Rossmann··4 min

Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným

Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Tisková zpráva

První letošní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ je za námi. Zákazníci drogerie ROSSMANN v rámci ní mohli v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB opět přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů a pomoci přerozdělit 2 000 000 Kč mezi příběhy, ve kterých figuruje nejen fyzický handicap, ale i psychická zátěž a onemocnění duše, které sice nejsou na první pohled tak patrné, ale hrají v životě člověka rovněž zásadní roli. 440 845 Kč bude použito na zlepšení mobilní aplikace FandiMat, jež slouží na pomoc maminkám samoživitelkám, za 996 553 Kč budou pořízeny invalidní vozíčky pro dvojčátka Amálku a Natálku, jejichž život ovlivnila dětská mozková obrna a 562 602 Kč směřuje na pomoc uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny.

Drogerie ROSSMANN se od roku 2009 aktivně věnuje společenské odpovědnosti, do které spadá i charitativní činnosti. V roce 2024 tak aktivně pokračuje ve svém charitativním projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který zjednodušuje život těm, kteří nemají tolik štěstí.

Obsah obrázku text, Písmo, logo, Grafika Popis byl vytvořen automaticky

„Děkujeme všem našim zákazníkům, kteří se zapojili do další vlny našeho charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Moc nás těší, že ROSSMANN CLUB spojuje komunitu lidí se srdcem na správném místě,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace sítě drogerií ROSSMANN.

FandiMat – aplikace, která pomůže darovat věci potřebným

Aplikaci FandiMat využívá už několik tisíc lidí a propojuje tak ty, kteří chtějí pomáhat, s těmi, kteří takovou pomoc potřebují – ať už jde o samoživitelky, seniory a seniorky, rodiny v nouzi, handicapované nebo konkrétní neziskové organizace a jejich klientky a klienty. Díky FandiMatu se zatím podařilo propojit stovky lidí a doručit pomoc tam, kde je tolik potřeba. Zároveň FandiMat podporuje udržitelnost tím, že starším věcem dává nový život a smysl. 440 845 Kč vybraných zákazníky drogerie ROSSMANN umožní aplikaci dále provozovat a vylepšit její fungování tak, aby sloužila ještě většímu počtu lidí a propojovala snadněji ty, kteří pomoc nabízejí, s těmi, kteří ji potřebují.

Invalidní vozíčky pro dvojčátka

Amálka a Natálka jsou šestileté holčičky, které měly těžký start do života. Ačkoli bylo mamince od počátku těhotenství špatně, všechna vyšetření byla vždy v pořádku. Do okamžiku akutních problémů spojených s krvácením a předčasného narození holčiček v 29. týdnu s porodní váhou jen lehce přes kilo. Ačkoli se holky o svůj život popraly, po půl roce se rodiče dozvěděli jejich diagnózu – dětská mozková obrna. 996 553 Kč díky zákazníkům drogerie ROSSMANN půjde na nákup invalidních vozíků, které poskytnou Amálce a Natálce nejen větší komfort, ale především možnost lépe se zapojit do běžných denních aktivit a být více samostatné.

Uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny

Sestry Eliška a Gábina se ocitly v důsledku neutěšené situace a vztahů v rodině na pokraji duševní propasti. 11letá Eliška je tichá a ostýchavá dívka. Má jediné přání, aby její maminka a sestra byly v pořádku. Dnes 18letá Gábina trpí již 3 roky duševním onemocněním – od 15 let bojovala s anorexií, která ji málem stála život. Na poslední chvíli byla hospitalizována, ke všemu se však bohužel přidaly další diagnózy, úzkosti a deprese. S mladší Eliškou je možné ještě pracovat, aby se její psychické zdraví nedostalo do nevratného stavu jako u její starší sestry. Ačkoliv maminka Anna zůstala s dcerami sama a také má zdravotní problémy, snaží se svým dcerám dopřát maximum a doufá, že díky odborné pomoci všechny dosáhnou stabilizace jejich psychického stavu. 562 602 Kč putuje na pokrytí nákladů na psychoterapie, nutriční poradenství a další terapie, které povedou ke stabilizaci duševního stavu těchto mladých dívek.

Více informací o charitativním projektu naleznete na webu www.rossmann.cz/pomahame a na sociálních sítích společnosti.

Zdroj: www.rossmann.cz

Další články

Další články od Rossmann

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
| Rossmann
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.
| Rossmann
Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Korejská kosmetika klade velký důraz na komplexní péči o pleť s cílem zlepšit její zdraví a přirozený vzhled. Díky své vysoké kvalitě a dostupné ceně se proto tyto produkty staly mimořádně populárními po celém světě. Pro pořádnou zásobu korejské kosmetiky už nemusíte cestovat do zahraničí, ale stačí se vydat do nejbližší drogerie ROSSMANN či využít možnosti online nákupu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Vybírat můžete z produktů od více než 20 korejských značek, které najdete exkluzivně v síti ROSSMANN.
| Rossmann
Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Čas dovolených a prázdnin je za námi a vy máte pocit, že v každodenním shonu nemáte čas na složité beauty rituály? Nevadí! I s minimálním úsilím můžete vaši pleť a vlasy bez ohledu na počasí za oknem doslova rozzářit. Drogerie ROSSMANN v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu a přináší několik tipů na produkty, které vám usnadní péči o vzhled nejen nyní, ale po celý rok.
| Rossmann
ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
| Rossmann
Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Svým dětem chceme dát vždy to nejlepší, ať už jde o velké věci jako je pozornost a láska, nebo o detaily jako jsou produkty pro každodenní péči a spokojenost. Drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, přichází s několika tipy na oblíbené produkty i novinky privátní značky Babydream přinášející nejlepší kvalitu za příznivé ceny, což potvrzuje i celá řada výsledků s hodnocením velmi dobré a dobré od nezávislého německého časopisu pro spotřebitele Öko-Test stejně jako zisky ocenění Volba spotřebitelů.
| Rossmann
Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
| Rossmann
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
| Rossmann
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
| Rossmann