Pobočky E.ONu budou mít nejen nový moderní interiér, ale budou též vybaveny novými technologiemi a interaktivními prvky. Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí, pracovat s digitálními nástroji, které jim E.ON nabízí. V centrech si je pak klienti společnosti mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech.
Přijít mohou klienti i s dětmi
Na modernizovaných pobočkách je kladen důraz také na větší soukromý klientů při vyřizování jejich požadavků. A pokud zákazníci dorazí s dětmi, bude i o ně postaráno, jelikož mohou využít dětskou herní zónu. Pobočky budou mít také jednotný vzhled po celé republice a drtivá většina z nich má bezbariérový přístup.
„Například ve Zlíně máme připravený prostor, který je uzpůsobený i na různé akce pro zákazníky jako jsou přednášky či workshopy. Ve Zlíně i v Břeclavi zůstáváme s našimi pobočkami na stejných adresách, v řadě měst ale plánujeme přesun do nových a větších prostor. O všech změnách budeme informovat,“ dodává Rudolf Uzlík.
V jakých městech lidé najdou pobočky E.ONu?
Jihočeský kraj - Č. Budějovice (Poradenské centrum), Písek, Strakonice, Tábor, Prachatice
Kraj Vysočina - Jihlava, Pelhřimov, Ždár nad Sázavou, Třebíč
Jihomoravský kraj - Brno (Poradenské centrum), Rosice, Znojmo, Břeclav, Blansko, Vyškov, Hodonín
Zlínský kraj - Zlín, Uherské Hradiště, Uherský Brod, Otrokovice, Holešov, Kroměříž
Moravskoslezský kraj - Ostrava, Frýdek-Místek
Olomoucký kraj - Olomouc, Prostějov
Pardubický kraj - Pardubice, Hlinsko
Královéhradecký kraj - Hradec Králové
Hlavní město Praha – Praha
Zdroj: www.eon.cz