Oba dvoudenní festivaly přilákaly téměř 3 700 zaměstnanců, kteří měli možnost vybrat si z nabídky deseti jídel, včetně 2 dezertů. Celkově bylo vydáno přes 26 tisíc porcí. Nabídka pokrmů byla volena velmi pečlivě tak, aby si na své přišel opravdu každý. K ochutnání byly masité i vegetariánské varianty jídel mezinárodní kuchyně, atraktivní dezerty či bohatá nabídka nápojů. Velký důraz byl kladen i na čerstvost a kvalitu jídel. Nejlépe hodnocenými jídly v dotazníku spokojenosti se staly mini burger, pad thai, fish and chips a pelmeně. Pochvalné komentáře ale sklidila i Kunětická zmrzlina.
„Ohlasy na oba Street Food Festivaly byly velmi pozitivní. Zaměstnanci ocenili možnost strávit čas se svými kolegy v uvolněné a přátelské atmosféře, objevit nové chutě a užít si bohatý doprovodný program.“ uvedla Markéta Horká, PR konzultantka společnosti Foxconn Česká republika a hlavní koordinátorka pardubické a kutnohorské akce.
Rozmanitost světových kuchyní a alchymie chutí však nebyly jediným lákadlem. Oproti loňskému ročníku festival doznal řady dílčích změn. Kromě klasických setů na sezení bylo tentokrát k dispozici i pohodlné „eko“ paletové sezení se slunečníky, které dodalo festivalu nový rozměr a nabídlo příjemné místo pro relax. V tomto novém stylu byly koncipované i jednotlivé stánky s pokrmy. Pohodovou a přátelskou atmosféru festivalu dokreslovala i mezinárodní hudba a soutěže o množství cen.
„Rádi bychom poděkovali všem, kteří se na organizaci festivalu podíleli a zaměstnancům za účast a podporu. Doufáme, že si festival užili a odnesli si z něj skvělé kulinářské zážitky,“uzavřela manažerka Compliance, PR a komunikace společnosti Foxconn Česká republika Radka Svobodová.
Poděkování patří také vedení společnosti Foxconn, které již počtvrté umožnilo opakování této akce. Jde o skvělý benefit, který se mezi zaměstnanci každoročně těší velké oblibě.
Zdroj: www.foxconn.cz