Rossmann··7 min

Drogerie ROSSMANN spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Tisková zpráva

Drogerie ROSSMANN spouští již letošní poslední vlnu svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou ode dneška 18. 10. až do 14. 11. 2023 ve své mobilní aplikaci proměnit své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek a rozhodnout, jak bude rozdělena částka 1,8 milionu korun tam, kde je třeba. Ať už je to instalace nového Babyboxu v Kyjově, podpora Katky i dalších maminek samoživitelek, možnost pořízení digitálních pomůcek pro devítiletou Marušku, přispění malé Klárce na tolik potřebné cvičení, zajištění Vánoc plných radosti pro babičky a dědečky či obstarání odborné stimulace a terapie pro Karolínku a další děti.

Po úspěšných letošních dvou vlnách projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, které proběhly na jaře a v létě, během nichž daroval ROSSMANN dohromady dva miliony korun, je tu další možnost pomáhat. Zapojit se do rozdělení dalšího 1,8 milionu korun v rámci charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN je velmi jednoduché. Prostřednictvím mobilní aplikace ROSSMANN CLUB je možné až do 14. listopadu hlasovat pro jeden ze šesti příběhů. Jeden bod představuje jeden hlas. Hlasovat je možné opakovaně, a to pro všechny příběhy.

„Jsem velmi pyšná na naše zákazníky, kteří dle velkého zájmu o každou z vln našeho charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHA nejsou lhostejní ke svému okolí a chtějí těm, kteří neměli to štěstí, společně s námi pomoci. Pevně věřím, že ani letošní podzim nebude výjimkou,“ komentuje Olga Stanley, manažerka komunikace sítě drogerií ROSSMANN.

Babybox pro odložené děti v Kyjově

Babyboxů je v České republice stále nedostatek, což je obrovská škoda, zachránily totiž doposud již 253 bezbranných miminek. Zapsaný spolek BABYBOX nedostává žádné příspěvky od státu, ale svoji činnost provozuje výhradně z prostředků dárců, ať už jsou jimi společnosti, či velkorysí jednotlivci. Zachraňte nevinná miminka a hlasujte pro tento příběh. Vybrané prostředky budou použity na nový Babybox v Kyjově.

Pomozte Katce a dalším maminkám samoživitelkám

Katka je samoživitelkou dvou dětí. Za svůj životní příběh se nejprve styděla a váhala, zda se přihlásit o pomoc do projektu Fandi mámám. Díky projektu, který jí pomohl materiálně, si uvědomila, že i ona může pomáhat dalším maminkám samoživitelkám postavit se na vlastní nohy a dále se rozvíjet. Ačkoliv je situace Katky stále složitá, sama dobrovolničí pro Fandi mámám a snaží se pomáhat i dalším maminkám. Sama ví, že zejména vzájemná podpora dokáže člověka rychleji posunout vpřed. Ráda by pro organizaci pracovala, stejně jako další samoživitelky, které projekt Fandi mámám zaměstnává. Hlasujte a svými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB podpořte maminku Katku i další maminky samoživitelky a organizaci Fandi mámám. Děkujeme, že jim fandíte s námi!

Digitální pomůcky pro Marušku

Maruška je devítiletá holčička s velkým zájmem o jakékoliv okolní dění, stejně jako další děti v jejím věku. Snaží se poznávat svět kolem sebe, být stejně aktivní a dovádět. Narodila se ale s kombinovanou vrozenou vadou zraku, která jí toto snažení každý den komplikuje. Marušce zhoršuje vidění degenerace sítnice, atrofie zrakového nervu, silná světloplachost a barvoslepost, takže ostře vidí jen na pár centimetrů, ale ani s dioptrickými brýlemi to není žádná hitparáda. Každodenní běžné úkony se tak pro ni stávají často výzvou. Pomoci ji mohou kompenzační pomůcky, které jí ulehčí každodenní zvládání handicapu. Zaujal vás tento příběh? Pak stačí jen v rámci aplikace ROSSMANN CLUB věnovat své body právě Marušce, aby mohla díky pomůckám prožít dětství stejně aktivně jako ostatní děti.

