit se světového finále Energy Globe Award. Cenu pro vítěze převzali zástupci rezervace při slavnostním vyhlášení, které bylo součástí druhého ročníku E.ON Ekofestivalu, jež letos proběhl v Brně.
| E.ON
E.ON od října znovu sníží ceny plynu stálým zákazníkům. Oproti začátku tohoto roku bude cena nižší

E.ON od října znovu sníží ceny plynu stálým zákazníkům. Oproti začátku tohoto roku bude cena nižší

Společnost E.ON už podruhé během tohoto roku sníží ceny plynu svým stálým zákazníkům. Nižší ceny se budou od 1. října týkat zhruba 150 000 zákazníků, kteří mají nefixované ceny. Vzhledem k tomu, že k plošnému snižování cen plynu přistoupil E.ON letos už podruhé, ceny za dodávku 1 MWh poklesnou ve srovnání se začátkem roku až o čtvrtinu. Vedle toho mají všichni zákazníci E.ONu stále možnost výrazně si snížit i ceny elektřiny, pokud zvolí dvouleté produkty s fixovanou cenou.
| E.ON
E.ON věnuje nemocnici v ukrajinské Kolomyji solární panely v hodnotě jeden milion korun

E.ON věnuje nemocnici v ukrajinské Kolomyji solární panely v hodnotě jeden milion korun

Další ukrajinská nemocnice se bude moci spolehnout na solární energii. Společnost E.ON se zapojila do projektu Slunce pro Ukrajinu, pořádaného organizací NESEHNUTÍ, a svým darem v podobě solárních panelů podpořila nemocnici v Kolomyji. Nová elektrárna pomůže překonat časté výpadky proudu, které ohrožují stabilní provoz nemocnice. Takové výpadky mohou stát lidské životy. Aktuálně projekt Slunce pro Ukrajinu sbírá prostředky pro dětskou nemocnici v Záporoží.
| E.ON
EG.D podpořilo festival Urban Pictus. V Brně umělci street artem vyzdobili šest trafostanic najednou

EG.D podpořilo festival Urban Pictus. V Brně umělci street artem vyzdobili šest trafostanic najednou

Svítící zeměkoule v noci, abstraktní obrazce i geometrické tvary, anebo energický portrét ženy. Nejen těmito motivy oživila v rámci projektu Street Art distribuční společnost EG.D, která patří do skupiny E.ON, několik svých trafostanic v brněnské části Starý Lískovec. Umělci vůbec poprvé realizovali malby na šesti trafostanicích najednou a poprvé proběhlo jejich malování pod patronátem festivalu Urban Pictus.
| E.ON
Korporátní komunikaci skupiny E.ON v České republice nově vede Martin Pavlíček

Korporátní komunikaci skupiny E.ON v České republice nově vede Martin Pavlíček

V čele korporátní komunikace skupiny E.ON v České republice nově stojí Martin Pavlíček, který do E.ONu přichází ze společnosti MOL, kde v poslední dvou letech vedl marketingovou komunikaci a PR. Ve své nové roli bude mít na starost také agendy public affairs a ESG. Komunikaci E.ONu dosud vedla Martina Slavíková, která se po sedmi letech rozhodla své působení ve společnosti ukončit.
| E.ON
Komunitní sdílení energií startuje. E.ON pomůže zájemcům s registrací i správou skupin

Komunitní sdílení energií startuje. E.ON pomůže zájemcům s registrací i správou skupin

Od 1. srpna letošního roku zahajuje činnost elektroenergetické datové centrum a první zájemci se tak mohou registrovat ke sdílení elektrické energie v České republice v rámci komunit, které by pak reálně mohlo začít v průběhu podzimu. Do této doby bylo sdílení možné jen v bytových domech. Společnost E.ON zájemcům od srpna se sdílením poradí a připravuje i novou službu, kdy zákazníky ke sdílení zaregistruje a bude jejich komunitu také spravovat. Po pilotním testování by měla být k dispozici ve druhé polovině srpna.
| E.ON
E.ON a MAN společně vybudují v Evropě veřejnou síť dobíjecích stanic pro elektrická nákladní vozidla

E.ON a MAN společně vybudují v Evropě veřejnou síť dobíjecích stanic pro elektrická nákladní vozidla

Partnerství významně přispívá k dosažení cílů v oblasti emisí těžkých nákladních vozidel a udržitelné logistiky. Síť dobíjecích stanic pro elektrická nákladní vozidla bude zahrnovat přibližně 400 dobíjecích stanic na přibližně 170 místech po celé Evropě. První lokalita bude otevřena v letošním roce a do konce roku 2025 bude vybudováno přibližně 80 lokalit.
| E.ON
Distribuční společnost EG.D dokončuje stavbu klíčové transformační stanice v Českých Budějovicích

Distribuční společnost EG.D dokončuje stavbu klíčové transformační stanice v Českých Budějovicích

Výstavba nové transformační stanice 110/22kV České Budějovice Střed, kterou společnost EG.D buduje v centru Českých Budějovic, jde do závěrečné fáze. Tato strategická investice, která se připravovala osm let a jejíž stavba trvá už dva roky, pomůže ke zvýšení kvality a bezpečnosti dodávek elektrické energie pro krajské město. Zároveň také navýší kapacity pro připojení dalších odběratelů. EG.D investovalo do výstavby rozvodny včetně přívodního tříkilometrového kabelového vedení zhruba 300 milionů korun. Definitivně hotová by měla být na podzim tohoto roku.
| E.ON