E.ON··4 min

E.ON otevřel v Ostravě modernizovanou pobočku. Klienti ji najdou v Nové Karolině

E.ON

E.ON

Energetická skupina E.ON v České republice patří do skupiny E.ON SE, která je největším soukromým poskytovatelem energetických služeb v Evropě a zásobuje elektřinou a plynem na 15 milionů zákazníků. Česká energetická skupina E.ON zásobuje prostřednictvím své více jak 65 000 km dlouhé distribuční sítě elektřinou 1,2 milionu zákazníků, zejména v jižních Čechách a na jižní Moravě. Její tržní podíl v tomto sektoru činí 20 %. V oblasti plynu disponuje více jak 4 000 km dlouhou sítí a její podíl na trhu s plynem v České republice činí téměř 11 %.

Tisková zpráva

Vyřídit snadno vše, co se týká energií, ze svého mobilu nebo tabletu online je v posledních letech pro zákazníky E.ON čím dál větší samozřejmost. Online nástroje v současnosti využívá více než 65 % klientů společnosti. I přes jasný trend používání digitální obsluhy existují momenty, kdy klienti preferují osobní kontakt, což dokazují i data obsluhy na zákaznické lince a v poradenských centrech. Jen vloni využili klienti E.ONu osobní kontakt u téměř 580 000 požadavků. Společnost má dvě velká poradenská centra v Českých Budějovicích a v Brně a dalších 26 poboček po celém Česku. Vloni začal E.ON s jejich vylepšováním. Nyní otevřel zcela modernizovanou pobočku i v Ostravě, kterou zákazníci nově najdou v nákupním centru Nová Karolina.

„Dnešní doba přináší díky online nástrojům spoustu možností. Ale existují okamžiky, kdy je osobní kontakt se zákazníkem neocenitelný. Klienti dlouhodobě oceňují širokou síť míst, kde nás mohou kontaktovat a také prozákaznický přístup, který zde nacházejí. Vždy je však co zlepšovat, a proto jsme se vloni rozhodli postupně výrazně modernizovat naše pobočky po stránce estetiky a funkčnosti. Nyní jsme vylepšili i naši pobočku v Ostravě, kterou jsme přesunuli na dostupnější místo v obchodním centru Nová Karolina Park. Zákazníkům zde nabídneme ještě větší komfort a lepší servis. Navíc jsme zvolili lokalitu, která je certifikována jako udržitelná budova, což zapadá do firemní kultury naší společnosti,“ přibližuje Rudolf Uzlík, vedoucí akvizičních procesů společnosti E.ON Energie.

Klienti mají vše pod jednou střechou

Nová pobočka je prostornější, dopravně lépe dostupná a pod jednou střechou nabídne zákazníkům vše, co E.ON nabízí. Lidé zde mohou vyřešit své požadavky týkající se jejich dodávek elektrické energie a plynu. Rádi zde přivítají i nové zákazníky, kterým personál pomůže převést jejich odběrná místa k E.ONu. Na pobočce jsou k dispozici i odborníci, jež klientům poradí i s energetickými řešeními pro jejich domácnost jako jsou fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla nebo dobíjecí wallboxy pro elektromobily. Jejich modely pak zákazníci uvidí naživo přímo i na ostravské pobočce.

Pobočka E.ONu v nákupním centru Nová Karolina, stejně jako už dříve modernizované pobočky ve Zlíně nebo Frýdku-Místku, má nový interiér, je vybavena novými technologiemi a interaktivními prvky. „Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí pracovat s digitálními nástroji, které jim nabízíme. Na pobočce si je pak zákazníci mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech,“ dodává Rudolf Uzlík.

Pobočka nabízí i prostor pro setkávání nebo přednášky

V Nové Karolině, stejně jako na jiných pobočkách E.ONu, je kladen ještě větší důraz na soukromí klientů při vyřizování jejich požadavků. A když zákazníci dorazí i s dětmi, bude postaráno i o ně. K dispozici jim je herní zóna s interaktivními prvky, které je zasvětí do tajů energetiky. Ostravská pobočka má také nově unifikovaný vzhled jako ostatní po celé republice. „Zákazník, který se třeba ze Znojma přestěhuje do Ostravy, se bude cítit vždy stejně komfortně jako na místě, které už zná,“ říká Rudolf Uzlík. Zároveň dodává, že místa mohou sloužit i pro setkávání. „Důkazem toho je i ostravská pobočka. Její prostor lze uzpůsobit na různé akce pro zákazníky, ať už to jsou workshopy nebo přednášky,“ uzavírá Rudolf Uzlík.