Cvičení a kompenzační pomůcky pro Klárku

Klárka trpí svalovou pletencovou dystrofií, epilepsií a postihla ji mutace dvou genů, přičemž jeden je spojený se svalovým onemocněním, ten druhý zatím není znám, takže ani rodina neví, co je ještě může v souvislosti s Klárčinou diagnózou čekat. Navštěvuje různé terapie (ergoterapie a hipoterapie), rehabilitace (neurorehabilitace, bazény), logopedii atd. Rodina by ale ráda našetřila i na delfinoterapii, která je u dětí s různými typy handicapu velmi účinná. Věří, že vše Klárce pomůže se posunout zase o kus dál. Pomozte Klárce a svými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB přispějte na delfinoterapii, rehabilitace či kompenzační pomůcky, které jí pomohou v dalším rozvoji.

Vánoce plné radosti pro babičky a dědečky

Ne každý má v životě to štěstí, že poslední chvíle svého života může trávit doma či se svými nejbližšími. Nadační fond Úsměv seniorům se zaměřuje na podporu seniorů, kteří žijí v domovech pro seniory, LDN a podobných zařízeních. Ať už drobným balíčkem, nebo zážitkem se jim snaží zpestřit každodenní rutinu a vnést jim do života trošku radosti. Hlasujte a svými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB udělejte radost babičkám a dědečkům. Každý z nás jednou bude starý a udělá nám radost i malá drobnost.

Odborné stimulace a terapie pro Karolínku

Pětileté Karolínce život připravil do začátku mnoho překážek. Kvůli akutnímu chirurgickému zákroku u její maminky se narodila předčasně. V prvním roce života jí byla diagnostikována dětská mozková obrna a celoživotní zrakové vady. To vše byl pro rodiče velký šok. Těžkou situací je provází poradkyně Martina z rané péče, která dojíždí za rodinou domů. Ukazuje rodičům, jak Karolínku vzpřimovat, jak ji podporovat v pohybu a jak trénovat její zrak. Pomáhá rodině hledat cesty, jak žít co nejnormálnější život. Díky neúnavné práci chodí dnes Karolínka do mateřské školky a rodiče věří, že zvládne i docházku do školy. Čeká ji však ještě dlouhá cesta, na které se neobejde bez odborné pomoci. Podpořte následující odborné konzultace pro Karolínku i další děti s postižením, kterým včasná pomoc dává šanci na samostatnější život.

Projekt KDE SRDCE POMÁHÁ je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN – A život je krásnější. Více informací o charitativním projektu naleznete na webu www.rossmann.cz/pomahame a na sociálních sítích společnosti.

Zdroj: www.rossmann.cz

Další články

Další články od Rossmann

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
| Rossmann
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.
| Rossmann
Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Korejská kosmetika klade velký důraz na komplexní péči o pleť s cílem zlepšit její zdraví a přirozený vzhled. Díky své vysoké kvalitě a dostupné ceně se proto tyto produkty staly mimořádně populárními po celém světě. Pro pořádnou zásobu korejské kosmetiky už nemusíte cestovat do zahraničí, ale stačí se vydat do nejbližší drogerie ROSSMANN či využít možnosti online nákupu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Vybírat můžete z produktů od více než 20 korejských značek, které najdete exkluzivně v síti ROSSMANN.
| Rossmann
Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Čas dovolených a prázdnin je za námi a vy máte pocit, že v každodenním shonu nemáte čas na složité beauty rituály? Nevadí! I s minimálním úsilím můžete vaši pleť a vlasy bez ohledu na počasí za oknem doslova rozzářit. Drogerie ROSSMANN v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu a přináší několik tipů na produkty, které vám usnadní péči o vzhled nejen nyní, ale po celý rok.
| Rossmann
ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
| Rossmann
Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Svým dětem chceme dát vždy to nejlepší, ať už jde o velké věci jako je pozornost a láska, nebo o detaily jako jsou produkty pro každodenní péči a spokojenost. Drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, přichází s několika tipy na oblíbené produkty i novinky privátní značky Babydream přinášející nejlepší kvalitu za příznivé ceny, což potvrzuje i celá řada výsledků s hodnocením velmi dobré a dobré od nezávislého německého časopisu pro spotřebitele Öko-Test stejně jako zisky ocenění Volba spotřebitelů.
| Rossmann
Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
| Rossmann
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
| Rossmann
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
| Rossmann