Zdroj: www.eon.cz

Další články

Další články od E.ON

E.ON od ledna výrazně sníží ceny energií. Za dodanou elektřinu klienti zaplatí téměř o pětinu méně

E.ON od ledna výrazně sníží ceny energií. Za dodanou elektřinu klienti zaplatí téměř o pětinu méně

Společnost E.ON pokračuje ve zlevňování energií pro své stálé zákazníky. Od ledna zlevní elektřinu pro více než 700 000 stálých klientů, kteří nemají fixované ceny a bude se jednat už o páté plošné snížení cen energií za poslední dva roky. E.ON tím navazuje na letošní dvojí plošné snížení cen plynu. Poprvé ceny zlevňoval v květnu a podruhé začátkem října ještě před startem topné sezony. Klienti od ledna zaplatí za dodanou elektřinu o 18 % méně, než platili dosud a ti, kdo elektřinou topí, mohou na podobné spotřebě ušetřit i více než 12 tisíc korun ročně.
| E.ON
E.ON otevírá v Českých Budějovicích svůj největší dobíjecí hub v tuzemské síti E.ON Drive

E.ON otevírá v Českých Budějovicích svůj největší dobíjecí hub v tuzemské síti E.ON Drive

Nových pět dobíjecích stanic a výkon 1 000 kW. U českobudějovického hypermarketu Globus je otevřen nový dobíjecí hub, který řidičům elektromobilů nabídne nejvýkonnější dobíjecí stanice v Jihočeském kraji a zároveň disponuje i největším počtem dobíjecích bodů na jednom místě nejen na jihu Čech, ale také v celé síti E.ON Drive v České republice. V novém hubu nabije naráz až deset elektromobilů a když se k tomu přidá dosavadní 50 kW stanice, nabíjet v této lokalitě může až dvanáct vozů najednou.
| E.ON
Je větší a modernější. V karlínské Rustonce E.ON otevřel svým zákazníkům novou pobočku

Je větší a modernější. V karlínské Rustonce E.ON otevřel svým zákazníkům novou pobočku

Trend posledních let je jasný. Vyřídit si vše, co se týká energií, online, snadno a bez čekání. Pro zákazníky E.ONu je právě tohle čím dál větší samozřejmost. Online nástroje v současnosti využívá více než 67 % klientů společnosti. Přesto však existují momenty, kdy je osobní kontakt potřebný, a proto má E.ON po celém Česku širokou síť 29 poboček. V pondělí 30. září proto slavnostně otevřel novou moderní pobočku v Praze, kterou zákazníci najdou v Karlíně v areálu administrativního komplexu Rustonka.
| E.ON
E.ON dodal Globusu fotovoltaické elektrárny v celkové hodnotě 100 milionů korun

E.ON dodal Globusu fotovoltaické elektrárny v celkové hodnotě 100 milionů korun

Globus využije čtyři z šestnácti střech velkoplošných hypermarketů na fotovoltaiku s celkovou rozlohou 86 469 m2. Na střechách budov v Plzni, Ostravě, Liberci a Havířově bude vyrábět elektřinu pro vlastní spotřebu. Solární elektrárny, které dodala společnost E.ON, mají výkon 3,5 MWp a vyrobit by měly 3 280 MWh za rok. Cena projektu činí 101,3 korun milionu, z toho 22,7 milionů čerpá z Národního plánu obnovy. Globus využívá elektrickou energii nejen k běžnému provozu obchodu, ale také pro pekařské, řeznické a gastronomické výroby, které jsou nedílnou součástí každého jeho hypermarketu.
| E.ON
E.ON Energy Globe zná svého 16. vítěze. Ekologickým projektem roku je rezervace velkých kopytníků

E.ON Energy Globe zná svého 16. vítěze. Ekologickým projektem roku je rezervace velkých kopytníků

Česko už zná jméno letošního nejlepšího ekologického projektu. Vítězem šestnáctého ročníku soutěže E.ON Energy Globe, prestižního tuzemského ocenění v oblasti ekologie a udržitelnosti, se stala světově unikátní milovická rezervace velkých kopytníků, kterou spravuje společnost Česká krajina. V rezervaci pomáhají divocí koně, zubři a pratuři efektivně obnovovat přirozené ekosystémy a celkově prospívají přírodě. Mezi šesticí finalistů rozhodlo o vítězi hlasování veřejnosti na webových stránkách soutěže E.ON Energy Globe. Od konce května do 20. srpna dorazilo přes 19 000 hlasů. Vítěz kromě podpory 500 000 korun na další rozvoj od společnosti E.ON získává i možnost účastnit se světového finále Energy Globe Award. Cenu pro vítěze převzali zástupci rezervace při slavnostním vyhlášení, které bylo součástí druhého ročníku E.ON Ekofestivalu, jež letos proběhl v Brně.
| E.ON
E.ON od října znovu sníží ceny plynu stálým zákazníkům. Oproti začátku tohoto roku bude cena nižší

E.ON od října znovu sníží ceny plynu stálým zákazníkům. Oproti začátku tohoto roku bude cena nižší

Společnost E.ON už podruhé během tohoto roku sníží ceny plynu svým stálým zákazníkům. Nižší ceny se budou od 1. října týkat zhruba 150 000 zákazníků, kteří mají nefixované ceny. Vzhledem k tomu, že k plošnému snižování cen plynu přistoupil E.ON letos už podruhé, ceny za dodávku 1 MWh poklesnou ve srovnání se začátkem roku až o čtvrtinu. Vedle toho mají všichni zákazníci E.ONu stále možnost výrazně si snížit i ceny elektřiny, pokud zvolí dvouleté produkty s fixovanou cenou.
| E.ON
E.ON věnuje nemocnici v ukrajinské Kolomyji solární panely v hodnotě jeden milion korun

E.ON věnuje nemocnici v ukrajinské Kolomyji solární panely v hodnotě jeden milion korun

Další ukrajinská nemocnice se bude moci spolehnout na solární energii. Společnost E.ON se zapojila do projektu Slunce pro Ukrajinu, pořádaného organizací NESEHNUTÍ, a svým darem v podobě solárních panelů podpořila nemocnici v Kolomyji. Nová elektrárna pomůže překonat časté výpadky proudu, které ohrožují stabilní provoz nemocnice. Takové výpadky mohou stát lidské životy. Aktuálně projekt Slunce pro Ukrajinu sbírá prostředky pro dětskou nemocnici v Záporoží.
| E.ON
EG.D podpořilo festival Urban Pictus. V Brně umělci street artem vyzdobili šest trafostanic najednou

EG.D podpořilo festival Urban Pictus. V Brně umělci street artem vyzdobili šest trafostanic najednou

Svítící zeměkoule v noci, abstraktní obrazce i geometrické tvary, anebo energický portrét ženy. Nejen těmito motivy oživila v rámci projektu Street Art distribuční společnost EG.D, která patří do skupiny E.ON, několik svých trafostanic v brněnské části Starý Lískovec. Umělci vůbec poprvé realizovali malby na šesti trafostanicích najednou a poprvé proběhlo jejich malování pod patronátem festivalu Urban Pictus.
| E.ON
Korporátní komunikaci skupiny E.ON v České republice nově vede Martin Pavlíček

Korporátní komunikaci skupiny E.ON v České republice nově vede Martin Pavlíček

V čele korporátní komunikace skupiny E.ON v České republice nově stojí Martin Pavlíček, který do E.ONu přichází ze společnosti MOL, kde v poslední dvou letech vedl marketingovou komunikaci a PR. Ve své nové roli bude mít na starost také agendy public affairs a ESG. Komunikaci E.ONu dosud vedla Martina Slavíková, která se po sedmi letech rozhodla své působení ve společnosti ukončit.
| E.ON
Komunitní sdílení energií startuje. E.ON pomůže zájemcům s registrací i správou skupin

Komunitní sdílení energií startuje. E.ON pomůže zájemcům s registrací i správou skupin

Od 1. srpna letošního roku zahajuje činnost elektroenergetické datové centrum a první zájemci se tak mohou registrovat ke sdílení elektrické energie v České republice v rámci komunit, které by pak reálně mohlo začít v průběhu podzimu. Do této doby bylo sdílení možné jen v bytových domech. Společnost E.ON zájemcům od srpna se sdílením poradí a připravuje i novou službu, kdy zákazníky ke sdílení zaregistruje a bude jejich komunitu také spravovat. Po pilotním testování by měla být k dispozici ve druhé polovině srpna.
| E.ON